Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 05-08-11, 11:04   #2501
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

For en utrolig gjeng dere er !!

Awww Tror jeg bare må si meg enig Beste gjengen

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 12:07   #2502
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Awww Tror jeg bare må si meg enig Beste gjengen

Buhuuu - snufs - for en gjeng!!!

Først:
TUSEN TAKK Rikkem0r, bente1, Pruttilutt, Sanna1 og Dollsine!
Hva skulle jeg gjort uten dere??

Har våknet jeg nå..og innser at jeg snublet skikkelig i går. Fikk meg en skikkelig trøkk, og kjente igjen psyke tanker fra "gamle dager".

Men vet dere hva?
Nå har jeg hilst pent på meg i selv i speilet, kjent at buksene faktisk er romsligere enn tidligere, drukket kaffe med fløte og er klar for en ny dag. Planen er å gå til innkjøp av en ny treningsbukse og ta seg en tur i skogen.
Med løftet hode. Det er planen i alle fall.

Men måtte bare innom å takke damene mine først - dere er helt fantastiske!! Jeg sto ved et skummelt veivalg i går - men når alle dere roper unisont: "Du skal DEN veien for pokker!!!!!" - så var det valget liksom tatt.

Stor klem til Rikkem0r, bente1, Pruttilutt, Dollsine og Sanna1!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 12:13   #2503
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Det er ikke skrytebilder, faktisk. Når jeg ser i speilet ser jeg fortsatt meg selv på det største og alle skavankene. Adferden min tilsier også det. Kommer vel med tiden, kanskje plastikkirurgien vil endre? Jeg vet at det er en stor vektforskjell, og så lenge det inspirerer andre, så blir jeg glad.

Det tar vel lengere til å endre på hodet enn på kroppen er jeg redd, så det tar nok litt tid for hodet ditt å se hvor fantastisk flott du er blitt! I mellomtiden skal vi her inne passe på å minne deg på det, vet du

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

For en utrolig gjeng dere er !!

Ja her inne har vi bare fått verdens beste støtteaparat - fantastisk gjeng!!

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Først:

Har våknet jeg nå..og innser at jeg snublet skikkelig i går. Fikk meg en skikkelig trøkk, og kjente igjen psyke tanker fra "gamle dager".

Men vet dere hva?
Nå har jeg hilst pent på meg i selv i speilet, kjent at buksene faktisk er romsligere enn tidligere, drukket kaffe med fløte og er klar for en ny dag. Planen er å gå til innkjøp av en ny treningsbukse og ta seg en tur i skogen.

Men måtte bare innom å takke damene mine først - dere er helt fantastiske!! Jeg sto ved et skummelt veivalg i går - men når alle dere roper unisont: "Du skal DEN veien for pokker!!!!!" - så var det valget liksom tatt.

Å, så bra at du har det bedre i dag!!! Sånn skal det gjøres vennen! Nå ble jeg bare utrolig glad altså

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 12:20   #2504
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Så godt å høre at dagen din idag er bedre Nyskjerrig nok Kos deg masse på tur i skogen kjære deg, ingenting er bedre for å klarne opp i et hode som har klussa seg litt til

Gammel 05-08-11, 12:56   #2505
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Hmmm. Enten er jeg litt fanatisk eller så kjennes kravebeina litt bedre i dag.

Åååå jeg er smitta av periodisk kvalme fra deg, Rikkemor
Var sååå sulten i stad og lagde pølsegryte, men klarte ikke spise opp engang for jeg var så kvalm. Pepsi max i kjøleskapet heldigvis.

Så kom bredbånd og dekoderen i dag. Nuvel; internettet var jo greit å få plugga i, men dekoderen.... TV'en er fra steinalderen og nekter ta inn lyd eller farge, så her sitter jeg og ser på sort/hvitt-tv uten lyd. Minner meg om da jeg var lita og så på barne-tv hos oldefar.

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 13:07   #2506
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Hmmm. Enten er jeg litt fanatisk eller så kjennes kravebeina litt bedre i dag.

Åååå jeg er smitta av periodisk kvalme fra deg, Rikkemor
Var sååå sulten i stad og lagde pølsegryte, men klarte ikke spise opp engang for jeg var så kvalm. Pepsi max i kjøleskapet heldigvis.

Så kom bredbånd og dekoderen i dag. Nuvel; internettet var jo greit å få plugga i, men dekoderen.... TV'en er fra steinalderen og nekter ta inn lyd eller farge, så her sitter jeg og ser på sort/hvitt-tv uten lyd. Minner meg om da jeg var lita og så på barne-tv hos oldefar.

Du har nok det da ja, for idag er den endelig borte fra meg Men kaffe med fløte eller cocosa orker jeg bare ikke tanken på, så tolker det som at kroppen vil ha en liten fråtse-i-fett-pause Håper pepsimaxen hjelper deg også
Trokke du er fanatisk jeg, heier på og tror at kravebeina dytter seg stadig lenger ut=) Eller... At det som prøver å dekke de kommer seg vekk

Må le litt når jeg ser for meg deg foran tv'n som minner mest om 70/80-tallet, mens nettet funker fint som bare det

Gammel 05-08-11, 13:19   #2507
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Wuhu.

Kvalmen forsvant - sammen med matlysta.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg tv.jpg (144,3 KB, 6 visninger)

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 16:13   #2508
bente1
Seniormedlem

bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Fordelen er at da blir det ikke mye tv titting, Pruttis Nesten som gode gamle dager det der, jeg er vokst opp med sort hvitt tv, jeg, hmmm mimre... Pernille og mr Nelson... og Pompel og Pilt....
Du har forresten ikke fortalt hvordan du hadde det sammen med Fiskemannen i går Pruttis - var det koselig??

Nå er det 2 uker FRI Var så glad for ferie i dag at jeg fikk lyst til å pyne meg litt ekstra. Tok på meg ett lang linskjørt som jeg akkurat så vidt har kommet inn i, høye sko, en fin gullfarget topp og bredt belte i livet. -Og har fått sååå mange koselige kommentarer på hvor fin jeg så ut og hvor mye jeg har gått ned i vekt Skikkelig selvtillitsboost altså. -Og så kjekt at folk faktisk tenker på å gi slike hyggelige tilbakemeldinger, det betyr ufattelig mye!!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 16:31   #2509
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Å, har jeg ikke. Nuvel. Jeg gikk bort til ham (tok 30 min), så gikk vi tur i tre timer. Tro vi var gåen i rumpe, lår og lysker! Våknet i morges og tenkte at dette må sammenliknes med å ha sammenhengende sex i 7 dager. Kom meg såvidt opp måtte le litt når det lå en melding på innboks med "Tur i dag og?"

Haha. Joda, hyggelig gutt, bevares. Fin å prate med, problemet er at han er vulgær, og det finner jeg frastøtende.

Gammel 05-08-11, 16:37   #2510
bente1
Seniormedlem

Å, har jeg ikke. Nuvel. Jeg gikk bort til ham (tok 30 min), så gikk vi tur i tre timer. Tro vi var gåen i rumpe, lår og lysker! Våknet i morges og tenkte at dette må sammenliknes med å ha sammenhengende sex i 7 dager. Kom meg såvidt opp måtte le litt når det lå en melding på innboks med "Tur i dag og?"

Haha. Joda, hyggelig gutt, bevares. Fin å prate med, problemet er at han er vulgær, og det finner jeg frastøtende.

Ååååå, så koselig
Litt på kanten er ok, men vulgært kan bli slitsomt, enig med det...Kanskje er det hans måte å vise seg litt på, at han kanskje demper seg litt etter hvert som dere blir bedre kjent? Har truffet noen slike. -Men det finner du jo ut av etter hvert

Gammel 05-08-11, 16:40   #2511
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Ååååå, så koselig
Litt på kanten er ok, men vulgært kan bli slitsomt, enig med det...Kanskje er det hans måte å vise seg litt på, at han kanskje demper seg litt etter hvert som dere blir bedre kjent? Har truffet noen slike. -Men det finner du jo ut av etter hvert

Absolutt en alfahanne, men jeg har vært...der... og vet at det han skal framstille seg som er noe helt annet enn...ja. Huff, nå er jeg fæl.
Bare ler av det og kaller han dust, så ignorerer jeg resten, skal ikke være ufin mot han heller ;D

Gammel 05-08-11, 16:51   #2512
bente1
Seniormedlem

Absolutt en alfahanne, men jeg har vært...der... og vet at det han skal framstille seg som er noe helt annet enn...ja. Huff, nå er jeg fæl.
Bare ler av det og kaller han dust, så ignorerer jeg resten, skal ikke være ufin mot han heller ;D

Hehehe Du takler han fint da - og ingen tvil om at han liker deg i alle fall, med den meldingen i dag tidlig.... Uansett hva det blir ut av det, så er det jo deilig med denslags oppmerksomhet - godt for selvfølelsen

Gammel 05-08-11, 17:10   #2513
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.

Først:

Men vet dere hva?

Gode nyheter du kom med nå Nysgjerrig nok.Foressten, tror du må få et kortere kjælenavn her....... Vi får pønske ut et.
Pruttilutt blir ofte til Prutten !
Vi skal nok klare dette her alle sammen. Og alle trenger litt trøst og oppmuntring innimellom. Og kanskje litt "kjeft" hvis vi blir ekstra motløse.
Jeg både gleder og gruer meg til 2 uker på Kypros om to uker.
Gleder meg til ferie og gruer meg til maten. Vil jeg få i meg for lite fett og for mye karbh. ?? Ok, kanskje jeg rett og slett skal dri.. i det. Vet jo at jeg kan hente det inn igjen, når jeg kommer hjem.
Men gjett hva jeg gruer meg mest til ? ....... Å ikke kunne "brette opp mac'n og stikke inn til dere, ved en hver ledig stund !!

Gammel 05-08-11, 17:13   #2514
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Bente: Hihi, jo, det er fint med en venn, i alle fall!

Sanna: Blir rart når du drar To uker? Går det like fort som når Rikke er på havet, så er du tilbake in no time Håper du får noen fantastiske uker. Husk at det er ferie - og ferie skal nytes, damer! Spis en is og ta en dram når du føler for det. Vi er her når du kommer hjem

Gammel 05-08-11, 17:22   #2515
MariaB
Seniormedlem

Medlem siden: May 2009
MariaB er ny på veien

Prutti: Kult å være litt på flørtern da! Have fun!

ah! I dag er det KLAMT! 20 grader og pøsregn. Nais!
Og så må jeg fortelle at jeg akkurat skal til og synde. Med pizza. Ja, så har jeg sagt det

Men jeg er ellers veldig flink, og vekta går nedover!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 17:24   #2516
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Sitat:

Sanna: Blir rart når du drar To uker? Går det like fort som når Rikke er på havet, så er du tilbake in no time Håper du får noen fantastiske uker. Husk at det er ferie - og ferie skal nytes, damer! Spis en is og ta en dram når du føler for det. Vi er her når du kommer hjem

Ja, vi vet jo egentlig det, at to ferieuker, nesten er over før de er begynt.
Mens to arbeidsuker, sleper seg avgårde og nesten er uten helger !!!
Håper det er brukbart nett der, sånn at jeg kan stikke innom innimellom.

I dag har jeg ikke tenkt å gjøre en dri... Er så inderlig sliten. Tung uke på jobb...
I morgen får jeg harve over et rotete, skittent hus. Gubben påstår at det fins ikke rot her og bare ørlite støv. Hallooooooo, har han fått rusk i begge øya !!!

Gammel 05-08-11, 17:47   #2517
bente1
Seniormedlem

...og litt flørt og oppmerksomhet er deilig krydder i hverdagen Hmmm tror jeg må finne en å flørte litt med jeg og....er nesten, men bare nesten, klar for det nå etter ett år med emosjonell berg og dal bane etter HAN....

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

ah! I dag er det KLAMT! 20 grader og pøsregn. Nais!
Og så må jeg fortelle at jeg akkurat skal til og synde. Med pizza. Ja, så har jeg sagt det

Men jeg er ellers veldig flink, og vekta går nedover!

Akkurat samme været her - bor du på vestlandet du også kanskje
Og du - når du først har bestemt deg for å spise pizza, så nyyyt den og ha godt samvittighet for det! Det er derfor det er smartest å ha planlagte utskeielser - da kan man virkelig nyte det og trenger ikke føle seg "skyldig"

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Ja, vi vet jo egentlig det, at to ferieuker, nesten er over før de er begynt.
Mens to arbeidsuker, sleper seg avgårde og nesten er uten helger !!!
Håper det er brukbart nett der, sånn at jeg kan stikke innom innimellom.

Ååååå - deilig å ha de to ukene på hell av sommeren da, noe å leve på før den fæle vestlandshøsten slår inn - huff!
Matmessig kan du jo bare tenke generell lavkarbo istedenfor ketolyse. Det er mye enklere. Egg og bacon, eggerøre eller omelett til frokost, ofte har de ordentlig smør også på slike frokost buffeter, så du kan fylle på med fett , masse god grillet kjøtt og fisk med gresk salat, fetaost og tzastski, litt bær, frukt og nøtter. Og så tar du med deg litt cocosa for ekstra fettpåfyll. Hvilke utskjeielser du skal gjøre i tillegg tenker du ut på forhånd - og når du først har bestemt deg for de utskjeielsene så gjør dem med god samvittighet
Og så håper jeg også at du får nett der nede så vi får høre fra deg og kan være med deg i tankene.

Nå har denne damen tatt seg et bad, vasket bort sminken og skiftet ut finklærne med joggedress. Så nå er jeg mitt vanlige bomsete-bente igjen Kjøpte meg litt bringebær i dag, gud så deilig, leeenge siden jeg har tillatt meg litt bær....

Gammel 05-08-11, 18:57   #2518
MariaB
Seniormedlem

MariaB er ny på veien

Bente: Jepp, jeg bor i vest
Sanna: koos deg på ferie! Er enig med Bente, gå for en mer generell lavkarbovariant

Pizzaen var god, og jeg klarte meg med to små stykker og masse salat! Nam

Nå er det kaffe før jeg siger om her i sofaen!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 19:36   #2519
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

[quote]

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

Bente: Jepp, jeg bor i vest
Sanna: koos deg på ferie! Er enig med Bente, gå for en mer generell lavkarbovariant

Ser ut til at det er en del av oss vestlendinger her......
Takk for gode ønsker om ferien. Tror jeg går for deres råd, bortsett fra et par øl. Jeg elsker det kyprotiske ølet.
For en tid tibake jobbet jeg på Kypros og da gikk det litt øl på fritiden.
Det merkeligste var at jeg ikke la på meg ett eneste gram.
Men så gjenstår det å fortelle at jeg hadde
laaaange dager og slet som en .

Gammel 05-08-11, 19:49   #2520
MariaB
Seniormedlem

MariaB er ny på veien

[quote=Sanna 1;1174620]

Sitat:

Takk for gode ønsker om ferien. Tror jeg går for deres råd, bortsett fra et par øl. Jeg elsker det kyprotiske ølet.

jaaaa, øl man jo ha på ferie!! KOS deg!

Gammel 05-08-11, 20:58   #2521
bente1
Seniormedlem

[quote=Sanna 1;1174620]

Sitat:

Absolutt viktig å finne de utskjeielsene man synes er "verdt det"

Jeg sitter her og koser meg med "So you think you can dance". Fantastisk dyktige dansere, kjekt å se på. Har kjøpt inn litt baconcrisp jeg skal kose meg med til detektimen Deilig og lat start på ferien

Gammel 05-08-11, 21:04   #2522
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Sitat:

Jeg sitter her og koser meg med "So you think you can dance". Fantastisk dyktige dansere, kjekt å se på. Har kjøpt inn litt baconcrisp jeg skal kose meg med til detektimen Deilig og lat start på ferien

[/quote]

Jeg har nettopp kjørt i meg en liten pose Maarud baconcrisp.
Æææækk, jeg ble utrolig kvalm. Kjennes ut som jeg har dyttet i meg en ukesmeny med fett ......

Gammel 05-08-11, 21:22   #2523
MariaB
Seniormedlem

MariaB er ny på veien

Jeg har nettopp kjørt i meg en liten pose Maarud baconcrisp.
Æææækk, jeg ble utrolig kvalm. Kjennes ut som jeg har dyttet i meg en ukesmeny med fett ......[/quote]

er det den gule eller den sorte? Den i gul pose synes iallefall jeg er æsj! Men den som heter bacongull er god

Gammel 05-08-11, 21:27   #2524
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Har ikke den svarte posen mye karbohydrater ?
Husker ikke helt, men minnes iallefall at jeg en gang så på en pose hvor det var drøssevis av karber.

Gammel 05-08-11, 21:42   #2525
bente1
Seniormedlem

Kims Baconcrisp har minst karber, kjøper alltid den når jeg får tak i den, men i dag blir det Maarud sin, har ganske lite den også, så det går bra av og til.

Jeg synes den er kjempegod jeg. -Men nå kan jeg jo ikke påstå at jeg er fettredd da Det som bekymrer meg mest med baconcrispen er at det er litt mye proteiner i den, så da må jeg redusere litt på proteinene tidligere på dagen

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 17:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:53.