Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 06-08-11, 23:40   #2576
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Kjempefine Prutti'n Og helt enig med håret også, du kler det kjempebra!
Nå er jeg akkurat hjemme etter å ha vært ute å spist med ei venninne=) Nyyydelig scampi med salat Det er en sånn plassering på den restauranten at man liksom glemmer den litt, for den ligger ikke i smørøyet av sentrum sånn som de andre.. Men de har skikkelig god mat og veldig god service=) Må vel snart tenke på å ta kvelden og, bare ha litt tv-kos først =) Håper alle har en super kveld

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 09:00   #2577
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Godmorgen alle sammen

Kjekt å høre at du koste deg ute i går kveld Rikkemor - flott når en finner slike steder å spise som gir god service og er villige til å tilpasse maten til oss "særingene"

Hmmm, det regner i dag - og så jeg som hadde planlagt maling Skal bli opphold utpå dagen melder de, men regn igjen til kvelden, så kanskje ikke så smart å starte opp uansett

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 10:02   #2578
Dollsine
Gjest

God morgen! Jeg skal også male Bente - ble "lovt" hvitmaling til muren i dag. Ja ja, jeg har nå vært storkjeftet og må ta det som kommer. Først skal jeg nå gå turen min, den kan jeg ikke gå glipp av.

Jeg fant en side med info om de ulike steviadråpene som jeg syntes var nyttig. Jeg bestilte jo med vaniljesmak og det er litt snodig i te. Tenker jeg skal bestille en uten smak nå da jeg har funnet det. HUn foreslår mandelolje til mat og på kroppen, og det tenker jeg også å kjøpe. Mandelolje fra innvandrerbutikker er i alle fall veldig bra mot sprukne heler! Om det er like bra med engelsk toffeesmak vet jeg ikke da

Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 10:04   #2579
manne
Seniormedlem

manne sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 49
manne er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Men den dustete ismaskinen er jeg IKKE fornøyd med.
Den begynner å riste og bære seg etter bare 10 min og da må jeg stoppe den.
Isen er veldig løs, så den må helles over i en boks og settes i fryseren.
I bunnen og på kantene er isen klaka !

Har du sånn som står i fryseren før man lager is? Husker du da på å la den stå på benken i 15 minutter FØR du heller opp i isblandingen? Det er alfaomega for å unngå iskanter i bunn og på veggene.

Gammel 07-08-11, 10:20   #2580
Dollsine
Gjest

Åhhhh......iiiiiissss....
dere som er inne på ismaskiner: blir det "kornete" is eller blir den som den som kjøpes? Blir isen hard, eller som softis? Med eller uten bolle som fryses på forhånd? Hvilke maskiner anbefales?

har veeeeldig lyst på iiiiiiis

Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 11:08   #2581
bente1
Seniormedlem

bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Tusen takk Manne - det med 15min på benken står ikke i min bruksanvisning (leste den nøye), men det skal jeg jammen prøve neste gang! Alltid godt med tips

Dollsine: Skal du kjøpe ismaskin, vil jeg absolutt anbefale deg å kjøpe en som er automatisk. Det var det jeg trodde jeg gjorde - men beskrivelsen på nettet var missvisende. Hvis du skal gjøre det, så gå på en elektrisk butikk!
Softis blir det IKKE, det må man ha dyre spesialmaskiner for. Konsistensen blir heller ikke helt som kjøpeis - de putter jo oppi masse unaturlige e-stoffer for å få konsistensen slik den er. -Blir mindre isete og mer kremete i maskin enn for hånd, da! Men smaken synes jeg blir mye bedre på hjemmelaget enn på kjøpeis - kun de aller dyreste kjøpeisene som kan konkurrere med smaken på hjemmelaget is. -Og så kan man jo tilpasse oppskriften til akkurat det man liker best selv

Og Dollsine: Tusen takk for den linken om steviadråpene - kjempenyttig. Jeg har lagt inn ny bestilling for noen dager siden, bl annet på stevia pulver uten smak i posjonsposer, kan være greit med noe uten smak også, ja!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 11:47   #2582
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

God morgen!

Skikkelig dårlig morgen her hos meg. Skikkelig sur for at jeg fremdeles ikke har hybel, så jeg må dra hjem til hjembyen etter jobb i dag. Frem og tilbake.. Selv med studentrabatt, så koster det en god del å reise sånn. Tilbake til hjembyen i kveld, tilbake til Oslo på Tirsdag, og muligens hjem igjen på tirsdag kveld...
Hvorfor kan ikke SiO bare gi meg hybel? Jeg søkte tross alt i Mars! - Skikkelig dritt å ikke lenger har førsteårsprioritet, havner bak ALLE!
Og hyblene som ligger på finn har jeg enten ikke råd til, eller er så grusomme at jeg ikke vil bo der

Så nå sitter jeg her.. Har spist egg og bacon til frokost, og spiser 70%sjokolade til frokost-dessert. FURT I DAG!

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 12:24   #2583
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Hvor: Vestlandet
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sitat:

Har du sånn som står i fryseren før man lager is? Husker du da på å la den stå på benken i 15 minutter FØR du heller opp i isblandingen? Det er alfaomega for å unngå iskanter i bunn og på veggene.

Takk for tipset.
Det står helt motsatt i bruksanvisningen, men det funker jo dårlig, så jeg følger ditt råd neste gang.
Min is ble som softis, nettopp pga. det frøs fast i bunnen og da ville jo ikke maskina mere. Ble grei etter en runde i fryseren da, men det er jo ikke sånn jeg ville ha det....
Det beste med maskin, er jo at det ikke blir kornete.

Gammel 07-08-11, 13:05   #2584
bente1
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

God morgen!

Skikkelig dårlig morgen her hos meg. Skikkelig sur for at jeg fremdeles ikke har hybel, så jeg må dra hjem til hjembyen etter jobb i dag. Frem og tilbake.. Selv med studentrabatt, så koster det en god del å reise sånn. Tilbake til hjembyen i kveld, tilbake til Oslo på Tirsdag, og muligens hjem igjen på tirsdag kveld...
Hvorfor kan ikke SiO bare gi meg hybel? Jeg søkte tross alt i Mars! - Skikkelig dritt å ikke lenger har førsteårsprioritet, havner bak ALLE!
Og hyblene som ligger på finn har jeg enten ikke råd til, eller er så grusomme at jeg ikke vil bo der

Så nå sitter jeg her.. Har spist egg og bacon til frokost, og spiser 70%sjokolade til frokost-dessert. FURT I DAG!

Uff stakkars deg, så kiipt at det ikke fins hybler til alle studenter som trenger det altså, det private markedet er jo helt sykt i de store byene. Krysser fingrene for at det mirakuløst dukker opp noe for deg

Gammel 07-08-11, 13:14   #2585
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

I dag var rådyra gode !
Jeg har ført dagboken på forhånd og så at jeg fikk altfor lite fett.
Da er jo Cocosa ofte redningen. Men te hadde jeg ikke lyst på, heller ikke kaffe.
Så kom jeg på at jeg hadde kjøpt Aware reint kakaopulver.
1 ts. pulver + 1 ts. sukrin, litt kokende vann + 0,5 dl. fløte. Og en stor ss. Cocosa.
Dæsken, der for fettmengden opp !

Gammel 07-08-11, 14:02   #2586
MariaB
Seniormedlem

Medlem siden: May 2009
MariaB er ny på veien

Appelsinpiken: Så kjedelig å ikke ha noe sted å bo! Håper det løser seg

Sanna: Hvilken ismaskin har du? Jeg har kjøpt en fra obh, men har ikke prøvd den ennå...

litt sliten i dag på en søndag. Har ingen planer...mamma lager komler, og jeg skal muligens unne meg ei halv komle...jeg heller mer og mer å ha en mer moderat lavkarbo livsstil. Ettersom jeg nå er normalvektig per definisjon, så er det vel også det som anbefales Endrer egentlig ikke på så mye, spiser fortsatt fet og god mat, men kommer ikke til å ha restriksjoner på grønt lenger. Har ikke regnet på det, men mellom 30 og 50 karber tror jeg at jeg kommer til å ligge på

Får jeg fortsatt lov å være med dere?

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 14:15   #2587
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Selvfølgelig, Maria! Ikke forlat oss er du snill. Det er så kjedelig når medlemmer faller fra og lar oss stå tilbake alene

Mårnings! Sløv morgen. Har et tårn med klær som skal brettes og sengtøy som skal vaskes, men mat? Får lage lapper og bacon... Sliter masse med å komme opp i kalorier!

Snikveide meg i går hos venninnen. Hadde t.o.m. en lett ullkjole på, spist mat, drukket og det var sent på kvelden: 93,1. Det aksepterte jeg. Det var under 95. I'm doing something right?

Takk for alle deilige kommentarer

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 14:31   #2588
MariaB
Seniormedlem

MariaB er ny på veien

ok, da blir jeg hos dere jeg! Er jo fortsatt lavkarber, bare ikke like streng som før

Utrolig bra nedgang, prutti! Du kan sikkert trekke av en kg for kjolen og at det var på kvelden

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 14:37   #2589
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Ingen ekskluderes herfra fordi dem endrer taktikk underveis? Nei, ærlig talt. Her står vi sammen uansett om vi spiser potetgull en kveld eller syv på rad.

Selv vil jeg nok ikke være i ketose i dag, trolig ikke i morgen heller. Morgen kveld om jeg er heldig. Spiste greit, men drakk ikke fullt så bra. Dvs. 2,5 dl coca cola + noe karamell fudge tidligere på dagen. Får ta meg litt i nakkeskinnet i dag Håper at neste veiing, altså 1. september kan være litt nærmere 90 enn 95

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 14:41   #2590
bente1
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

jeg heller mer og mer å ha en mer moderat lavkarbo livsstil. Ettersom jeg nå er normalvektig per definisjon, så er det vel også det som anbefales Endrer egentlig ikke på så mye, spiser fortsatt fet og god mat, men kommer ikke til å ha restriksjoner på grønt lenger. Har ikke regnet på det, men mellom 30 og 50 karber tror jeg at jeg kommer til å ligge på

Selvfølgelig må du fortsette sammen med oss Vi ville savnet deg vet du! Det er forresten mange som går greit ned i vekt på 30-50 karber - og funker det ikke, så tar det jo bare noen dager å være i ketose igjen

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Snikveide meg i går hos venninnen. Hadde t.o.m. en lett ullkjole på, spist mat, drukket og det var sent på kvelden: 93,1. Det aksepterte jeg. Det var under 95. I'm doing something right?

Takk for alle deilige kommentarer

Så bra Pruttis Kanskje du bare måtte litt ned på kalorimengden? -Er jo en del som må det for å få av siste rest. -Og da er det jo veldig praktisk at du ikke er så veldig sulten, da, kanskje gir kroppen din deg beskjed
Håper du hadde en koselig kveld med venninnen din i går

Her lar maleværet vente på seg, så er redd det ikke blir maling på meg i dag Lette litt i skapene for å finne klær som var klare for å kasseres til malerklær, og fant ut at det var på tide med en skikkelig opprydding og sorterting. Guuuud hvor mye klær jeg har som lenge har vært for små - mye mer enn det som jeg har krympet ut av - er vel kjekkere å shoppe når man er tynnere Nå har jeg i alle fall fått sortert skikkelig og lagt ting slik at jeg lett finner ting etter hvert som de passer. Masse fint jeg jeg helt hadde glemt jeg hadde - litt kjekt da

Gammel 07-08-11, 14:48   #2591
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

Appelsinpiken: Så kjedelig å ikke ha noe sted å bo! Håper det løser seg

Sitat:

Sanna: Hvilken ismaskin har du? Jeg har kjøpt en fra obh, men har ikke prøvd den ennå...

litt sliten i dag på en søndag. Har ingen planer...mamma lager komler, og jeg skal muligens unne meg ei halv komle...jeg heller mer og mer å ha en mer moderat lavkarbo livsstil. Ettersom jeg nå er normalvektig per definisjon, så er det vel også det som anbefales Endrer egentlig ikke på så mye, spiser fortsatt fet og god mat, men kommer ikke til å ha restriksjoner på grønt lenger. Har ikke regnet på det, men mellom 30 og 50 karber tror jeg at jeg kommer til å ligge på

Min ismaskin er kjøpt på Coop. Og heter Waves ICM-0101, for å være nøyaktig. Den kostet 399,- . Kanskje dyrere maskiner er bedre, men jeg gadd ikke legge så mye penger i det. Nå skal jeg prøve å ta beholderen ut av fryseren en stund før, for å se om det ikke fryser så fort.

Klart du skal være med. Jeg har også den vekten jeg vil ha, men det er jo en kamp å holde den også. Så jeg fortsetter til jeg blir kasta ut med beina først !

Gammel 07-08-11, 14:48   #2592
MariaB
Seniormedlem

MariaB er ny på veien

hehe, ikke akuratt malevær her heller bente. Snakk om drittvær! denne sommeren gir meg frysninger..
Skal heldigvis en uke til Mallorca i september, så da får jeg forhåpentligvis en god dose sol!

Tror jammen jeg må ta i bruk diett.no noen dager nå for å se hvor mye 30-50 karber faktisk utgjør!

Gammel 07-08-11, 14:49   #2593
MariaB
Seniormedlem

MariaB er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Min ismaskin er kjøpt på Coop. Og heter Waves ICM-0101, for å være nøyaktig. Den kostet 399,- . Kanskje dyrere maskiner er bedre, men jeg gadd ikke legge så mye penger i det. Nå skal jeg prøve å ta beholderen ut av fryseren en stund før, for å se om det ikke fryser så fort.

Klart du skal være med. Jeg har også den vekten jeg vil ha, men det er jo en kamp å holde den også. Så jeg fortsetter til jeg blir kasta ut med beina først !

tror min kosta 299, så ikke så dyr den heller Må kanskje prøve den snart da!

Gammel 07-08-11, 14:52   #2594
bente1
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Ingen ekskluderes herfra fordi dem endrer taktikk underveis? Nei, ærlig talt. Her står vi sammen uansett om vi spiser potetgull en kveld eller syv på rad.

Signerer den 110%!!!
-Og hvis noen av dere som har falt fra har gjort det pga at dere føler dere har "sprukket" i løpet av sommerer, så er dere hjertelig velkomne tilbake når som helst, altså. -Og dersom dere ønsker å komme inn i det igjen, skal dere vite at dere alltid har vår støtte og hjelp!!!

Gammel 07-08-11, 14:54   #2595
MariaB
Seniormedlem

MariaB er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Signerer den 110%!!!
-Og hvis noen av dere som har falt fra har gjort det pga at dere føler dere har "sprukket" i løpet av sommerer, så er dere hjertelig velkomne tilbake når som helst, altså. -Og dersom dere ønsker å komme inn i det igjen, skal dere vite at dere alltid har vår støtte og hjelp!!!

Gammel 07-08-11, 16:12   #2596
Dollsine
Gjest

Pruttilutt!!!! Synes jeg ser deg der du argumenterer for og mot å veie deg. Var det på vekta di du gjorde det? Sent på kvelden, etter mat og drikke, med klær på er jo lovende uansett da. Måtte det kunne skje meg??

Så bra Maria at du har nådd målvekten din!!!!!!!! Gratulerer så mye! Klart du blir med oss videre! Hva tenker du på? Tenk på alle de gode rådene og tipsene du har til oss som kommer der bak!

Nyt en dag uten planer; er du litt sliten så trenger du en rolig dag. Kos deg med komle - nam nam. Generell lavkarbo høres perfekt ut. Du sier du tenker å ligge på mellom 30-50 og da lurer jeg på hva du har spist av kh til nå?

Hm...kan jeg be om litt voksenopplæring Sanna: hva er og hvor får du kjøpt Aware kakaopulver. Og hvorfor ikke bruke vanlig freia? (sikkert et dumt spørsmål, men.......)

Takk for tipsene ang ismaskin Bente og Sanna. Gubben snakker om det skjønner dere; han som kan spise - og faktisk gjør det - is døgnet rundt. Jeg kjenner ham og tenker det kan være lurt å være i forkant hvis han plutselig bestemmer seg for at ismaskin er tingen å gi til kona

Jeg skal sende ny bestilling til iherb om litt når jeg har sortert litt mer og vet hva jeg skal ha. Det pulveret du har bestilt er det vanlig søtning? Jeg kan tenke meg suketter, men så noen skrev at det var en ekkel ettersmak på dem så derfor tok jeg dem ikke med. Mer som det er bedre med vaniljesmak av teen...... Og du kjære venn...greit at du spiser sjokolade - men gjør du det som "trøst" på en dårlig dag? Klem!

Så synd du ikke har fått hybel da Appelsinpiken! Det er vel i Oslo som her i Trondheim at det er et voldsomt press på alle hybler? Her oppe roer deg seg ned litt utpå høsten og det blir lettere å finne seg en. Kanskje det samme skjer i Oslo sånn at du får et sted å bo om ikke så lenge? Hva skal du studere forresten? Men du.......det er helt ok at du spiser sjokolade, men gjør du det som mental trøst???

herlig søndag Bente som har fått ryddet i klesskapet! Jeg legger det som er "på vent" lengst inne og henter det fram med ujevne mellomrom. Om ikke annet rører seg så er det deilig å se at den skjorta som er kjøpt på salg nærmer seg å passe. Optimist sa du? Må være det

Det ble ikke noe maling på meg heller, heller ikke gåtur. Fikk en forferdelig magegreie med smerter og mange doturer. Mer som full stopp og ikke på samme tid. Det er så ille at jeg ofte besvimer, så jeg kunne tenkt meg å vite hva/hvorfor egentlig. Når det står på kommer jeg meg ikke til lege, og etterpå er for seint. Sovnet heldigvis til slutt i dag, for det er ganske hardt til kroppen. Har hatt det før og, men muligens ikke så ille etter jeg la om kosten. Det er mer som jeg har spist noe som på den ene siden stopper magen og på den andre siden er "forløsende" og så blir dette en kræsj. For mange år siden fant jeg ut at ris og tildels pasta utløste svineriet, så det sluttet jeg med. Av maten i går som kan ha vært feil spiste jeg noen få natchos (6-8 stk) og en fribol lakris. Det kan ha vært disse to, men jeg spiste så lite. Det eneste som hjelper er å spise en banan (av alt), noe jeg ikke har i huset nå. Prøvde meg på cocosa men var ikke lurt. Nå har jeg spist litt og sitter bare og venter på at smertene skal komme tilbake. Blæh! Sutre og syte. Godt å "klage sin nød" til dere, men nå er det nok. Tilbake til sofaen! Klem!

Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 16:20   #2597
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Okei. Ikke provoser det når det først kommer. Unngå fett så langt det går, ta deg heller en brødskive og en banan, så får systemet litt ro. Det høres ut som galleproblematikk, i alle fall for mine ører. Kanskje Sanna har et bedre alternativ. Smertene kan slå ut både i forkant av "anfallet" i form av diare og obstipasjon, og gjerne samtidig. Ser det ofte i journalsystemet (har jobbet 3 år i kirurgisk klinikk i Bodø og har sett flere sykehistorier på nettopp disse symptomene).
Gallestener tar flere år å danne, så kan ikke ses i direkte sammenheng med kost til mer fett, men galleblæren kan få problemer med tiden (du har jo vært i ett år mer eller mindre?) når den får ytterligere belastning og må produsere mer galle, da kommer stenene mer fram.
Voltaren hjelper mot smertene, men årsaken forsvinner ikke. Ta det opp med legen og be om en ultralyd for sikkerhets skyld.

Gammel 07-08-11, 16:21   #2598
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Dollsine: Dette var kjempesent på kvelden, jeg så vekta på badet til venninnen min. Aner ikke hvordan den er i forhold til min egen vekt, så kan slå mange veier
Det var absolutt verdt en sniktitt.

Gammel 07-08-11, 16:25   #2599
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Sitat:

Hm...kan jeg be om litt voksenopplæring Sanna: hva er og hvor får du kjøpt Aware kakaopulver. Og hvorfor ikke bruke vanlig freia? (sikkert et dumt spørsmål, men.......)
Takk for tipsene ang ismaskin Bente og Sanna. Gubben snakker om det skjønner dere; han som kan spise - og faktisk gjør det - is døgnet rundt. Jeg kjenner ham og tenker det kan være lurt å være i forkant hvis han plutselig bestemmer seg for at ismaskin er tingen å gi til kona

Vet ikke om det er noe særlig forskjell, jeg.
Bare at Aware er økologisk......
Ismaskin er å anbefale...

Gammel 07-08-11, 16:31   #2600
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

h

Sitat:

Det ble ikke noe maling på meg heller, heller ikke gåtur. Fikk en forferdelig magegreie med smerter og mange doturer. Mer som full stopp og ikke på samme tid. Det er så ille at jeg ofte besvimer, så jeg kunne tenkt meg å vite hva/hvorfor egentlig. Når det står på kommer jeg meg ikke til lege, og etterpå er for seint. Sovnet heldigvis til slutt i dag, for det er ganske hardt til kroppen. Har hatt det før og, men muligens ikke så ille etter jeg la om kosten. Det er mer som jeg har spist noe som på den ene siden stopper magen og på den andre siden er "forløsende" og så blir dette en kræsj. For mange år siden fant jeg ut at ris og tildels pasta utløste svineriet, så det sluttet jeg med. Av maten i går som kan ha vært feil spiste jeg noen få natchos (6-8 stk) og en fribol lakris. Det kan ha vært disse to, men jeg spiste så lite. Det eneste som hjelper er å spise en banan (av alt), noe jeg ikke har i huset nå. Prøvde meg på cocosa men var ikke lurt. Nå har jeg spist litt og sitter bare og venter på at smertene skal komme tilbake. Blæh! Sutre og syte. Godt å "klage sin nød" til dere, men nå er det nok. Tilbake til sofaen! Klem!

Du komme deg til lege, - jeg lurer på om det kanskje kan være gallestein, eller noe.
Du må ikke gå med dette, for når det er så vondt at du svimer av, er det på tide å gjøre noe.
Det er absolutt ikke nødvendig å ha smertene, når du er hos legen....

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 17:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:56.