Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 17-07-11, 11:40   #2001
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Dagen i dag blir nok en prøvelse.
Familien skal samles i ungdomshuset og feire min svigerfar, som fyller 102 år i dag.
Min store svigerfamilie består bla. av drøssevis av kakebakere. En riktig kakefamilie !

O'store g...... gi meg styrke !

Wow - 102 år, så fantastisk - få forundt å leve et så langt liv! Håper dere får en fantastisk feiring!!!

Og jeg sender deg tonnevis av styrke Masse lykke til. Hvis du vil ha noe å gumle på, kan du jo bake de muffunsene vi har snakket om tidligere i uken - de er kjappe og enkle å lage, og smaker veldig godt, mmmmm - lettere å få til når du har noe du kan spise som er lovlig

Sist redigert av bente1 : 17-07-11 kl 14:31.
bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 14:07   #2002
Dollsine
Gjest

Bente: Gratulerer!!!!!!!! 10 kg er et vakkert tall!!! Det gir meg inspirasjon til å fortsette!

Sanna: spis deg god og mett før du kommer til kakene. Og ta med muffins eller annet ok. Skaldeman sier forresten at skulle det være så ille at vi spise kh så ta et solid inntak av fett først slik at forbrenningen av fett er godt i gang når det tilføres kh. Tenk å få være med og feire en 102 års dag da gitt!!

Her er det 25 grader; deiiiiiiilig! Har vært ute i hele dag og nytet tilværelsen.

Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 14:37   #2003
bente1
Seniormedlem

bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Bente: Gratulerer!!!!!!!! 10 kg er et vakkert tall!!! Det gir meg inspirasjon til å fortsette!

Her er det 25 grader; deiiiiiiilig! Har vært ute i hele dag og nytet tilværelsen.

Ja, fantastisk deilig å se det 10 tallet altså -Og jeg som egentlig trodde jeg skulle gå opp denne uken - føler jeg har spist altfor mye mat enkelte dager - men det har tydeligvis ikke så stor betydning så lenge jeg er lavt nok på karbene - deilig å få det bekreftet

Kos deg masse i sola Dollsine-mor og nyt dagen videre. Her på vestlandet er det som vanlig regn - men jeg holder på å vaske, brette tøy og pakke til turen, så hadde nok blitt innedag uansett, så da er det jo like greit at været ikke innbyr til uteaktivitet

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 15:06   #2004
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Er du sikker på at du ikke har fått et kompliment, bare i en annen variant ?
Jeg er overbevist om at du har hørt mer enn en gang, - at du er kjekk og grei, søt og snill .....
Eller at du kledde den og den fargen, foressten ?
Vi nordmenn er vel ikke særlig kjent for å være rause med komplimenter akkurat. Prøv å gi noen sjøl, kanskje det smitter.... Ikke vet jeg, for om vi ikke er flinke å gi komplimenter, så er vi like lite flinke å ta de imot.
Jeg blir iallefall litt brydd mange ganger, for en er jo ikke vant til å høre noe særlig pent !

Jeg er jo som nordmann flest, gjerrig på positivitet. Men et kompliment som sier "for noen vakre øyne du har" har jeg aldri hørt snurten av. Det kommer vel når det er mest kjærkomment?

Festløven er våken og edru registrerer jeg; dog til et ukristelig tidspunkt. Aja var en ung igjen.... Du får mange komplimenter, det er jeg sikker på! Vi bare ikke registrerer dem. Og vi nordboere er elendige på å gi direkte kompliment så da må vi være kreative på hva det er vi hører og tolke det positivt.

Ukristelig tidspunkt, ja, men det var sååå godt å sitte oppe alene med radio, forum og stekte svenske kjøttbullar. Nammnamm!
Tolke positivt? Da må man ha et positivt utgangspunkt

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Godt du har fått være 22 i helgen kjære Pruttilutten, du er kanskje litt sliten nå, men denne helgen har helt sikkert vært en god pause for hodet ditt når det gjelder matfokus. Og det er mange måter å få et kompliment på - du fortalte om en mann du ikke kjente som kom bort og holdt rundt deg og ga deg en stor klem - det er da et kjempekompliment! Og jeg vil også gjerne gi deg et kompliment: Jeg synes du er en helt fantastisk venn å ha her inne, og er så glad for at du er her med oss, og jeg har også sett på bildene dine og synes du er en nyyyydelig jente.

TAKK, Bente Jeg er enda mer glad for at jeg ble med dere i denne gruppa, kunne ikke drømt om bedre venninner her inne!
Ååå, dere er så gode alle sammen!

Og så dagens vektoppdaterring: Bestemte meg for å ta veiedag i dag, siden jeg drar så grytidlig i morgen at jeg sikkert ikke husker det. -Og jeg hadde gått ned 500g. Det betyr at jeg nå har tatt 10kg totalt!!! Halveis til målet, såååå glad for det

RÅ, HELT FANTASTISK! Steike, jeg er stolt av deg!
Vi kommer etter vi andre

-
Tenk å våkne etter tre dager standhaftig alkoholinntak og være i perfekt form? Ikke hodepine, ikke kvalm, ikke nerver... Bare... lykke?
Fått i meg litt mat og drikke, satt på en film og skal kose meg under pledd, for jeg kan ikke nekte for at jeg er litt sliten.

Masse kos fra en tilfreds pruttis

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 15:25   #2005
bente1
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

RÅ, HELT FANTASTISK! Steike, jeg er stolt av deg!
Vi kommer etter vi andre

-
Tenk å våkne etter tre dager standhaftig alkoholinntak og være i perfekt form? Ikke hodepine, ikke kvalm, ikke nerver... Bare... lykke?
Fått i meg litt mat og drikke, satt på en film og skal kose meg under pledd, for jeg kan ikke nekte for at jeg er litt sliten.

Masse kos fra en tilfreds pruttis

gode vennen - rimelig stolt selv også!

Så deilig hå høre at du har en sånn god start på dagen - håper resten av dagen din blir like god

Gammel 17-07-11, 17:23   #2006
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

Nyt tiden du er der nede, Appelsinpiken. Gjør det for oss som ikke kan nyte solen, har råd til å være der eller som evner ha slik guts som du har!
Og ja, hjemlengsel... Det er vondt, det! Selv om jeg har en 40 minutters flytur hjem til mammas middag, så er det ofte jeg tenker at jeg ikke engang har 40 minutter. Må ha hjemmet mitt nå, jeg! ASAP! Og det er kjedelig å føle seg alene - for det er jo akkurat det man er! Se fram til dagen kjæresten kommer ned til deg, belønn deg selv og din personlige framgang med å IKKE ha dårlig samvittighet for hverken is, sjokkis eller annen mat. Alt med måte, og alt med god samvittighet.

Takk for oppmuntrende ord. Mesteparten av solbrentheten gikk heldigvis over til i dag, men kjenner det svir litt i kinnene i dag også - selv om jeg har ligget med ansiktet under både hatt og sånn tynn blå sak man kan ha rundt seg, og som jeg ikke vet hva heter... Godt jeg har aloe vera .
Skal prøve å ikke ha dårlig samvittighet for å spise is. Jeg er tross alt i Tyrkia! Maten jeg spiser er stort sett riktig, selv om jeg begynner å bli lei.
Siden jeg spiser hjemme hver kveld, så lager jeg mat som varer i flere dager. Nå er det femte dagen med squashlasagne. LEI! Og orker ikke dra på butikken heller. Får heller dra dit i morgen etter jobb.
Dagen i dag har ikke vært noen dans på roser det heller, men det er mye bedre enn i går kveld. Da var kjæresten opptatt på kvelden, og vel... De fleste jeg kjenner er ute og har det gøy på lørdag kveld, de sitter ikke hjemme på face.. Dessverre for meg. Søndag kveld pleier å være bedre, så krysser fingrene!

Herlig å lese at du har vært ute å hatt det gøy (oooii som jeg er misunnelig!!!), og jeg er sikker på at du har fått massevis av komplimenter. Ikke glem at ikke alle komplimenter gis i form av ord. De gis også i form av blikk og kroppsspråk. Og å danse med samme fyren i mange timer... Syns det er et kjempekompliment! Han danset jo med deg fremfor alle de andre jentene. Ikke glem det!

Appelsinpiken! Så synd du ikke fikk utnyttet fridagen din i sola! Håper du satt i skyggen og bare nytet varme og muligheten til å være ute i frisk luft. Hjemlengsel er noe som hører med til det å være borte hjemmefra, og egentlig et godt tegn på at en har det bra der en er til vanlig. Så bra kjærsten din kommer nå og ikke neste tirsdag Enig med Prutti om at du ikke skal la isen eller annet gå i hodet på deg, du har gjort så mye bra for deg selv fram til nå (ref. middagene!!), hold fokus på det du og drit i resten!

Ja, det er forsåvidt bra at jeg har hjemlengsel - for det betyr jo som du sier; borte bra, hjemme best. Og jeg har det absolutt best i armkroken til kjæresten! Den er bare en dag og 20 timer unna! Han har fått beskjed om å kjøpe bacon, fryse ned, og ha i kofferten. Jeg vil ha mer bacon - og det er skikkelig vanskelig å få kjøpt sånt i et muslimsk land, altså, så her snakker vi medbragt ! I dag har jeg vært i sola igjen, men skal bli godt å jobbe litt i morgen, selv om jeg ikke tror det vil være mer enn en-to timer jobb i morgen. Kommer meg likevel unna sola midt på dagen, og på kvelden så må jeg rydde og ordne her sånn at det ser fint ut når kjæresten kommer. Håper de neste 44 timene går fort!

Godmorgen kjære venner, håper dere får en god dag!!!

Det må være lov med en og annen utskjeielse, Appelsinpiken, jeg har tenkt å ha en is hver dag jengnår jeg kommer til Hellas. Ikke mange dagene nå til kjæresten din kommer, og da forsvinner nok hjemlengselen, og det blir lettere å kose seg med denne fanstastiske muligheten du har fått, tenker jeg Jeg er som Sanns sier overbevist om at om når du tenker på dette om noen år, så er du utrolig glad for at du har fått oppleve det. Planlegg noenkjekke ting å gjøre når kjæresten kommer og gled deg til det! -Opp med haka, vennen

Ja, håper det jeg også! At jeg glemmer fort at jeg hadde noen kjipe dager, og bare husker hvor moro jeg har hatt det, og hvor deilig det har vært å bare ligge i sola og kose meg.

Og bente1... GRATULERER MED 10 KILO NED! Kjempebra jobba!

Men aller først så må jeg bearbeide at de andre på området (norske de også) dro ut i går, og ingen spurte om jeg ville være med. - De hadde rett og slett glemt meg. Da er det ikke lett å sitte i leiligheten helt alene, med hjemlengsel og solbrente kinn. Tror den følelsen av å bli glemt/avvist gjorde hjemlengselen enda verre.
Virket som flere av de var litt lei seg for at de hadde glemt meg i dag. Tror noen av de rett og slett ikke tenkte på meg (og herlighet, man trenger ikke huske på alle hele tiden), men det virket litt som om noen av de med vilje ikke hadde nevnt meg for de andre, sånn at de andre skulle huske på at jeg også var der, og at jeg - i motsetning til alle de andre - er her helt alene.

Nei, nå må jeg slutte å tenke på sånt. Det er ikke noe hyggelig. Må prøve å finne ut hva jeg skal ha til middag. Hmm.. Kanskje squashlasagne?

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 17:24   #2007
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

Må skrive et innlegg til jeg, bare for å kommentere mitt forrige innlegg:

Herregud så langt! Haha . Ooops!

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 17:58   #2008
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Godmorgen kjære venner, håper dere får en god dag!!!

Og så dagens vektoppdaterring: Bestemte meg for å ta veiedag i dag, siden jeg drar så grytidlig i morgen at jeg sikkert ikke husker det. -Og jeg hadde gått ned 500g. Det betyr at jeg nå har tatt 10kg totalt!!! Halveis til målet, såååå glad for det

TIII kilo!! Så fantastisk bra! Også må du ikke glemme at det er du som har oppdratt barna dine og lært dem å bli så bra som de kan være og er, så du må nok ta mye av æren der ja supermamma'n

Dagen i dag blir nok en prøvelse.
Familien skal samles i ungdomshuset og feire min svigerfar, som fyller 102 år i dag.
Min store svigerfamilie består bla. av drøssevis av kakebakere. En riktig kakefamilie !

O'store g...... gi meg styrke !

Wooow! 102 år, det er ikke ofte man hører!=) Lykke til med kakeutfordringen

Pruttilutt, så braaa at du har kost deg masse i helgen!=) Det trengs å herje litt innimellom=) Og jeg er heeelt sikker på at du har fått noen komplimenter jeg og, men det er som det er sagt flere ganger.. I Norge er vi eksperter på å kamuflere komplimenter.. Og pga det er vi kanskje ikke så flinke til å ta imot eller faktisk skjønne at det var et kompliment vi akkurat hørte?=) Men dette er ikke til å misforstå i alle fall.. Du er en vakker og utrolig nydelig person lille venn, og du hjelper alltid alle så godt du kan med den enorme kunnskapen du har Du er rett og slett fantastisk

Jeg er så sykt sliten idag, våkna klokka 16, og er fortsatt ikke helt klar i toppen.. Jeg bruker en evighet bare på å få skrevet her idag=) Har på tv'n og detter ut stadig vekk Men igår var en super kveld, ikke på byen da, mesteparten av tia jeg var på byen tilbrakte jeg i taxikø for å komme hjem igjen.. Heheh=) Men vorset her hjemme og båtturen fra Brevik til Langesund var supertrivelig På byen var det litt for mye sånn 18-års fest så jeg gikk rundt å prøvde å finne kjentfolk, men det var jo bare umulig når det var så stappa.. Det er vel det samme ca hvert år, jeg er så og si aldri i Langesund fordi det er der jeg hang når jeg var 15-16-17 år selv og det har ikke forandra seg stort.. Men det glemmer jeg litt bort i løpet av året og så tar jeg en tur igjen på sommeren og det er AKKURAT det sammen, bare at jeg blir eldre og eldre for hvert år
Idag er det kun sofakos som gjelder for min del.. Spist muffinser til frokost og kosa meg med kaffe med cocosa=) Håper alle har en super dag/kveld=)=)=)

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 18:56   #2009
manne
Seniormedlem

manne sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 49
manne er ny på veien

Appelsinpiken: jeg er enten helt utafor eller gullfisk; men hva jobber du med i det store ytland? (og ja, jeg er nok litt misunnelig )

Gammel 17-07-11, 18:57   #2010
bente1
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Men aller først så må jeg bearbeide at de andre på området (norske de også) dro ut i går, og ingen spurte om jeg ville være med. - De hadde rett og slett glemt meg. Da er det ikke lett å sitte i leiligheten helt alene, med hjemlengsel og solbrente kinn. Tror den følelsen av å bli glemt/avvist gjorde hjemlengselen enda verre.
Virket som flere av de var litt lei seg for at de hadde glemt meg i dag. Tror noen av de rett og slett ikke tenkte på meg (og herlighet, man trenger ikke huske på alle hele tiden), men det virket litt som om noen av de med vilje ikke hadde nevnt meg for de andre, sånn at de andre skulle huske på at jeg også var der, og at jeg - i motsetning til alle de andre - er her helt alene.

Skikkelig dumt gjort av dem synes jeg, men tror nok det var en forglemmelse, ikke noe de gjorde med vilje. Forstår godt at du føler deg litt nedfor og alene etter en slik kveld. Håper kvelden din i kveld blir bedre, søte venn, sender deg en stor trøste -

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

TIII kilo!! Så fantastisk bra! Også må du ikke glemme at det er du som har oppdratt barna dine og lært dem å bli så bra som de kan være og er, så du må nok ta mye av æren der ja supermamma'n

Jeg er så sykt sliten idag, våkna klokka 16, og er fortsatt ikke helt klar i toppen.. Jeg bruker en evighet bare på å få skrevet her idag=) Har på tv'n og detter ut stadig vekk Men igår var en super kveld, ikke på byen da, mesteparten av tia jeg var på byen tilbrakte jeg i taxikø for å komme hjem igjen.. Heheh=) Men vorset her hjemme og båtturen fra Brevik til Langesund var supertrivelig På byen var det litt for mye sånn 18-års fest så jeg gikk rundt å prøvde å finne kjentfolk, men det var jo bare umulig når det var så stappa.. Det er vel det samme ca hvert år, jeg er så og si aldri i Langesund fordi det er der jeg hang når jeg var 15-16-17 år selv og det har ikke forandra seg stort.. Men det glemmer jeg litt bort i løpet av året og så tar jeg en tur igjen på sommeren og det er AKKURAT det sammen, bare at jeg blir eldre og eldre for hvert år
Idag er det kun sofakos som gjelder for min del.. Spist muffinser til frokost og kosa meg med kaffe med cocosa=) Håper alle har en super dag/kveld=)=)=)

Åååå

Kjekt at du også hadde en super kveld, RikkemOr
Skikkelige partyløver her i helgen altså -oppe kl. 16 - Burde vært nå du skulle ut på nattevakt, vet du, du har jo allerede snudd døgnet

Da har jeg pakket det meste her for turen i morgen, bare noe småting igjen, så er nesten klar. Må tidlig opp i morgen så greit å ha alt klart nå i kveld. Har nettopp spist middag, lagde Biffstroganoff i dag, det smakte kjempegodt, og jeg er god og mett. Siste dag med hjemmelaget mat - spent på hvordan det går i Hellas

Gammel 17-07-11, 18:58   #2011
manne
Seniormedlem

manne sin avatar

manne er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

bare at jeg blir eldre og eldre for hvert år

Haha... veldig bra!

Gammel 17-07-11, 19:16   #2012
etaeb
Medlem

etaeb sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Hvor: vestfold
Alder: 41
etaeb er på en erverdig vei

Bente: Gratulerer så masse med vektnedgangen Så utrolig flink du har vært

Pruttilutten: Fikk du svar nå Skjønner ikke hvor de avhandlingene mine tar veien hele tiden jeg altså.....

etaeb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 19:22   #2013
manne
Seniormedlem

manne sin avatar

manne er ny på veien

Jeg glemte jo selvfølgelig å si "YAY for vektnedgang!!" ... (etpar dager med ferie og hjernen går i hvilemodus... )

Gammel 17-07-11, 19:26   #2014
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av etaeb, her.

Pruttilutten: Fikk du svar nå Skjønner ikke hvor de avhandlingene mine tar veien hele tiden jeg altså.....

Japp

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 19:42   #2015
bente1
Seniormedlem

Velkommen tilbake fra ferie, manne, håper du har kost deg masse

Gammel 17-07-11, 19:44   #2016
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Ja det er så sant Bente, natt-tur hadde vært perfekt nå Men så er jo jeg sånn at jeg strengt tatt alltid vil gå natt hvis jeg får muligheten til det da Morgenfugl jeg? NEI...=) Synes det er helt forferdelig at jeg skal gå 2 hele uker med dag nå.. Heldigvis går det fort..

Appelsinpiken: Håper du får en myyye bedre kveld idag enn igår.. Dumt at det ble sånn igår, er så kjipt å føle seg utafor og glemt :/ Men jeg tror heller ikke de har gjort det med vilje altså.. Det var nok bare en forglemmelse og jeg ser for meg de har ganske dårlig samvittighet idag... Nå kommer snart kjæresten din ned også, tenk hvor mye dere skal kose dere Nyt kvelden i kveld og ikke ha dårlig samvittighet for en liten is, du har vært kjempeflink!=)

Gammel 17-07-11, 19:47   #2017
manne
Seniormedlem

manne sin avatar

manne er ny på veien

Velkommen tilbake fra ferie, manne, håper du har kost deg masse

Her har vi kost oss i hele Europa så ferien har vært topp...

Gammel 17-07-11, 21:22   #2018
etaeb
Medlem

etaeb sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Hvor: vestfold
Alder: 41
etaeb er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av manne, her.

Her har vi kost oss i hele Europa så ferien har vært topp...

hei

Har dere feriert med bil? Og evt er det å anbefale noen som går å lurer på den type ferie til neste år..

etaeb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 22:10   #2019
Dollsine
Gjest

Heisann. Stikker nesa innom en liten tur før senga kaller. Er sliten, besøk i går kveld (les: natt) og det ble seint. Og tidlig oppe. Sovna ute i sola i dag, det hjalp litt men nå er det hardt å være meg For ett par tiår siden var dette no problemo, og nå......

Har hatt enorme mengder vann i kroppen de to siste dagene; skulle hatt en tappekran å sette på meg selv Nå er fingrene endelig nesten "normale" og det er godt etter at ringene har vært mer som "krympet fast". Har drukket mine 3 liter hver dag men tror trimturen jeg bruker å ha i helgene har vært tøffere enn jeg trodde. 2 t gåtur i 25 grader er heftig for en gammel skrott.

De to siste dagene har jeg hatt ca 79 % fett, ca 19 % prot og 2 % kh. En god fordeling tenker jeg. I morgen er det mandag igjen; masse nye muligheter (som det er på alle nye dager, ikke bare mandager). Og veiedag. Ønsker dere alle sammen lykke til

Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 22:33   #2020
bente1
Seniormedlem

Nå tenker jeg at jeg logger av for kvelden, må fikse de siste tingene og prøve å få meg litt søvn i natt, blir gry-tidlig i morgen

Håper det er nett der jeg kommer, så vi kan skravles i morgen kveld

Ønsker alle en god natt og en god dag i morgen. Sove godt

Gammel 17-07-11, 22:35   #2021
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Og god tur, Bente <3

Gammel 17-07-11, 23:08   #2022
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

God tur og god natt Bente, jeg håper også det er nett der du kommer

Gammel 17-07-11, 23:17   #2023
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Jeg er så avhengige av dere nå, at INGEN får være nettfrie framover. Basta.

Formen fortsatt fin, drukket 3 liter vann og spist ganske lavkarbis'ish. Bestis til Fyren skal ta meg med på fjell- og hyttetur nå som jeg er sykemeldt, så det blir koselig. Høhø.
Nå har jeg montert og hengt opp ei ikea-hylle, skal snart pusse gebisset og krype til korset.

Natta søtinger

Gammel 17-07-11, 23:37   #2024
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Jeg er så avhengige av dere nå, at INGEN får være nettfrie framover. Basta.

Formen fortsatt fin, drukket 3 liter vann og spist ganske lavkarbis'ish. Bestis til Fyren skal ta meg med på fjell- og hyttetur nå som jeg er sykemeldt, så det blir koselig. Høhø.
Nå har jeg montert og hengt opp ei ikea-hylle, skal snart pusse gebisset og krype til korset.

Natta søtinger

Hihihi, så kuult! Og litt tid på fjellet kan virkelig gjøre underverker for både kropp og sjel Sove godt pruttin

Blir snart kvelden på meg og kjenner jeg.. Blir litt trøtt dagen derpå kan man si

Gammel 18-07-11, 09:25   #2025
Dollsine
Gjest

GOD MORGEN!! Ikke si at dere sover ennå?

For en strålende mandag morgen! Overskyet, 17-18 grader. Perfekt gå-tur-vær. Og malevær (ser litt mørkere på den jobben da)

God tur Bente; misunner deg ferien! Vi blir hjemme så fremt det blir ok vær. Ellers blir det å parkere seg i bilen og kjøre noen mil.

Klart vi er her for deg Pruttisjefen!! God tur på fjellet med deg! Masse frisk luft håper jeg, noen gåturer osv.

Her var det veiedag i dag ja, som vanlig nedtur det. Eller opptur - som en ser det. Var 1,4 kg tyngre enn sist sist mandag. Jada... Sånn går no dagan

Det gjør noe med innstillingen min dette. Ikke motovasjonen, for den er absolutt på plass. Har andre gevinster med dette kostholdet så det er helt ok å fortsette. Men så var det disse forb&%€#ede kiloene da. Derfor er det så godt å ha ferie nå og ha litt god tid til å finne ut av ting og tang. Jeg har endret litt på maten og spiser mer salat med olje. Har ikke skinke eller andre proteiner i salaten enn fetaost. Der kvittet jeg meg med en proteinkilde som tok plass. Knekkebrød til frokost med ost; det hører med til fridager det. Middag; kjøtt/fisk og salat med feta og olje evt grønnsaker. Kveld: salat med feta/olje, bær med fløte eller ostekjeks alt etter hvor mye jeg har å gå på av prot/kh.

Nå skal jeg lete fram fargekartene mine og finne ut hvilken farge jeg skal kjøpe i dag. Ha en god mandag alle sammen!

Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 17:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:50.