|
|
#3076 |
|
Medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Leser videre på den siden av ketolysekur er for de som skal ned 10 kilo - og ingenting for småslankere... Tenkte kanskje det er noe i det, ift at de fleste ser ut til å rase ned i starten, men så stagnerer det liksom litt. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#3077 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Ja, det er er nok sant at det delvis er derfor, men delvis er det kanskje også pga at det er en veldig stor omstilling for både kroppen og hodet, så hvis man bare har noen få kilo å ta av så så er det kanskje like greit å gjøre det med bare generell lavkarbo isteden - de fleste går vel litt saktere ned da, men har man lite å ta av så er sikkert det ok. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF
|
|
|
#3078 |
|
Medlem
![]() |
Ser den, ift at det er en stor omlegging for noen få kilo. Men når man først er i gang og ikke har så alt for mange kilo igjen så er det fint om det funker på resten av kiloene også. Krysser fingrene. Ikke det at jeg hadde tatt skade av å gå ned 10 til heller. 7 hadde vært fint. Tror jeg da, får se når jeg og OM jeg kommer dit. Har du "langt igjen"? |
|
|
|
|
|
#3079 |
|
Seniormedlem
Ja, det er jo bare tull å gi seg når det funker, da har man jo vært igjennom omstillingen, alt går på skinner og man går ned i vekt. Mange mener også at dette kostholdet virker vektregulerende, at det vil gå saktere etter hvert som man kommer dit man skal og til slutt stoppe opp naturlig der kroppen trives - vi får se |
|
|
|
|
|
#3080 |
|
Medlem
![]() |
|
|
|
|
|
|
#3081 |
|
Seniormedlem
Paranøtter og valnøtter er best - har bare rett over 3g pr 100 |
|
|
|
|
|
#3082 |
|
Medlem
![]() |
ALDRI lyst på sjokkis? |
|
|
|
|
|
#3083 |
|
Seniormedlem
Ååååå, joda, sjokolade har jeg lyst på, men ordentlig sjokolade, slike barer er ikke gode nok til å være verdt det. Jeg lager min egen sjokolade av rå-kakao- masse og søter med stevia, tar en bit av og til, det gjør at behovet ikke blir så stort. Å så er den råkakaoen sååååå full av antioksidanter at jeg kan si til meg selv at det nesten er som å spise grønnsaker |
|
|
|
|
|
#3084 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Er ikke hjemme så det er lite ingredienser til noe som helst i skap / kjøleskap her. Ble en kaffe med Baylies (ikke sunt, men veldig veldig godt) for å stagnere søthungeren. |
|
|
|
|
|
#3085 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?mmmmmmmmmmmmm - det hørtes nesten for godt ut - glad jeg ikke har det i skapet |
|
|
|
|
|
#3086 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hehe - jepp! |
|
|
|
|
|
#3087 |
|
Seniormedlem
Jeg er jo helt ny av året på dette jeg, startet månedsskiftet april-mai, trodde jeg var så karbofrik at lavkarbo aldri ville funke for meg.... Hahaha, så uvitende kan man være, men brukte en del tid i påsken på å lese meg opp etter en anbefaling fra en venninne, og plutselig begynte jeg å skjønne sammenhengene og tenkte det var verdt et forsøk |
|
|
|
|
|
#3088 |
|
Medlem
![]() |
Enig med du. Det blir skikkelig snålt da, er jo sånn at jeg har en "oppfatning" av hvordan dere ser ut...som garantert ikke kommer til å stemme. Sånt er moro! |
|
|
|
|
|
#3089 |
|
Seniormedlem
Ja, det er sant det der, men samtidig syns jeg alle har så positivn og hyggelig holdning her inne, så hvorfor skulle folk være annerledes i det virkelige liv, liksom |
|
|
|
|
|
#3090 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Fortrinn med diagnosen er impulsiviteten og behovet for kontroll, så da fyker ting raskt. Liker å ha ting ute av verden, gjenstår kun de ting som er utenfor min kontroll. Kryss fingra, jenter! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
|
|
|
#3091 |
|
Seniormedlem
Krysser selvfølgelig fingrene for at alt går greit |
|
|
|
|
|
#3092 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Godmorgen alle sammen! Håper alle får en fin søndag |
|
|
|
|
|
#3093 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?God morgen damer! Jeg har tatt med meg telefonen på "det lille rommet" og holdt meg oppdatert på den koselige praten i går kveld. Kan ikke sette seg ned med pc'n i fanget når stua er full av folk, selv om en aldri så mye har lyst |
|
|
|
#3094 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Jeg må bare fortelle dere hvordan den siste uka har vært mtp mat. Jeg har spist omelett til frokost og tatt en ss cocosa samtidig. Til lunsj har jeg spist salat av isbergsalat, agurk, litt tomat enkelte dager. Som smak/fyll har jeg hatt enten litt kylling, litt fetaost, eller litt stekt bacon. Masse olivenolje eller rømme/cf oppå der. Mellommåltid på tur hjem har vært kokt egg og/eller en babybelost (geniale greier den osten). Middag: en ss cocosa, litt kjøtt, blomkål, salat osv (mantraet er at kh skal komme fra grønnsaker). Rømme eller olje oppå det grønne. Som oftest har jeg da ikke hatt behov for kvelds, hvis det har kommet har jeg tatt en ss cocosa og et egg eller en ost. Og vet dere hva....jeg har vært frossen en gang! Bare en gang! Og da tok jeg egg og ost (var på jobb da). Ellers har jeg vært varm; veldig varm. Og det er så deilig. |
|
|
|
#3095 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Tusen takk for den linken Dollsine, den hadde jeg ikke sett, og det var veldig informativt |
|
|
|
|
|
#3096 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Misunner deg konserten Prutti, var noen venner av meg som hadde lagt ut en videosnutt av allsangen på facebook. Så sååå koselig ut!! Sist redigert av Nysgjerrig nok : 21-08-11 kl 21:21. |
|
|
|
|
|
#3097 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Jeg har jo knapt vært hjemme mens jeg har hatt besøk; lange dager på jobb fikser det meste. Middag når jeg kom hjem og da var jeg mett resten av dagen Sist redigert av Dollsine : 21-08-11 kl 16:42. |
|
|
|
#3098 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Ja, pizza er det jeg savner mest også Nysgjerrig nok, så det hadde vært så supert å finne et godt lavkarbo alternativ, så krysser fingrene for den bakemixen altså. Jeg er egentlig motstander av slike mixser, har aldri kjøpt en eneste bake eller kake mix i mitt liv, selv på høykarbo har jeg alltid laget alt fra bunnen |
|
|
|
|
|
#3099 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Heisann. Er bare innom og hilser på; det ble ikke så mye "ta huset tilbake" som jeg tenkte. Godt med en sløvedag i stedet. Tar litt om senn så blir det når det blir. Jeg har vært ute og gått meg en tur da; det var godt etter en uke med stillesittende arbeid. |
|
|
|
#3100 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2011
Alder: 38
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hei alle. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? | Fofa | Trening | 1875 | 27-01-15 17:10 |
| 6. juni | thomas71 | Generell diskusjon | 6 | 06-06-11 20:57 |
| Noen som starter i morgen 8. juni? | Thida | Ketolysekuren | 24 | 13-06-09 19:16 |
| Konferanse 19. juni | Sprudle | Generell diskusjon | 20 | 07-06-07 15:11 |