|
|
#2601 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hm........takk til deg Prutti. Nå er jeg bare en legmann, men jeg kan ganske sikkert slå fast at det ikke er galleproblemer. Smertene mine følger tarmsystemet og jeg kjenner det går gjennnom greia, cm for cm . Jeg vet at det er bare å vente, og det er her en banan hjelper (smører tarmene??) I følge div websider handler det om fettrike måltid ( |
|
|
|
#2602 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Uff, stakkars deg, det hørtes vondt ut. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF
|
|
|
#2603 |
|
Seniormedlem
Det er en boks med 100 posjonsposer i. Aner ikke hva det innebærer, men skal avgi rapport når det ankommer |
|
|
|
|
|
#2604 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Bente! Du gir en god beskrivelse! Pakket seg i tarmen ja. Nettopp. Jeg tror det noe sånt som skjer. Og da lurer jeg på hva som utløser det for meg; 6-8 natchos i går? Treg mage de siste dagene + nachosen? Og ja....det er vanvittig vondt. Jeg tåler smerter, og har mye vondt, men dette tar kaka. |
|
|
|
#2605 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Gallestensanfall utspiller seg ikke etter en fastsatt oppskrift |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
|
|
|
#2606 |
|
Gjest
|
Har tatt det opp med legen før da sjøh Pruttisnupp. Og de kan ikke gi svar, mener de burde nevnt galle hvis det var det når jeg beskrev symptomene? Første gang jeg hadde det var faktisk for 16 år siden, og det er da nevnt noen ganger i den tiden. Jeg liker tanken på at maten "pakker seg", og det sier meg at jeg må spise saktere og drikke mer mens jeg spiser. deal?? |
|
|
|
#2607 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Deal foreløpig |
|
|
|
|
|
#2608 |
|
Seniormedlem
Mar vann og spise sakte er uansett bra, så prøv det først du! - Og ta gjerne noe avførende for å bli kvitt det som sitter der nå, så slipper du de smertene. -Men er du like ille i morgen selv om du har gjort alt det, så er jeg enig med de andre altså, da bør du komme deg til legen |
|
|
|
|
|
#2609 |
|
Gjest
|
Glad i deg!! |
|
|
|
#2610 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Og jeg er glad i deg, min kjære |
|
|
|
|
|
#2611 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2011
Alder: 38
![]() |
Litt mental trøst. Men det gikk liksom over. Har pakka foran meg nå på jobb, men har bare spist noen få biter. Blir liksom "mett" av sjokoladen. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#2612 |
|
Seniormedlem
De der har jeg prøvd - de er kjempegode!!!! Har noen i frysen fremdeles (har kort holdbarhetstid, så må oppbeveres i frys). Jeg har brukt dem både som tortillalefse, pizzabunn og quesadilla. Fantastisk godt. Jeg falt imidlertid ut av ketose ett par ganger da jeg hadde dem, så derfor har jeg latt dem ligge i fryseren en stund. Tror ikke det var lefsene i seg selv, men sammen med salat og tacosaus, ble det kanskje for mye totalt (var før jeg begynte å registrere på diett.no), så bruk med forsiktighet. Mmmmm, hadde nesten glemt helt at jeg hadde dem jeg - kanskje jeg skal ta ut av frysen til neste helg.... |
|
|
|
|
|
#2613 |
|
Gjest
|
Ikke spis all sjokkisen da snuppa! Det ordner seg med hybel, bare vent. Kanskje et månedskort er verdt å kjøpe slik at hybelen dukker opp
De selges også i Danmark, se link på siden jeg la med på innlegget mitt. |
|
|
|
#2614 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Glemte jo å svare på hva jeg studerer, da Dollsine.. Jeg begynner på andre året rettsvitenskap. |
|
|
|
|
|
#2615 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hm. De lefsene.. Nå er jeg skeptisk til bestilling i utlandet pga. toll (og jeg forstår ikke utregning osv), men 7 gram karbo per lefse... Det skal jeg finne plass til i mitt ellers så karbofattige kosthold. |
|
|
|
|
|
#2616 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Handler en under 200 kroner slipper en toll. Bare pass på at prisen ikke ligger opp mot 200 for tollvesenet bruker ikke dagens kurs men en gitt for en periode. Ser du mer på et innlegg jeg hadde her (s 92) om litt mer info. På denne sjappa var det en svimlende fraktsum da, så de bør være gode! Og trenger du hjelp til utregning så hjelper jeg deg gjerne! Men hvis søsteren din bor i junaiten og kjøper lefser og sender dem som gave så sparer du mye penger. Da gjelder nemlig ikke 200 kroner grensen men 1000. Se mer her http://www.toll.no/templates_TAD/Article.aspx?id=131834 |
|
|
|
#2617 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Spørsmål... |
|
|
|
|
|
#2618 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Google oversetter sier at Dietary fiber er kostfiber iaf. |
|
|
|
#2619 |
|
Seniormedlem
Ja, slik jeg oppfatter det jeg har lest om dette, skal dietary fiber trekkes fra. Det betyr også at tortillaene bare har 3 effektive karber. Men som sagt, jeg spiste to lefser+ fyll, salat og tacosaus og falt ut. Men er jo enkelt feks å droppe tacosaus og heller bruke rømme og guacemole, da sparer en en del, samt evt bare ta en lefse istedenfor to. Det skal jeg prøve neste gang |
|
|
|
|
|
#2620 |
|
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Her har det skjedd sååå mye nå at jeg har nestn detti ut
Vet du, jeg skal en uke til Bergen på kurs jeg fra 15-19 august, så jeg kan gå på leit etter den sjappa du har finni jeg da og kjøpe for deg og sende? =) Kjenner jo ingen der heller, så er ikke akkurat sånn at jeg er plaga med fulle kvelder etter kurset |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
|
|
|
#2621 |
|
Gjest
|
Du....brukte du vanlig tacokrydder? Det er fullt av sukker |
|
|
|
#2622 |
|
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Aalesund - ODD |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
|
|
|
#2623 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Men denne nettsiden.. er ikke portoen ganske høy? Er litt kjedelig å betale over 100 kroner i porto.. |
|
|
|
|
|
#2624 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Rikkem0r: Oda går jeg ut fra at du holder med Odd da? Hvor er de fra forresten? Porsgrunn? |
|
|
|
#2625 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hvor mye toll tror du at du må betale Dollsine? Siden det er over 200 kroner... |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? | Fofa | Trening | 1875 | 27-01-15 17:10 |
| 6. juni | thomas71 | Generell diskusjon | 6 | 06-06-11 20:57 |
| Noen som starter i morgen 8. juni? | Thida | Ketolysekuren | 24 | 13-06-09 19:16 |
| Konferanse 19. juni | Sprudle | Generell diskusjon | 20 | 07-06-07 15:11 |