|
|
#3126 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Hehehe - det beste jeg noen sinne har gjort for min mage er å begynne med lavkarbo kost. Selv i tiden før jeg fikk ryggproblemer - da jogget jeg gjerne 30km i uka, hadde jeg store problemer med forstoppelse, magesmerter osv på høykarbo kosthold. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF
|
|
|
#3127 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Godmorgen alle skjønne damer |
|
|
|
|
|
#3128 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2011
Alder: 38
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?God morgen alle. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#3129 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?God formiddag! Gele til frokost høres forlokkende ut Appelsinpiken, og matcher middagen jeg spiste. Lykke til med dansekurset Bente. Har møte resten av dagen, men ost og egg er i veska |
|
|
|
#3130 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Ahhh - gele med fløte hørtes ut som namnam frokost altså, Appelsinpiken, mmm må lage det en dag kjenner jeg på magen, veldig lenge siden jeg lagde gele |
|
|
|
|
|
#3131 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Alltid enig ned deg jeg Bente |
|
|
|
#3132 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
![]() ![]() |
Kjøp ost og skinke ev. salami. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
|
|
|
#3133 |
|
Seniormedlem
Tusen takk Pruttisen min |
|
|
|
|
|
#3134 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Det blir spennende å høre hvordan du løste utfordringen Bente! |
|
|
|
#3135 |
|
Medlem
Hvor: Oppland
Alder: 48
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hei hei! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Easylife
|
|
|
#3136 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Så flink du er Foksy! Dette har jeg absolutt tro på at du klarer. |
|
|
|
|
|
#3137 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?OG: Dette treffet... I'm in. Kan ikke første helg i september eller lørdag 15 oktober, men utover det er jeg klar alle helger! |
|
|
|
|
|
#3138 |
|
Medlem
Hvor: Oppland
Alder: 48
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Her er jeg jammen igjen! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Easylife
|
|
|
#3139 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Aaaaah! Godt å sette seg ned! |
|
|
|
|
|
#3140 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Gratulerer med den siste røyken Foksy! Jeg har ingen erfaring fra røykeslutt, og ser vi har en med erfaring fra området. Prutti: SNUS!!!!! Æsj! |
|
|
|
#3141 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Nja, men vet du, jeg foretrekker rå og brutal sannhet framfor forsiktige ytringer innballet i hint og blikk. Og ja, det er vann, og magen står ut som en 18 måneder gammel elefant - men det har jo vært verre, så jeg klager ikke. Goflet i meg polarbrød i ettermiddag, bare så det bruuuuser i magen! |
|
|
|
|
|
#3142 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Godmorgen alle skjønne damene mine!
Vet du, det gikk utrolig greit i går. Jeg spiste et måltid med maaaaaasse fett før jeg dro dit og glemte faktisk å spise hele tiden jeg var der Får så mye energi av å instruere at adrenalinet holdt meg gående uten problem - samt at jeg tror at selv om man ikke får rask energi av denne kosten, så får man faktisk lenge energi av alt fettet. Så alt gikk faktisk over all forventning
Wow Foksy - så flink du er!!!!!!! Stå på jenta mi, dette klarer du! Jeg begynte også på å røyke igjen etter samlivsbruddet i fjor høst, men jeg har tenkt å ta kiloene vekk først, så får røyken komme i neste omgang.
Helgen 28-29. oktober er umulig for meg, da har vi en salsahelg jeg har forpliktet meg til å være med og arrangere, men som sagt, ellers vil jeg prøve å være så fleksibel som mulig
Ta det med maten når det roer seg ned rundt deg du Pruttisen min, man greier ikke alt på en gang! Nå er det ikke mange dagene til alt stresset er over, du er flyttet tilbake til Bodø og ting roer seg ned rundt deg!
Selv om jeg forstår hva du mener Dollsine, og selvfølgelig ikke skal pushe deg på noen måte, så må jeg få lov til å si at jeg i alle fall hadde hatt fantastisk lyst til å treffe deg -Du er en viktig grunn til at denne tråden har blitt så fantastisk og positiv - alltid hjelpsom og har et godt ord til alle -Slike mennesker vil en gjerne også møte i det virkelige liv
Så bra at du begynner å få orden på det - og at du fikk solgt det meste - ønsker deg masse lykke til med siste rest vennen |
|
|
|
|
|
#3143 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?I all verden?? Hvor er alle sammen??
Du har så rett Prutti; dette gjorde vi før. Men bruser det i magen når du spiser brød? her i gården er som om jeg har spist sement |
|
|
|
#3144 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Pisking av krem for hånd regnes som trening, sant? |
|
|
|
|
|
#3145 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Tenkte på Rikke før i dag, godt å høre at hun har fullt opp med studier, men håper hun titter innom. Kanskje til helgen? |
|
|
|
|
|
#3146 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Hahaha, du er min nye helt. Virkelig! |
|
|
|
|
|
#3147 |
|
Gjest
|
Klart det! Og så bra for magen da gitt |
|
|
|
#3148 |
|
Gjest
|
Godt å lese at du er tilbake snart Prutti; har savnet deg, rådene dine, kommentarer og perspektiver på ting. Sist redigert av Dollsine : 24-08-11 kl 21:49. |
|
|
|
#3149 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Kjæreste dere. Denne ønsker jeg å dele med dere fordi dere er de dere er |
|
|
|
#3150 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Bare en liten tur innom ffor å si godnatt. Har vært så utslått i dag at jeg ikke en gang greier å få hodet til å fungere nok til å svare dere på fornuftig vis |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? | Fofa | Trening | 1875 | 27-01-15 17:10 |
| 6. juni | thomas71 | Generell diskusjon | 6 | 06-06-11 20:57 |
| Noen som starter i morgen 8. juni? | Thida | Ketolysekuren | 24 | 13-06-09 19:16 |
| Konferanse 19. juni | Sprudle | Generell diskusjon | 20 | 07-06-07 15:11 |