| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#51 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mitt kosthold vs vekttapBare påpeker at når man går på ketolyse så skal de aller fleste karbohydratene komme fra grønnsaker. Og det er virkelig null problem å få i seg karbohydrater nok fra grønnsaker. Det er også umulig å overdose på karbohydrater fra grønnsaker. Så lenge det er grønnsaker kan man fint spise masse karbohydrater. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
|
|
|
#52 |
|
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mitt kosthold vs vekttap
Jeg er enig med deg, helt fram til dette ... Altså, unnskyld meg! Skal man ikke "få lov" til å spise ketogent bare fordi man ikke har noe overvekt å snakke om? Det har kanskje ikke slått deg at noen trives best i ketose, f.eks?! Neivel, så er det ikke noen mirakelkur for et par overflødige kilo, men det er heller ikke Fedon. Eller Grete Roede for den saks skyld. Kiloene raser stort sett aldri av når det er få av dem |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
|
|
|
#53 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
Sv: Mitt kosthold vs vekttapDet er vel litt forskjell på om man har startet med mye, eller om man starter med pyntekiloene.
Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
|
|
|
#54 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mitt kosthold vs vekttaphmm hvorfor denne tråden ble dratt opp igjen? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketose
|
|
|
#55 |
|
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Jeg er enig, men samtidig sett slanke mennesker som har gått over til ketogent kosthold av f.eks helsemessige årsaker, og tar tapet av eventuelle pyntekiloer som en bonus. At noen bare bruker det som en quick fix uten å ellers sette seg inn i kosthold er alltid dumt, om det så gjelder dette eller noe annet, det er jeg helt enig i. Poenget mitt er at man må finne noe man trives med, enten det er ketogent, eller mer moderat. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
|
|
|
#56 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mitt kosthold vs vekttapSer den! Jeg er også enig i hva du skriver her, Photo. Det er jo flere grunner til at man velger ketogent kosthold.. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketose
|
|
|
#57 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
Så enig. Kosthold som gir helsemessige godt merkbare bonuser er kanskje også lettere vedlikeholde?
Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
|
|
|
#58 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Mitt kosthold vs vekttapJeg starte på +18kg og var således innenfor målgruppen til ketolyse, men gjør dette like mye av helsemessige årsaker. Begynte med Fedon og har arbeidet meg nedover til et nivå der jeg føler meg best. Det er tilnærmet ketolyse og i hvert fall ketogent, uten at jeg følger noen retning slavisk. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trenger noen input på mitt "normale" kosthold | fjoerto | Spørsmål og svar | 15 | 16-03-11 13:59 |
| Hvordan fortelle andre om mitt nye kosthold? | benam | Generell ernæringsdebatt | 2 | 10-02-09 14:31 |
| Vekttap | Liiiz | Ketolysekuren | 6 | 31-12-07 19:46 |
| Vekttap på SB | Arildo | South Beach | 5 | 08-04-07 16:41 |
| Vekttap! | LilNoor | Ketolysekuren | 1 | 19-02-05 10:42 |