Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd

Trådverktøy
Gammel 04-08-11, 23:38   #9276
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Etter det eg har lært, er elektrolyse det einaste som verkeleg er permanent. Men det er ikkje nok med ei behandling for ein må ta dei forskjellige "vekstsonene", kvar hårsekk har fleire. Det er ikkje behageleg, det kan vere direkte vondt til tider. Men det funkar. Vondt skal vondt fordrive...

Elektrolyse er den eneste godkjente offentlige hårfjerningsbehandlinga for f.eks PCOere fordi det er den eneste dokumenterte permanente hårfjerninga. Syns ikke det gjør vondt i det hele tatt, men jeg tar bare leggene =)

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 05-08-11, 00:05   #9277
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Det er meir sensitivt i ansiktet... Ein brenn jo i hårsekken, så eg må seie eg har kjent det. Det er nærare 13 år sidan eg tok behandling, men eg kan føle kjensla av korleis det kjennest.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 05-08-11, 07:35   #9278
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Etter det eg har lært, er elektrolyse det einaste som verkeleg er permanent. Men det er ikkje nok med ei behandling for ein må ta dei forskjellige "vekstsonene", kvar hårsekk har fleire. Det er ikkje behageleg, det kan vere direkte vondt til tider. Men det funkar. Vondt skal vondt fordrive...

Var ikke permanent på meg i hvertfall og dt fikk jeg også opplyst om at det ikke er garantert permanent. Hårene kom tilbake noe mindre mørke og stive, men de er der. Jeg synes laser var like greit og like "permanent", men det er selvfølgelig for meg.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 05-08-11, 07:38   #9279
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Kan fiberHUSK og HUSK (den grønne boksen de selger på helsekost) brukes på samme måte? Altså, det jeg lurer på er om fiberHUSK egner seg bedre til baking og om denne også kan brukes til mageregulerende middel slik som HUSK, eller om det er et fett hva jeg kjøper.

Og som et tilleggsspørsmål: Dersom jeg bruker HUSK for å få skikk på magen min, er det noen karbohydrater som må tas med i regnskapet da? Dersom jeg skulle bruke hele linfrø i stedet (men det fungerer ikke så bra på meg ...) regner jeg med at de går ufordøyd gjennom og derfor ikke trenger å tas med i karboregnskapet?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 05-08-11, 08:00   #9280
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Kan fiberHUSK og HUSK (den grønne boksen de selger på helsekost) brukes på samme måte? Altså, det jeg lurer på er om fiberHUSK egner seg bedre til baking og om denne også kan brukes til mageregulerende middel slik som HUSK, eller om det er et fett hva jeg kjøper.

Forskjellen på produktene er at den som heter fiberHUSK (gul pakke/pose) er pulverisert, mens den andre (grønn pakke) er hele psyllium frøskall.
Jeg bruker begge disse både til baking og som mageregulerende, og det går helt fint.
Men jeg tror produsenten har ment den gule til baking og den grønne til mageregulering

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Og som et tilleggsspørsmål: Dersom jeg bruker HUSK for å få skikk på magen min, er det noen karbohydrater som må tas med i regnskapet da? Dersom jeg skulle bruke hele linfrø i stedet (men det fungerer ikke så bra på meg ...) regner jeg med at de går ufordøyd gjennom og derfor ikke trenger å tas med i karboregnskapet?

NOPE - fiberhusk er et kostfiber, og skal ikke regnes med over hode.
På fiberHUSK-pakken (gul) står det 0g karbohydrater og 85g kostfiber, mens det på HUSK-pakken (grønn) finner jeg ingen informasjon om næringsinnhold - og heller ikke på produsentens hjemmeside
Men siden begge disse produktene i bunn og grunn er samme produkt, har de sansynligvis også samme næringsinnhold.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
Gammel 05-08-11, 08:07   #9281
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Da kjøper jeg fiberHUSK. Syns ikke den grønne HUSK-pakken egner seg så godt til matlaging

Gammel 05-08-11, 09:19   #9282
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Var ikke permanent på meg i hvertfall og dt fikk jeg også opplyst om at det ikke er garantert permanent. Hårene kom tilbake noe mindre mørke og stive, men de er der. Jeg synes laser var like greit og like "permanent", men det er selvfølgelig for meg.

Men elektrolyse er vel den eneste hårfjerningsmetoden du får dekket etter konstatert pcos, hvilket vel mest handler om at det var den metoden som var tilgjengelig da det ble bestemt, og det har aldri blitt endret ... Har også hørt at folk er mer fornøyd med laser, men dette vet jeg lite om. Heldigvis ikke plaget så mye med hårvekst tross pcos.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 05-08-11, 16:56   #9283
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

hvor lang tid tar det etter graviditet før hoftene er på plass? Litt ekkelt med denne slingringa.

Gammel 05-08-11, 17:00   #9284
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

hvor lang tid tar det etter graviditet før hoftene er på plass? Litt ekkelt med denne slingringa.

Det er nok veldig individuelt.. På noen skjer det vel aldri. Bare til å ta tiden til hjelp

Gammel 05-08-11, 17:30   #9285
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg sliter fortsatt med bekkenløsningen min. Har gode perioder og dårlige perioder.

Gammel 05-08-11, 17:42   #9286
Kanskje
Seniormedlem

Kanskje sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Hvorfor reklamerer apotekene med solkrem til kropp - og en til ansikt??

Er det for å få selge flere produkter? Trenger man en til ansikt, og hva er forskjellen?

Gammel 05-08-11, 18:02   #9287
Silversun
Medlem

Medlem siden: Jan 2011
Silversun er på en erverdig vei

Det er vel ikke anbefalt å bruke produkter som er egnet for kroppen i ansiktet, man bruker jo ikke bodylotion i stedet for hudkrem? Produktene inneholder sikkert litt annerledes ingredienser, og solfaktoren er vel gjerne høyere i ansiktssolkremene?
Jeg vet ikke jeg da, bare gjetter. Det sikkert ikke så stor forskjell at det gjør noe for mennesker med normal hud, og dem med problemhud kjøper sikkert solkrem for ansiktet hos hudpleier alikevel..

Gammel 05-08-11, 18:13   #9288
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Huden i ansiktet er mye mer skjør enn den på f.eks overarmer eller mage og da er det ikke alt man kan bruke i ansiktet som er ok for kropp.. noe bedre grunn kommer jeg ikke på. Helt sikkert noen som greier å svare bedre enn meg

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 05-08-11, 18:36   #9289
Imp
Seniormedlem

Imp sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 47
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Det er flere merker som har krem både til kropp og ansikt i èn flaske. Jeg driter i det, jeg bruker den samme. Jeg tror vær og vind har mer å si for rynkene i ansiktet mitt enn de få dagene i året jeg bruker den solkremen...

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!

Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 05-08-11, 18:37   #9290
Bokhylle
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Hvorfor reklamerer apotekene med solkrem til kropp - og en til ansikt??

Er det for å få selge flere produkter? Trenger man en til ansikt, og hva er forskjellen?

Mange av oss får lett fet og kvisete hud i ansiktet av vanlig solkrem. Solkrem for ansiktet er nok mye mildere, og inneholder ikke like mange ingredienser som tetter porer osv.

Så kan man jo da lure på hvorfor ikke alle solkremer er laget som solkremene for ansikt, men det er nok det at ingrediensene de bruker i solkrem for kropp er billigere, og dessuten er det nok vanskelig å lage vannfaste solkremer om man kun skal bruke "bra for ansiktet"-ingredienser - regner jeg med?

Skulle jeg brukt solkrem for kropp i ansiktet fast hadde jeg ikke blitt et pent syn til slutt Men så er jeg også veldig nøye med hva jeg putter i ansiktet. Bruker generelt ikke hudpleieprodukter fra apotek ettersom de etter min erfaring er ræææææva. Bruker kun merker som f.eks. Decléor og MD Formulations, samt ren mineralsminke. Sånn går det når man har slitt med dårlig hud tidligere, da blir man litt fanatisk.

Gammel 05-08-11, 22:27   #9291
Imp
Seniormedlem

Imp sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 47
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Åh Jeg har motsatt erfaring, har prøvd masse kremer fra hudpleiebutikker o.l, og enten er det for fett og veldig ofte fikk jeg en prikkende fornemmelse i huden og rød hud av dem. Rett og slett oversensitiv. Sluttet til slutt å prøve nye og brukte ingenting, men huden ble så tørr i visse partier. Men så har jeg funnet min favoritt på apoteket, av merke La Roche er den. Milde produkter, til og med makeuplotionen de har er jeg utrolig fornøyd med, den er så mild og tar likevel all sminken, det har jeg ikke opplevd med andre makeupfjernere.

Men bruker solkremen til barna mine da, og den er vel mild uansett, tenker jeg da.

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!

Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 05-08-11, 23:29   #9292
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Imp, her.

Det er flere merker som har krem både til kropp og ansikt i èn flaske. Jeg driter i det, jeg bruker den samme. Jeg tror vær og vind har mer å si for rynkene i ansiktet mitt enn de få dagene i året jeg bruker den solkremen...

Helt enig! Dessuten får fin hud av maten vi spiser

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 05-08-11, 23:42   #9293
Bokhylle
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Imp, her.

Åh Jeg har motsatt erfaring, har prøvd masse kremer fra hudpleiebutikker o.l, og enten er det for fett og veldig ofte fikk jeg en prikkende fornemmelse i huden og rød hud av dem. Rett og slett oversensitiv. Sluttet til slutt å prøve nye og brukte ingenting, men huden ble så tørr i visse partier. Men så har jeg funnet min favoritt på apoteket, av merke La Roche er den. Milde produkter, til og med makeuplotionen de har er jeg utrolig fornøyd med, den er så mild og tar likevel all sminken, det har jeg ikke opplevd med andre makeupfjernere.

Men bruker solkremen til barna mine da, og den er vel mild uansett, tenker jeg da.

Hva slags merker har du prøvd? Er kremen for fet så er den for fet, uansett merke. Jeg kunne f.eks. aldri brukt en fet krem ettersom jeg har fuktfattig hud og ikke tørr (faktisk ikke det samme ), så jeg går etter kremer med mye fuktighet og lite fett.

Gammel 06-08-11, 09:45   #9294
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Helt enig! Dessuten får fin hud av maten vi spiser

Ikke alle som får det skal jeg love deg, har aldri hatt så mye problemer med huden som etter at jeg starta lavkarbo og det har bare blitt verre og verre. Og bare sånn til info så har jeg holdt på i to år.

Gammel 06-08-11, 10:37   #9295
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Ikke alle som får det skal jeg love deg, har aldri hatt så mye problemer med huden som etter at jeg starta lavkarbo og det har bare blitt verre og verre. Og bare sånn til info så har jeg holdt på i to år.

Om du bruker mye melkprodukter så kan det være årsaken...? Var iallfall det for min del.

Gammel 06-08-11, 13:16   #9296
Bokhylle
Gjest

Jeg hadde grusom hud for noen år tilbake. Glinsende og fet og full av små og STORE kviser. Helt grusomt!

Det som ble redningen for meg var Diane p-piller sammen med strenge og gode hudpleierutiner, hvor jeg kun brukte produkter fra merkene Decléor og MD Formulations. I tillegg bruker jeg kun ren mineralsminke i ansiktet fra merket Everyday Minerals, som er veldig billig i tillegg.

Har skrevet litt om det her.

Kanskje er dette gammelt nytt for deg, ville bare tipse om det sånn i tilfelle

Gammel 06-08-11, 16:29   #9297
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Tonje!, her.

Jeg hadde grusom hud for noen år tilbake. Glinsende og fet og full av små og STORE kviser. Helt grusomt!

Det som ble redningen for meg var Diane p-piller sammen med strenge og gode hudpleierutiner, hvor jeg kun brukte produkter fra merkene Decléor og MD Formulations. I tillegg bruker jeg kun ren mineralsminke i ansiktet fra merket Everyday Minerals, som er veldig billig i tillegg.

Har skrevet litt om det her.

Kanskje er dette gammelt nytt for deg, ville bare tipse om det sånn i tilfelle

Gammalt og dårlig nytt, Diane p-piller skal ikke inn i min kropp, heller uren hud. Decleor og MD får jeg neller av og mineralsminke er en dødare for min hud. Har hudpleie og sminke som virker utmerket (har tross alt vært ute en vinternatt før og prøvd det meste). Før lavkarbo hadde jeg en fantastisk hud. Til og med i tenårene hadde jeg knapt nok kviser.

Jeg bruker forøvrig veldig lite melkeprodukt i kosten, har vært helt uten det i lange perioder også uten at huden viste noe tegn til å bli bedre. Det siste halvåret har jeg til og med fått urenheter på mage, rygg og armer (til og med hudpleieren min har kommentert dette), er vel bare en bivirkning av lavkarbo jeg må leve med tenker jeg. Har forøvrig sett mange andre også her på forumet som opplever at denne effekten med "mye bedre" hud uteblir i stor grad.

Gammel 06-08-11, 16:54   #9298
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Lilemy, tar du tilskudd av a og e vitamin? A vitamin skal hemme infeksjoner og avhjelpe hudproblemer, og e vitamin skal øke kretsløpet helt ut i huden.B6 og sink kan også være mulige mangler.

Sist redigert av Yrla : 06-08-11 kl 23:45.
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 06-08-11, 18:46   #9299
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Er oddsen mye større for å få svar dersom jeg bruker tusen spørsmålstegn etter spørsmålet mitt?????????????????????????????????????????????? ???????????????????????

(ja, det kalles ironi)

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 06-08-11, 19:15   #9300
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

I teorien, så er det faktisk mye større sjangs for å få svar fordi det ser mye mer desperat ut og det vekker mye mer oppmerksomhet. Meeeen.. jeg hadde aldri i verden giddet å ta meg tid til å svare på det innlegget med mest spørsmålstegn om det sto mellom ett med mang og ett med normal mengde. Jeg hadde nok bare irritert meg og ikke orket å svare, uansett hvor viktig det var å få svar. Skriveleif-inspektøren i meg skriker og hyler så jeg nesten sprekker av aggresjon.

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Lukket tråd

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.