Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 20-08-11, 17:00   #3076
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Leser videre på den siden av ketolysekur er for de som skal ned 10 kilo - og ingenting for småslankere... Tenkte kanskje det er noe i det, ift at de fleste ser ut til å rase ned i starten, men så stagnerer det liksom litt.
Tror du?
Hm. Jeg har nå tenkt å fortsette jeg da..usikker på hvor mye mere jeg vil ned. Kanskje tilsvarende 5 kilo..? Og hvordan blir liksom "vedlikeholdsfasen" etterpå?
Ser for meg at jeg fortsetter som nå, men kanskje har en høykarbo dag i uken... Med pizza og godis. Hehe, hvilket antakelig fører til at jeg får enorme sukkerabstinenser dagen etter. Som å slutte å røyke for å kun festrøyke - dømt til å mislykkes vil jeg tro.

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 17:24   #3077
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Leser videre på den siden av ketolysekur er for de som skal ned 10 kilo - og ingenting for småslankere... Tenkte kanskje det er noe i det, ift at de fleste ser ut til å rase ned i starten, men så stagnerer det liksom litt.
Tror du?
Hm. Jeg har nå tenkt å fortsette jeg da..usikker på hvor mye mere jeg vil ned. Kanskje tilsvarende 5 kilo..? Og hvordan blir liksom "vedlikeholdsfasen" etterpå?
Ser for meg at jeg fortsetter som nå, men kanskje har en høykarbo dag i uken... Med pizza og godis. Hehe, hvilket antakelig fører til at jeg får enorme sukkerabstinenser dagen etter. Som å slutte å røyke for å kun festrøyke - dømt til å mislykkes vil jeg tro.

Ja, det er er nok sant at det delvis er derfor, men delvis er det kanskje også pga at det er en veldig stor omstilling for både kroppen og hodet, så hvis man bare har noen få kilo å ta av så så er det kanskje like greit å gjøre det med bare generell lavkarbo isteden - de fleste går vel litt saktere ned da, men har man lite å ta av så er sikkert det ok.

Jeg gruer meg egentlig litt til å gå over på vedlikehold jeg.....trive så godt i ketose, og er livende redd for at sult og sug skal komme tilbake, for da vet jeg det går galt -Tror i alle fall jeg skal starte ekstremt forsiktig, litt mer tomater og paprika enn jeg tørr spise nå, litt gulrot, erter og bønner kanskje, og så vil jeg heller prøve meg veldig forsiktig fram på hvor mye og hvor ofte jeg tåler høykarbo utskeielser - egentlig er det bare pizza jeg savner, så det blir kanskje ikke noe stort problem uansett

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 18:01   #3078
Nysgjerrig nok
Medlem

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Ja, det er er nok sant at det delvis er derfor, men delvis er det kanskje også pga at det er en veldig stor omstilling for både kroppen og hodet, så hvis man bare har noen få kilo å ta av så så er det kanskje like greit å gjøre det med bare generell lavkarbo isteden - de fleste går vel litt saktere ned da, men har man lite å ta av så er sikkert det ok.

Jeg gruer meg egentlig litt til å gå over på vedlikehold jeg.....trive så godt i ketose, og er livende redd for at sult og sug skal komme tilbake, for da vet jeg det går galt -Tror i alle fall jeg skal starte ekstremt forsiktig, litt mer tomater og paprika enn jeg tørr spise nå, litt gulrot, erter og bønner kanskje, og så vil jeg heller prøve meg veldig forsiktig fram på hvor mye og hvor ofte jeg tåler høykarbo utskeielser - egentlig er det bare pizza jeg savner, så det blir kanskje ikke noe stort problem uansett

Ser den, ift at det er en stor omlegging for noen få kilo. Men når man først er i gang og ikke har så alt for mange kilo igjen så er det fint om det funker på resten av kiloene også. Krysser fingrene. Ikke det at jeg hadde tatt skade av å gå ned 10 til heller. 7 hadde vært fint. Tror jeg da, får se når jeg og OM jeg kommer dit. Har du "langt igjen"?
Enig i det med "sult og sug"..nesten glemt hvor slitsomt det var, og det ustabile humøret - for ikke å snakke om den oppblåste magen. Gosj, den tok mye av energien min, som en konstant "center of attention".

Stabilitet hadde vært fint, både en ok og stabil vekt, samt humør og blodsukker. I wish!

Gammel 20-08-11, 18:12   #3079
bente1
Seniormedlem

bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Ser den, ift at det er en stor omlegging for noen få kilo. Men når man først er i gang og ikke har så alt for mange kilo igjen så er det fint om det funker på resten av kiloene også. Krysser fingrene. Ikke det at jeg hadde tatt skade av å gå ned 10 til heller. 7 hadde vært fint. Tror jeg da, får se når jeg og OM jeg kommer dit. Har du "langt igjen"?
Enig i det med "sult og sug"..nesten glemt hvor slitsomt det var, og det ustabile humøret - for ikke å snakke om den oppblåste magen. Gosj, den tok mye av energien min, som en konstant "center of attention".

Stabilitet hadde vært fint, både en ok og stabil vekt, samt humør og blodsukker. I wish!

Ja, det er jo bare tull å gi seg når det funker, da har man jo vært igjennom omstillingen, alt går på skinner og man går ned i vekt. Mange mener også at dette kostholdet virker vektregulerende, at det vil gå saktere etter hvert som man kommer dit man skal og til slutt stoppe opp naturlig der kroppen trives - vi får se Jeg har ca 8 kg igjen, startet med 20 kg for mye, så føler det har gått over all forventning så langt, men regner jo med at det vil gå saktere etter hvert for meg også.
Og ja, bare magen alene er nesten grunn nok til å fortsette som dette

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 18:18   #3080
Nysgjerrig nok
Medlem

Noen som vet hvilke type nøtter som er minst karber i?
Atkins-bar da: erfaringer?

Gammel 20-08-11, 18:27   #3081
bente1
Seniormedlem

Noen som vet hvilke type nøtter som er minst karber i?
Atkins-bar da: erfaringer?

Paranøtter og valnøtter er best - har bare rett over 3g pr 100
Atkinsbarer har jeg aldri rørt, frister meg egentlig ikke.

Gammel 20-08-11, 19:24   #3082
Nysgjerrig nok
Medlem

Paranøtter og valnøtter er best - har bare rett over 3g pr 100
Atkinsbarer har jeg aldri rørt, frister meg egentlig ikke.

ALDRI lyst på sjokkis?
Heldiggrisen du da!

Hittil i dag har jeg tenkt på sjokolade ca hvert 5 min siden jeg våknet..Og det er ikke normalt altså - lurer på hva det er med meg i dag. Om det skyldes det ene eller andre. Hm - litt slitsomt.
Har puttet i meg to stk knekkebrød (hjemmelagd lavkarbo seff') med smør, brie og salami. En nevne cashew, en neve baconcrisp + 4 stk ostesnacks (m jalapeno) med smør på. 3 kopper kaffe med fløte og en liter saft...

Men det føles som om det er noe annet kroppen vil ha.. Noe søtt.
Ja, ja - det går vel over... *krysser fingre*

Gammel 20-08-11, 19:33   #3083
bente1
Seniormedlem

ALDRI lyst på sjokkis?
Heldiggrisen du da!

Hittil i dag har jeg tenkt på sjokolade ca hvert 5 min siden jeg våknet..Og det er ikke normalt altså - lurer på hva det er med meg i dag. Om det skyldes det ene eller andre. Hm - litt slitsomt.
Har puttet i meg to stk knekkebrød (hjemmelagd lavkarbo seff') med smør, brie og salami. En nevne cashew, en neve baconcrisp + 4 stk ostesnacks (m jalapeno) med smør på. 3 kopper kaffe med fløte og en liter saft...

Men det føles som om det er noe annet kroppen vil ha.. Noe søtt.
Ja, ja - det går vel over... *krysser fingre*

Ååååå, joda, sjokolade har jeg lyst på, men ordentlig sjokolade, slike barer er ikke gode nok til å være verdt det. Jeg lager min egen sjokolade av rå-kakao- masse og søter med stevia, tar en bit av og til, det gjør at behovet ikke blir så stort. Å så er den råkakaoen sååååå full av antioksidanter at jeg kan si til meg selv at det nesten er som å spise grønnsaker

Håper det går over raskt med det søtbehovet vennen, litt kiipt, blir jo nesten som da en startet med dette Litt bær med fløte kan kanskje hjelpe litt? Eller bland halvt om halvt med rømme og fløte og tilsett litt fun-light saft, det syns jeg hjelper meg hvis jeg har lyst på noe søtt.

Nå er det So you think you can dance, love it

Gammel 20-08-11, 21:14   #3084
Nysgjerrig nok
Medlem

Er ikke hjemme så det er lite ingredienser til noe som helst i skap / kjøleskap her. Ble en kaffe med Baylies (ikke sunt, men veldig veldig godt) for å stagnere søthungeren.

Hva gjør damene i dag da? Stille her...

Gammel 20-08-11, 21:49   #3085
bente1
Seniormedlem

mmmmmmmmmmmmm - det hørtes nesten for godt ut - glad jeg ikke har det i skapet

Ja, stille her, bare oss her i kveld - vi sørger nå for litt lesestoff til damene våre når de stikker innom da

Gammel 20-08-11, 22:04   #3086
Nysgjerrig nok
Medlem

Hehe - jepp!
Noen må jo bidra liksom -

Glad du er her da - så jeg ikke framstår som helt rar og fyller sidene på egen hånd. Kaffe & Baylies er en svakhet altså, det er så alt for godt. Yum-yum.

Godt med en stille rolig kveld da, med tv (ekstreme samlere) og pc (lavkarbo.no).

Tror du det blir no' treff på oss da? Har dere gjort det før?

Gammel 20-08-11, 22:14   #3087
bente1
Seniormedlem

Hehe - jepp!
Noen må jo bidra liksom -

Glad du er her da - så jeg ikke framstår som helt rar og fyller sidene på egen hånd. Kaffe & Baylies er en svakhet altså, det er så alt for godt. Yum-yum.

Godt med en stille rolig kveld da, med tv (ekstreme samlere) og pc (lavkarbo.no).

Tror du det blir no' treff på oss da? Har dere gjort det før?

Jeg er jo helt ny av året på dette jeg, startet månedsskiftet april-mai, trodde jeg var så karbofrik at lavkarbo aldri ville funke for meg.... Hahaha, så uvitende kan man være, men brukte en del tid i påsken på å lese meg opp etter en anbefaling fra en venninne, og plutselig begynte jeg å skjønne sammenhengene og tenkte det var verdt et forsøk Ufattelig glad for det valget altså.

Men jeg håper da virkelig at det blir treff på oss. Hadde vært så utrolig morsomt å treffe alle sammen. Synes det er så fantastisk tone her inne og det hadde vært så deilig å se alle de menneskene som skaper den gode tonen

Gammel 20-08-11, 22:18   #3088
Nysgjerrig nok
Medlem

Jeg er jo helt ny av året på dette jeg, startet månedsskiftet april-mai, trodde jeg var så karbofrik at lavkarbo aldri ville funke for meg.... Hahaha, så uvitende kan man være, men brukte en del tid i påsken på å lese meg opp etter en anbefaling fra en venninne, og plutselig begynte jeg å skjønne sammenhengene og tenkte det var verdt et forsøk Ufattelig glad for det valget altså.

Men jeg håper da virkelig at det blir treff på oss. Hadde vært så utrolig morsomt å treffe alle sammen. Synes det er så fantastisk tone her inne og det hadde vært så deilig å se alle de menneskene som skaper den gode tonen

Enig med du. Det blir skikkelig snålt da, er jo sånn at jeg har en "oppfatning" av hvordan dere ser ut...som garantert ikke kommer til å stemme. Sånt er moro!
Samtidig er det ørlitt skummelt, er så redd for at noe skal komme i veien for den relasjonen vi har nå. Hvorfor utfordre noe som funker liksom? Hm - men jeg har mere lyst enn ikke lyst!

Må bare finne en dato - og en plass. Og rydde i prioriteringene så vi får med flest mulig.

Gammel 20-08-11, 22:24   #3089
bente1
Seniormedlem

Enig med du. Det blir skikkelig snålt da, er jo sånn at jeg har en "oppfatning" av hvordan dere ser ut...som garantert ikke kommer til å stemme. Sånt er moro!
Samtidig er det ørlitt skummelt, er så redd for at noe skal komme i veien for den relasjonen vi har nå. Hvorfor utfordre noe som funker liksom? Hm - men jeg har mere lyst enn ikke lyst!

Må bare finne en dato - og en plass. Og rydde i prioriteringene så vi får med flest mulig.

Ja, det er sant det der, men samtidig syns jeg alle har så positivn og hyggelig holdning her inne, så hvorfor skulle folk være annerledes i det virkelige liv, liksom
Jeg kommer i alle fall til å være så fleksibel som overhodet mulig på dato og gjøre alt jeg kan for å få det til

Fant forresten en nettside i dag, lavkarbohuset.no, som selger bla. lavkarbo pizzamix. Lurer veldig på å bestille, altså, for jeg savner så veldig skikkelig pizza....

Gammel 20-08-11, 23:09   #3090
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Fortrinn med diagnosen er impulsiviteten og behovet for kontroll, så da fyker ting raskt. Liker å ha ting ute av verden, gjenstår kun de ting som er utenfor min kontroll. Kryss fingra, jenter!

RÅkoselig å høre/se Åge og sambandet, stod utfor inngjerdingen,men hadde fullt innsyn og volum. Så ruslet mams og jeg på restaurant i påvente av Hooters - FANTASTISK at jeg fikk høre/se dem live enda en gang. Varm i hjertet!

Ikke hørt fra mr.Flørt. Forvirra,men skyver det litt fra meg. Kommer tid, kommer råd.

Fins der noe billighotell i Oslo vi kan bo på?

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 23:59   #3091
bente1
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Fortrinn med diagnosen er impulsiviteten og behovet for kontroll, så da fyker ting raskt. Liker å ha ting ute av verden, gjenstår kun de ting som er utenfor min kontroll. Kryss fingra, jenter!

RÅkoselig å høre/se Åge og sambandet, stod utfor inngjerdingen,men hadde fullt innsyn og volum. Så ruslet mams og jeg på restaurant i påvente av Hooters - FANTASTISK at jeg fikk høre/se dem live enda en gang. Varm i hjertet!

Ikke hørt fra mr.Flørt. Forvirra,men skyver det litt fra meg. Kommer tid, kommer råd.

Fins der noe billighotell i Oslo vi kan bo på?

Krysser selvfølgelig fingrene for at alt går greit

Høres ut som om du har hatt en veldig kjekk kveld og har kost deg skikkelig

Avvent ting med flørten, du, gi det tid

Jeg tror nok vi må opp i 5-600 pr pers pr natt i normale dobbeltrom m frokost inkludert, men det fins helt sikkert billigere type pensjonater/flermannsrom/rom med bad i gangen uten frokost, så vi må bare vurdere hva vi syns er akseptabelt kompromiss pris-standard

Gammel 21-08-11, 10:18   #3092
bente1
Seniormedlem

Godmorgen alle sammen! Håper alle får en fin søndag
For meg er det siste dag før jobb og normal hverdag starter igjen. Gleder meg ikke til å begynne å jobbe igjen, det har vært deilig med late dager hjemme, og tror jeg trengte det enda mer enn jeg selv innså etter denne vinterene jeg har vært igjennom. Men det er jo alltid koselig å treffe igjen kollegaer, da, så det blir den kjekke biten av det
Regner igjen i dag også, tror jeg bare må krysse fingrene for en høst med malevær, jeg, slik at dette huset faktisk blir malt før vinteren setter inn....

Gammel 21-08-11, 11:07   #3093
Dollsine
Gjest

God morgen damer! Jeg har tatt med meg telefonen på "det lille rommet" og holdt meg oppdatert på den koselige praten i går kveld. Kan ikke sette seg ned med pc'n i fanget når stua er full av folk, selv om en aldri så mye har lyst

Så jeg gikk en del til det nevnte rommet jeg da i stedet

Så bra Prutti at du hadde en fin konsertopplevelse! Kunne tenkt meg å vært der jeg da. Åge er god, og jeg liker tekstene hans. Og så kjekt å ha en diagnose som kan utnyttes så positivt; jeg og hiver meg rundt og får ting unna - kanskje jeg har en diagnose av noe slag jeg og Det blir jo sagt det at de som pr definisjon er friske, bare ikke er ferdig utredet ennå

Hvor er Rikkem0ra? Har vel ikke regnet bort på turen over fjellet vel? Håper du er innom og leser hvertfall. Klems!

Bente; sjekk denne tråden ang pizzaen fra Lavkarbohuset. Masse tips, som kan være kjekt å lese gjennom først?

Nysgjerrig nok; jeg drakk kaffe i går med masse fløte (kunne ha pisket den lett men giddet ikke) og engelsk toffeesmak - godt nok og jeg fikk assosiasjoner til baileys. Og den kan jo drikkes hver eneste dag....

I dag skal jeg "ta huset mitt tilbake". Få ting på plass, slappe av, nyte stillheten og roen som følger med at besøk reiser hjem. Det gleder jeg meg til!!! Ha en god søndag alle sammen!

Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 11:31   #3094
Dollsine
Gjest

Jeg må bare fortelle dere hvordan den siste uka har vært mtp mat. Jeg har spist omelett til frokost og tatt en ss cocosa samtidig. Til lunsj har jeg spist salat av isbergsalat, agurk, litt tomat enkelte dager. Som smak/fyll har jeg hatt enten litt kylling, litt fetaost, eller litt stekt bacon. Masse olivenolje eller rømme/cf oppå der. Mellommåltid på tur hjem har vært kokt egg og/eller en babybelost (geniale greier den osten). Middag: en ss cocosa, litt kjøtt, blomkål, salat osv (mantraet er at kh skal komme fra grønnsaker). Rømme eller olje oppå det grønne. Som oftest har jeg da ikke hatt behov for kvelds, hvis det har kommet har jeg tatt en ss cocosa og et egg eller en ost. Og vet dere hva....jeg har vært frossen en gang! Bare en gang! Og da tok jeg egg og ost (var på jobb da). Ellers har jeg vært varm; veldig varm. Og det er så deilig.

I går ble matsystemet mitt litt sabotert; spiste da jeg ikke var så veldig sulten og derfor for mye - og i dag er jeg veldig hoven i hele kroppen. Det ble for mye av kh og/eller proteiner.

Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 12:10   #3095
bente1
Seniormedlem

Tusen takk for den linken Dollsine, den hadde jeg ikke sett, og det var veldig informativt -Og produktet er herved bestilt! Litt dyrt er det, men flere sier de får fire middager ut av det, så da blir det jo ikke så ille. Vel, her i huset, men en glupsk tenåringsgutt å fore, regner jeg med det blir en fjerdedel på meg, og resten på han - middag en dag og oppvarming til frokost eller lunch neste dag - hvis det overhodet blir rester Men uansett, får jeg et skikkelig alternativ til pizzabunn tror jeg at min lavkarbo framtid er sikret, så da får det heller koste litt
Jeg bestilte også den lavkarbo pastaen. Selv savner jeg ikke pasta, men sønnen er veldig glad i carbonara, og han er ikke overbegeistret for den med squash, så jeg ville i alle fall prøve om det var et alternativ for oss.
Hvis andre ikke vil bruke så mye penger uten å få det testet først, så stiller jeg som prøvekanin og skal poste hvordan resultatet blir

Så fint at det går så bra med maten Dollsine, at du ikke fryser og holder deg mett! Høres ut som ketosevarmen har tatt bolig i deg endelig Og så synes jeg du er så utrolig flink som har fått dette til med huset fullt av folk, altså Opplegget høres veldig bra ut, og jeg synes også de babybel ostene er geniale, har alltid med i veska for sikkerhets skyld når jeg er "i farta" og ikke kan planlegge når neste måltid blir, når man har noe slikt blir det mye lettere å unngå andre fristelser

Gammel 21-08-11, 15:47   #3096
Nysgjerrig nok
Medlem

Misunner deg konserten Prutti, var noen venner av meg som hadde lagt ut en videosnutt av allsangen på facebook. Så sååå koselig ut!!

Spent på pizzaopplegget fra lavkarbohuset Bente; pizza er vel det jeg savner mest vil jeg tro. hehe - pizza og sjokolade!

Synes jeg ser deg Dollsine - stadig på "lillerommet" med telefonen. Koselig at du er med da! Står respekt av at du har vært så flink med maten mens du har hatt gjester.
Kjenner meg igjen i det du sier om varmen - hele livet har jeg kunnet sverge på at jeg har hatt kroppstempratur på max 35 grader. Men nå er jeg bare varm og god! Love it!
Hvor fikk du smaken av engelsk toffe fra da - hørtes fortreffelig ut!

Nå er dte middag her - prekas ladyes!

Sist redigert av Nysgjerrig nok : 21-08-11 kl 21:21.
Gammel 21-08-11, 16:25   #3097
Dollsine
Gjest

Jeg har jo knapt vært hjemme mens jeg har hatt besøk; lange dager på jobb fikser det meste. Middag når jeg kom hjem og da var jeg mett resten av dagen

Jeg har og en kroppstemp under normalen; jeg sverger til 36 grader - og har målt til det og! Opp gjennom årene har jeg jo vært i kontakt med legen og de bare pysjer av en feber på 38,5. Men jeg tenker at de er 39,5 nettopp fordi jeg har en grad lavere normaltemp - og da våkner de skal jeg si....

Jeg har kjøpt stevia dråper fra iHerb med smak; anbefales! Når jeg er fysen på noe søtt, så tar jeg litt kremfløte i et glass og noen dråper med eng toff. akurat passe med ca 3 ss fløte for å få bort suget. Spiser det med teskje for at det skal vare, men det er greit. Og kaffe med fløte (liker ikke kaffe så godt så jeg må ha masse fløte) og noen få dråper med enten vanilje eller eng toffee. nammis...

Sist redigert av Dollsine : 21-08-11 kl 16:42.
  Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 16:53   #3098
bente1
Seniormedlem

Ja, pizza er det jeg savner mest også Nysgjerrig nok, så det hadde vært så supert å finne et godt lavkarbo alternativ, så krysser fingrene for den bakemixen altså. Jeg er egentlig motstander av slike mixser, har aldri kjøpt en eneste bake eller kake mix i mitt liv, selv på høykarbo har jeg alltid laget alt fra bunnen -Så for meg er dette et ganske så desperat steg altså, jeg vil bare sååååååå gjerne finne en pizza som smaker skikkelig pizza. Så får vi håpe det ikke er penger ut vinduet.....

Har hatt litt bakedag i dag, har bakt både mandel-muffins og frøknekkebrød. Sønnen min skal være hos sin far neste uke, og han har veldig lyst til å fortsette å leve lavkarbo, så jeg tenkte sende med han litt "hjelp" i et høykarbohus. Frøknekkebrød, muffins og cocosa kan i alle fall hjelpe han litt på vei, og så har jeg gitt han råd om hva han må be faren kjøpe inn og ha i huset framover. Får håpe det fungerer fint, slik at han kan beholde huden så fin som den har blitt nå de siste to ukene etter at han kom hjem fra speiderleir

Ellers har det vært rydding og ordning i huset. Han instruktøren som jeg fortalte om som skal komme til oss første kursdag (tirsdag) skal bo her, så da må det vel se noenlunde presentabelt ut

Gammel 21-08-11, 20:17   #3099
Dollsine
Gjest

Heisann. Er bare innom og hilser på; det ble ikke så mye "ta huset tilbake" som jeg tenkte. Godt med en sløvedag i stedet. Tar litt om senn så blir det når det blir. Jeg har vært ute og gått meg en tur da; det var godt etter en uke med stillesittende arbeid.

Regner med huset ditt er presentabelt lell jeg Bente, og du får ha lykke til med instruktøren! Og lykke til med jobboppstart etter ferien i morgen

Nå blir det en rolig søndagskveld, kanskje titte litt på TV'n. Kos dere alle sammen!

Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 23:08   #3100
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

Hei alle.

Noen som vet noe om brødet til bakerhansen? Var hos foreldrene til kjæresten og spiste frokost og middag i dag. Middagen var super og det ble lagd ekstra grønnsaker til meg. De er så herlige!

Men frokosten så sleit vi litt. Jeg hadde ikke tid til å lage egg og bacon som jeg hadde tenkt, og det ble foreslått en skive fra et grovbrød fra baker hansen. De hadde en venn som hadde kuttet ut karbohydrater som spiste dette brødet (men ser for meg at det er en fedon-variant han går på). Spiste en tynn skive, bare for å få i meg noe å spise før jeg dro på jobb (hvor det ikke finnes matmuligheter for meg). Har ikke blitt dårlig av den, reagerte ikke i det hele tatt, faktisk. Så forhåpentligvis betyr det at det var lite nok kh i den.
Men noen som vet?

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 17:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.