Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 14-07-11, 22:39   #1926
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Jeg har handla nye gardiner idag jeg..! Sviiiindyrt er det, for jeg må ha 7 lengder i stua... Heldigvis fant jeg på 50% i den fargen jeg var innstillt på før jeg dro til butikken.. Fortsatt 200kr per lengde da, så pengene fikk bein å gå på de.. Også sååå skuffa jeg blei når jeg fikk de opp.. Blei liksom bare feil.. Men så ser jeg på de nå og jammen blei det bra likevel Spesiellt fine i det "varme" lyset som er ute her nå Handla også ny duk og løpere til spisestua, fornøyd med det
Nå koser jeg meg i nyrydda og støvsuga hus (vasken tar jeg imorgen) med tente duftlys og en kopp kaffe med cocosa, balsam for sjelen

Kjempekoselig å fornye i hjemmet, så bra du ble førnøyd likevel. Grattis med nye gardiner
Jeg elsker å fikse opp hjemme, en bruker så mye tid hjemme at det er viktig å trives med hvordan en har det rundt seg

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 22:55   #1927
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Kjempekoselig å fornye i hjemmet, så bra du ble førnøyd likevel. Grattis med nye gardiner
Jeg elsker å fikse opp hjemme, en bruker så mye tid hjemme at det er viktig å trives med hvordan en har det rundt seg

Ja, det er stas det! Jeg driver egentlig å ser etter leilighet jeg nå om dagen.. Er så mye som burde vært gjort her og jeg har verken overskudd eller evne til å gjøre spess mye selv og da blir det så sinnsykt dyrt når man er avhengig av snekkere, rørleggere++ Ønsker meg en fin leilighet med pent kjøkken og bad, må jeg male litt er det null problem, men de store tingene vil jeg skal være på stell.. Og beliggenheten må være riktig... DET kan jeg fortelle, at det er absolutt ikke lett å finne... Har jo kikka i mange mnd, men den rette dukker bare ikke opp... Trur den har gjemt seg jeg

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 23:09   #1928
bente1
Seniormedlem

bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Ja, det er stas det! Jeg driver egentlig å ser etter leilighet jeg nå om dagen.. Er så mye som burde vært gjort her og jeg har verken overskudd eller evne til å gjøre spess mye selv og da blir det så sinnsykt dyrt når man er avhengig av snekkere, rørleggere++ Ønsker meg en fin leilighet med pent kjøkken og bad, må jeg male litt er det null problem, men de store tingene vil jeg skal være på stell.. Og beliggenheten må være riktig... DET kan jeg fortelle, at det er absolutt ikke lett å finne... Har jo kikka i mange mnd, men den rette dukker bare ikke opp... Trur den har gjemt seg jeg

Dukker nok opp skal du se Riktig beliggenhet og riktig størrelse er viktig ja. -Men husk at alt innvendig kan endres på, kommer an på hvilken pris du får den til. Mange ganger kan det lønne seg å pusse opp selv hvis en ser mulighetene. Jeg kjøpte et hus som jeg driver og pusser opp fullstendig. Tror jeg ville fått igjen for det økonomisk om jeg hadde prøvd å selge det nå Og så får man det akkurat slik man vil ha det!
Må ha rørleggere og elektrikere ja, men jeg har brukt noen polakker til å hjelpe meg med en del maling, gulvlegging, skifte dører, listverk osv. Sparer mye penger på det
Kan komme og hjelpe deg med planleggingen jeg - elsker ominredning og design

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 23:14   #1929
Dollsine
Gjest

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Kanskje du spiser større posjoner ?
Når jeg spiser bacon er det stort sett bare 10-12 g. Og jeg steiker det godt... Aldri mer enn 2 egg..
Brødet er proteinbrødet til dr. Hexeberg.
Jeg spiser også endel majones og aioli.
Det "værste" er at jeg egentlig hater fett, - det fettet på koteletter feks...
Nå tvinger jeg det i meg og blir det for ekkelt, skjærer jeg det i små biter og svelger det ned med vann. Uten å tygge.....

Du bruker iaf mindre bacon; jeg bruker en halv pakke dvs ca 75 gram. Og maks 2 egg. Det spørs omjJeg spiser større porsjoner enn deg. Huff..........ja ja. Jeg må finne ut av denn frysegreia før jeg gjør noe annet tror jeg. I dag frøs jeg nesten ingenting!! Kun litt sånn kuldegysing en halv times tid. Var kjapt fram med ostetuben da jeg merket de første "symptomene". Om jeg kan kalle det det Går ut i ferie i morgen, og gleder meg til det. Da blir det mer orden og system på alt tenker jeg, så jeg får bruke de neste ukene på å finne ut av ting og tang.

Så koselig med nye gardiner Rikkem0r. Det er skikkelig artig å gjøre slike forandringer. Er med deg på utfordringen på 7 lengder; jeg trenger nemlig 8. Så gardinene blir ikke skiftet så ofte som jeg kunne tenke meg

Jeg tenkte å ta helgavasken i dag, men rakk bare halvparten. Begynte plutselig å potte om planter da jeg var halvferdig. Så da måtte jeg jo vaske over igjen. Tok vinduene og hev ut matter og sofaputer samtidig. Huff så mye støv... Rart jeg ikke har støvallergi i grunnen; eller kanskje det er derfor jeg ikke har det? resten av huset, vinduene og alt får jeg ta i morgen etter jobb.

Synes jeg så Pruttipia sveipe innom dørene? Kos deg med besøket ditt; og la ikke den fyren ta rotta på deg - ta ham i stedet du. Og skulle du finne ut at du trenger å få ut litt gørr på ham, så har jeg et pa svære matter og en del sofaputer som må bankes tomme før støv. Velkommen skal du være

Nå skal jeg sove; godnatt jenter

Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 23:25   #1930
bente1
Seniormedlem

Blir godt for deg med feie nå ja, Dollsine, da er det helt sikkert lettere for deg å finne ut av det. Håper du får litt varme hos deg også så du slipper den frysingen uansett

Godnatt alle sammen, sov godt

Gammel 14-07-11, 23:32   #1931
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Dukker nok opp skal du se. Riktig beliggenhet og riktig størrelse er viktig ja. -Men husk at alt innvendig kan endres på, kommer an på hvilken pris du får den til. Mange ganger kan det lønne seg å pusse opp selv hvis en ser mulighetene. Jeg kjøpte et hus som jeg driver og pusser opp fullstendig. Tror jeg ville fått igjen for det økonomisk om jeg hadde prøvd å selge det nå. Og så får man det akkurat slik man vil ha det!
Må ha rørleggere og elektrikere ja, men jeg har brukt noen polakker til å hjelpe meg med en del maling, gulvlegging, skifte dører, listverk osv. Sparer mye penger på det
Kan komme og hjelpe deg med planleggingen jeg - elsker ominredning og design

Ja, jeg vet det ligger mye verdistigning i det og jeg elsker beliggenheten her jeg bor nå(barndomshjemmet mitt ), men det er så myyyeeee... Jeg blir matt bare av å tenke på det.. Og i tillegg til de forholdsvis enkle tingene som å skifte tak, male utvendig, skifte vinduer, fikse opp i eletrisk anlegg, kjøkken, bad osv Hehehe, så er det en vegg mellom stua og kjøkkenet jeg vil fjerne og tegne om hele den delen sånn at det blir bedre plassutnyttelse og større kjøkken... puh, svett nesten bare av å skrive det vøttø Så det er noen hundretusener det e snakk om da som dere forstår... Men det er jo akkurat her jeg vil bo, kunne bare ønske jeg kunne begynne med et tomt nyrenovert skall av huset og ta det derfra

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Du bruker iaf mindre bacon; jeg bruker en halv pakke dvs ca 75 gram. Og maks 2 egg. Det spørs omjJeg spiser større porsjoner enn deg. Huff..........ja ja. Jeg må finne ut av denn frysegreia før jeg gjør noe annet tror jeg. I dag frøs jeg nesten ingenting!! Kun litt sånn kuldegysing en halv times tid. Var kjapt fram med ostetuben da jeg merket de første "symptomene". Om jeg kan kalle det det. Går ut i ferie i morgen, og gleder meg til det. Da blir det mer orden og system på alt tenker jeg, så jeg får bruke de neste ukene på å finne ut av ting og tang.

Så koselig med nye gardiner Rikkem0r. Det er skikkelig artig å gjøre slike forandringer. Er med deg på utfordringen på 7 lengder; jeg trenger nemlig 8. Så gardinene blir ikke skiftet så ofte som jeg kunne tenke meg.

Jeg tenkte å ta helgavasken i dag, men rakk bare halvparten. Begynte plutselig å potte om planter da jeg var halvferdig. Så da måtte jeg jo vaske over igjen. Tok vinduene og hev ut matter og sofaputer samtidig. Huff så mye støv... Rart jeg ikke har støvallergi i grunnen; eller kanskje det er derfor jeg ikke har det? resten av huset, vinduene og alt får jeg ta i morgen etter jobb.

Synes jeg så Pruttipia sveipe innom dørene? Kos deg med besøket ditt; og la ikke den fyren ta rotta på deg - ta ham i stedet du. Og skulle du finne ut at du trenger å få ut litt gørr på ham, så har jeg et pa svære matter og en del sofaputer som må bankes tomme før støv. Velkommen skal du være

Nå skal jeg sove; godnatt jenter

Ja, det koster når det blir så mange lengder for bare et rom.. Det skal være sikkert, men så er det kjempekos når det blir gjort da
Heheh, du er nok immun mot støv tenker jeg=) Det tror jeg at jeg har blitt oppigjennom åra hvertfall
Sove godt Dollsine Jeg skal en liten tur ut på sykebesøk til ei venninne jeg nå=)

Gammel 15-07-11, 02:20   #1932
Foksy
Medlem

Hvor: Oppland
Alder: 48
Foksy er på en erverdig vei

Hei hei
Bare kjapt innom for å si hei, og for å skrive fra en pc for en gangs skyld. Ser på innleggene mine etterpå at jeg ser helt dyslektisk ut går litt fort på iPhone, pluss at den rettskrivningsgreia lager sine egne vrier her og der...

Jeg føler meg litt småuggen for tida, kjæresten har fått streptokokker (igjen) og jeg har vondt i halsen...håper jeg ikke har blitt smitta...eller i det minste at jeg blir frisk fort, for jeg orker ikke å trene med denne formen

Skeia ut med dessert i dag, var ute og spiste med datteren min som endelig er hjemme fra ferie med pappa'n sin Men ellers går spisinga veldig fint, begynner å bli en vane nå.

Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 08:16   #1933
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

God morgen!

Nå sitter jeg og spiser middagsrester til frokost. Squashlasagne er faktisk ikke feil i det hele tatt.
Litt furten, for vekta viste opp 0,5 kilo. Greit nok, jeg har fått i meg litt for mye karber, så er ikke i ketose - men det er da for pokker ikke langt unna! Jeg ligger på mellom 30 og 35 om dagen. Skulle virkelig ønske at jeg hadde målebånd med meg + målene mine fra forrige gang jeg fikk målt. Blir spennende å komme hjem om noen uker og se hvordan det står til med cm på kroppen da!

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 08:27   #1934
etaeb
Medlem

etaeb sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Hvor: vestfold
Alder: 41
etaeb er på en erverdig vei

Etaeb: Jeg bryr meg ikke så veldig om det som står på ADI% jeg, vet ikke helt hva det regnes ut fra. Tar bare en multivitamin mineral hver dag for å sikre meg at jeg ikke får for lite av det. I tillegg til antall gram karber, er det energifordelingen du bør være mest opptatt av. Den får du fram ved å trykke på taben som heter Kakediadram (ellerKdiagram). Energiprosenten skal være ca 75% fett, 20% protein og 5% karber.

Appelsinpiken: Den var smart, altså! De aller fleste oppskrifter kan jo veldig lett tilpasses lavkarbo, og av og til føler man seg virkelig tom for ideer, så da kan det være kjekt med noe slikt

RikkemOr: Kan jo bare kutte vekk hele sukrinen og splendaen, det gir jo ingenting likevel - så får du et bedre bilde. Kan da ikke bli så mye i en enslig muffins - det tror jeg ikke ....og håper jeg ikke -de så så gode ut....

Hei, og takk for svar, sjekket det kakediagrammet nå, og fett er på 61%,protein på 37 %, mens karbo var på 1%. Har en liten jobb med å forandre litt på ting jeg da...
Kan jeg spørre om hva du spiser for å få det i den prosenten du skrev?

etaeb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 09:21   #1935
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Hvor: Vestlandet
Sanna 1 er på en erverdig vei

Hei og hå, folkens !
I dag følte jeg meg helt elendig før jeg fikk i meg mat.
Kom som kastet på meg mens jeg lagde frokost.
Ble kvalm, skjelven og fikk et sabla trykk i hodet. Hadde bare lyst til å legge meg ned.
Antar det hadde noe med blodsukkeret å gjøre.... men maken har jeg aldri opplevd før. Ikke spiste jeg mindre eller dårligere i går heller.....
Det gikk stort sett over da jeg fikk mat i meg, men føler meg litt uggen enda !
Får ta meg en kaffekopp til og komme meg ut til malearbeidet som venter.
Det er selvsagt meldt drittvær igjen, så det haster å bli ferdig.

Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 09:24   #1936
etaeb
Medlem

etaeb sin avatar

Må ha 8 lengder med gardiner her også.. er jo svindyrt...og de gardinene jeg kunne tenkt meg er jo seff aldri på salg da... Vi er på flyttefot om dagen, og i min nye stue er det 7 ,5 lengder.. med spisestuen da.. Jeg var på ullared av alle steder, og der hadde de jaggu billige gardiner, og fine Ett lite tips til de som bor i "nærheten", vi bruker ca 4 timer over ( det er med masse stopp da, vesla på straks 11mnd er ikke like begeistret i laaange bilturer)

Gammel 15-07-11, 10:48   #1937
bente1
Seniormedlem

Godmorgen alle sammen

RikkemOr: Hvis det er pefekt beliggenhet og i tillegg barndomshjemmet ditt, må du absolutt ikke kvitte deg med det. Ta ett prosjekt om gangen, ikke tenkt på det som ikke blir gjort, men kos deg med det som blir gjort. Få noen til å sjekke om den veggen er bærevegg, hvis den ikke er det, er det en veldig enkel sak, men det fins muligheter om den er bærevegg også. Feks lage en stoooor åpning istedenfor å fjerne den helt. Jeg har akkurat fjernet deler av en vegg mellom kjøkken og spisesue - det ble som ett nytt hus av det altså

Foksy: Håper du blir frisk snart - masse god bedring stakkars deg

Etaeb: Enkleste måten å få bedre balanse mellom proteiner og fett på er å velge fete kjøtt og fiske produkter istedenfor magre, kyllinglår m skinn istedenfor kyllingfilet, nakkekoteletter og grillribbe istedenfor svinefilet, entrecot istedenfor oksefilet, laks ellr makrell istedenfor torsk osv. Enkelte dager har jeg allikevel lyst på magrere kjøtt, de dagene tar jeg en litt mindre mengde av dem og sper på med fett i tilbehøret: Masse fløtesaus, rømme saus eller bearnaise saus, blomkålmos med masse smør og fløte osv. I tillegg bruke mer smør på brødet du baker, fløte i kaffen, hvis du liker det, cocosa i teen eller kaffen osv. Er ikke alltid så mye som skal til for å få en bedre fordeling. Vi strevde alle med å få opp fettprosenten da vi begynte med dette, går lettere etter hvert

Sanna1 - du også dårlig, så kipt, trøsteklem til deg også -og masse god bedring!

Sist redigert av bente1 : 15-07-11 kl 11:31.
Gammel 15-07-11, 10:49   #1938
bente1
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

God morgen!

Nå sitter jeg og spiser middagsrester til frokost. Squashlasagne er faktisk ikke feil i det hele tatt.
Litt furten, for vekta viste opp 0,5 kilo. Greit nok, jeg har fått i meg litt for mye karber, så er ikke i ketose - men det er da for pokker ikke langt unna! Jeg ligger på mellom 30 og 35 om dagen. Skulle virkelig ønske at jeg hadde målebånd med meg + målene mine fra forrige gang jeg fikk målt. Blir spennende å komme hjem om noen uker og se hvordan det står til med cm på kroppen da!

Hvis du ikke er i ketose er det helt sikkert vann, vennen, det skjer med en gang det så snart man ligger for høyt på karbene, men så går det bort med en gang når man kommer i ketose igjen også

Gammel 15-07-11, 11:28   #1939
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Goood morgen=)

Og Goood bedring til Sanna og Fosky Hvis det er noen trøst Sanna, så hadde det ikke gått bedre med husmalingen om du bodde her heller.. 2 fine dager på 4 uker? hmm, no sånt ja Glad for at jeg tok meg den turen til tyrkia

etaeb:Hvor i Sverige ligger egentlig Ullared? Langt unna Strømstad/Svinesund? Hvis det er i nærheten der kan jo jo sjekke det ut en gang

Idag får jeg besøk av mamman min Det blir koselig=) Hun blir ikke så lenge da, men alltid trivelig når hu er innom

Gammel 15-07-11, 11:36   #1940
etaeb
Medlem

etaeb sin avatar

Prøvde sandras lavkarbo pannekaker nå til frokost.. og de er det fett i kjentes det ut som.. hihi... ble nesten litt væl hvilken cocosa skal i feks kaffen da? Jeg har gått ned 3kg allerede... (måtte veie meg hos mamma i stad...har ikke vekt selv, så bruker kun hennes) veide 88,9 på mandag og i dag veide jeg 85 blank.. er vel karbo og vann som er gått kanskje.. moro var det uansett

Gammel 15-07-11, 11:40   #1941
etaeb
Medlem

etaeb sin avatar

Goood morgen=)

Og Goood bedring til Sanna og Fosky Hvis det er noen trøst Sanna, så hadde det ikke gått bedre med husmalingen om du bodde her heller.. 2 fine dager på 4 uker? hmm, no sånt ja Glad for at jeg tok meg den turen til tyrkia

etaeb:Hvor i Sverige ligger egentlig Ullared? Langt unna Strømstad/Svinesund? Hvis det er i nærheten der kan jo jo sjekke det ut en gang

Idag får jeg besøk av mamman min Det blir koselig=) Hun blir ikke så lenge da, men alltid trivelig når hu er innom

Vi pleier ta første horten-moss fergen over (lurt å være tiiidlig ute på ullared..hehe) Så er det vel ca 2,5 timer fra strømstad.. Men det er verdt det.. Kanskje ikke om du kun skal ha gardiner..hehe.. er jo helt sinnsykt svært, og så billig at en nesten måtte holde seg i skinnet.. Klær osv også, kostet jo nesten ikke noe..Det er klart de har jo dyre ting der også, men mest billig.. Leker bla til vesla i samme merker som her i norge var tre ganger billigere.. (noe av det.)

Gammel 15-07-11, 11:42   #1942
bente1
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av etaeb, her.

Prøvde sandras lavkarbo pannekaker nå til frokost.. og de er det fett i kjentes det ut som.. hihi... ble nesten litt væl hvilken cocosa skal i feks kaffen da? Jeg har gått ned 3kg allerede... (måtte veie meg hos mamma i stad...har ikke vekt selv, så bruker kun hennes) veide 88,9 på mandag og i dag veide jeg 85 blank.. er vel karbo og vann som er gått kanskje.. moro var det uansett

Grattis med kjempe - nedgang, så kjekt Mye vann nå i begynnelsen ja, men ikke bare det, og så det hjelper jo på motivasjonen, da

Elsker de lappene jeg, mmmm

Cocosa extra virgin har mer kokossmak enn den andre, så kommer an på hva du liker, prøv deg fram du!

Gammel 15-07-11, 11:44   #1943
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Jeg bruker den grønne med kokos.
Jeg liker kokos, men mange gjør ikke det. så kanskje de bruker den brune.

Grattis med nedgangen.
Jeg gikk også ned mere i begynnelsen, sikkert mye vann som skal ut, - og takk for det !

Gammel 15-07-11, 11:53   #1944
etaeb
Medlem

etaeb sin avatar

Tusen takk Ja, jeg ble så glad at jeg nesten begynte grine jeg.. hehe...De var gode de lappene, har til både kvelds, frokost i morra og lunsj tror jeg.. ble rimelig fort mett av de.. hihi
Prøvde den grønne cocosa i kaffen nå..Var en underlig smak, men det går ned

Gammel 15-07-11, 11:54   #1945
etaeb
Medlem

etaeb sin avatar

Ja, tester den grønne i kaffen nå jeg også, tok en ss og det er kanskje litt vel mye, skal ta kun ts etterpå tror jeg.. Er nok vanntap i begynnelsen ja.. flyr jo på do i ett sett.. Nå drikker jeg langt over 3 liter hver dag også, tørster endel..

Gammel 15-07-11, 11:55   #1946
etaeb
Medlem

etaeb sin avatar

Ja, tester den grønne i kaffen nå jeg også, tok en ss og det er kanskje litt vel mye, skal ta kun ts etterpå tror jeg.. Er nok vanntap i begynnelsen ja.. flyr jo på do i ett sett.. Nå drikker jeg langt over 3 liter hver dag også, tørster endel..

Gikk visst ikke å skrive sånn hurtigsvar med svarene deres i nå.. hm

Gammel 15-07-11, 12:05   #1947
Sanna 1
Medlem

Sanna 1 sin avatar

Sitat:

Gikk visst ikke å skrive sånn hurtigsvar med svarene deres i nå.. hm

Det der skjer rett som det er, synes jeg.
Selv om jeg gjør det samme hver gang....
Jeg bruker en stor ts eller en liten ss med den grønne cocosaen.
Vente meg fort til det.

Gammel 15-07-11, 12:09   #1948
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

etaeb: Ja, jeg så jo nå at du bor i vestfold Da er det jo ikke så mye lengre for meg enn for deg=) Men normalt sett tar vi strømstad-ferja over for å handle litt taxfree der og kose oss med buffet vi da Så tar vi ferja fra moss hjem igjen =)

Og de lappene Må si meg enig med Bente, jeg også eeelsker de=) Jeg er bare så lei av å steke ting som tar lang tid Men nå må jeg snart ha de en dag igjen

Kjempebra med nedgang=) Om det er vann spiller jo ingen rolle, det må da vekk det også Og det er sååå gøy å se det krype nedover

Gammel 15-07-11, 12:11   #1949
etaeb
Medlem

etaeb sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Det der skjer rett som det er, synes jeg.
Selv om jeg gjør det samme hver gang....
Jeg bruker en stor ts eller en liten ss med den grønne cocosaen.
Vente meg fort til det.

Opprinnelig melding var hurtigsvar, men så kom det som vanlig svar.. Ja, tror jeg skal begynne med en ts jeg, også heller øke når en blir vant til det ;0)

Gammel 15-07-11, 12:15   #1950
etaeb
Medlem

etaeb sin avatar

hehe ja, porsgrunn er jo ikke så langt unna det heller.. vi har pleid å ta sandefjord -strømstad med den deilige frokostbufeen vi også..Men så fikk jeg øyne opp for Ullared da.. og da var det gjort.. klart, mat/røyk/drikke tar vi fortsatt på svinesund da.. er alt annet som jeg tar på Ullared.. Det er motivasjon så det holder syns jeg.. etter å kun ha sett oppgang på vekten uansett hva jeg har spist og ikke og gjort å ikke, til å ha gått av en kg pr dag er virkelig moro altså Har jo endel kg å gå ned, så det må gjerne fortsette i den duren der ;0P

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 17:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:22.