|
|
#1801 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Takk for all god respons på innlegget mitt; var litt spent da jeg skulle lese meg etter! Ingenting er bedre enn fordi vi er verdt det!! |
|
|
|
#1802 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2011
Alder: 38
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Tja, b-vitamin flere dager før avreise funker ikke når jeg er her alt. Men samtidig, skal være her noen uker til. Sist redigert av Appelsinpiken : 11-07-11 kl 18:41. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#1803 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Jeg tror våre kloke venninner her inne har rett, jenter, vi må slutte å fokusere på disse mennene som har gjort oss vondt og heller fokusere på oss selv. Egentlig har jeg kommet til at håpet er min værste fiende, det drar meg ned gang på gang, hvis jeg kan legge fra meg håpet kan jeg kanskje komme videre. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF
|
|
|
#1804 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Sjekk mer i denne lenken: http://www.alternativ.no/art/?id=174 |
|
|
|
#1805 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Torkil sier du skal glemme KCAL. Then do it. I morgen er du vel i ketose? Beundringsverdige tall i dag |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
|
|
|
#1806 |
|
Gjest
|
Jäger og Battery jente!! Hva tenker du på |
|
|
|
#1807 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Yezz! Fikk en nydelig farge på stixen i kveld; tross 3,5 l vann og 1 l te. Har avsluttet med en solid porsjon cocosa |
|
|
|
#1808 |
|
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?God kveld =) |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
|
|
|
#1809 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Det å bli støttemedlem var en virkelig god ide RikkemOr, godt du fortalte om det. Det er fantastisk at vi har et forum som dette, synes jeg! |
|
|
|
|
|
#1810 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Godmorgen alle sammen - håper dere får en god dag |
|
|
|
|
|
#1811 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Når dere har cocosa i te, har dere den grønne eller den brune? |
|
|
|
|
|
#1812 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Appelsinpiken: forsyn deg med salater i stedet, og sørg for å ikke være skrubbsulten før du er på restauranten. Jeg krysser fingrene for deg! |
|
|
|
#1813 |
|
Medlem
Hvor: Vestlandet
![]() |
Det kan faktisk virke som kroppen din sender et signal om at det er fare for hungersnød. Har du forsøkt å øke endel på karbohydratene et par dager ? har lest at det kan få fart på forbrenningen. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#1814 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hei Sanna. Jeg har hatt en drøy uke med økning, og har gått over (tilbake) til redusert kh fra og med i går. Har spist nesten 40 gram fett siden jeg kom på jobb, i tillegg til måten min. Akkurat nå er jeg iskald og fryser så jeg rister. |
|
|
|
#1815 |
|
Medlem
![]() |
Dette her høres ikke bra ut. |
|
|
|
|
|
#1816 |
|
Seniormedlem
Kan være at det bare er overgangen, kroppen må omstille seg til fettforbrenning igjen etter de siste dagenes karboinntak, så mulig du må innfinne deg med at det blir noen slike dager, dessverre. Hos meg var det slik da jeg begynte på lavkarbo, men gikk over etter i underkant av en uke. |
|
|
|
|
|
#1817 |
|
Medlem
Hvor: Oppland
Alder: 48
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Jeg tenker også sånn at du ikke trenger å tenke kval nå den første uka, hold fettet oppe i 70-75% og spis så mye du orker. Så kan du heller kutte nedover når kroppen har kommet i gang med fettforbrenning igjen. Det verste som kan skje er at kroppen føler den får for lite mat og setter deg på sparebluss... Selv var jeg sulten hele tiden i begynnelsen, men nå trenger jeg nesten ikke mat... Tror kroppen har blitt flinkere til å forbrenner det jeg spiser. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Easylife
|
|
|
#1818 |
|
Medlem
![]() |
Ååååh, er det Starbucks i Alanya, ooog det har jeg gått glipp av Sist redigert av Rikkem0r : 12-07-11 kl 17:12. |
|
|
|
|
|
#1819 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Jeg må bare si: Norske jordbær med fløte |
|
|
|
|
|
#1820 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Altså. Dollsine skal ikke stresse seg unødig nå pga. kcal. Det har jeg sagt tidligere også. Nå skal kroppen få en frisk kickstart i r..., så får vi se om kroppen er i stand til å a) kvitte seg med vannet b) fortsette tendensen til nedgang. UTEN å telle de fandens kcal. Jeg er veldig klar over at enkelte må telle kcal i tillegg til ketosen, og ser ikke bort fra at jeg også har blitt en av de. Når man har en 20-30 kg. som skal av, renner det i bunn og grunn av seg selv pga. forbrenning. 8-10-12 kg er igrunn ikke å regne som farlig overvekt. Selv om det er syyyykt irriterende, demotiverende og frustrerende for oss som har nettopp de kiloene. Nuvel. Neste uke tar vi når neste uke står på døren. Her er det om å ta en gang i slengen og sørge for minimalt med stress! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
|
|
|
#1821 |
|
Medlem
![]() |
|
|
|
|
|
|
#1822 |
|
Gjest
|
Ha ha ha; synes jeg ser deg iledd vinterklærne dine Prutti!!! Du som liker mørket må jo stortrives i Tromsø på vinteren, men hva med sommeren? |
|
|
|
#1823 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Dere kan jo se hvordan dagens inntak er og gi deres tilbakemelding: |
|
|
|
|
|
#1824 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Skjedde visst noe snålt med sitatet her.... men det får våge seg. |
|
|
|
|
|
#1825 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Takk Sanna; jeg og tror jeg bør øke volumet. Men det er så merkelig når jeg har spist denne frokosten på alle hverdager i flere måneder og det uten problem. I morgen er det omelett til frokost, den kan jeg lage ferdig i kveld så da varmer jeg den bare i mikroen når jeg står opp. Og så skal jeg ha med remuladesalaten i Prutti til lunsj. Middag får vi se, muligens rømmegrøt; det metter iaf! |
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? | Fofa | Trening | 1875 | 27-01-15 17:10 |
| 6. juni | thomas71 | Generell diskusjon | 6 | 06-06-11 20:57 |
| Noen som starter i morgen 8. juni? | Thida | Ketolysekuren | 24 | 13-06-09 19:16 |
| Konferanse 19. juni | Sprudle | Generell diskusjon | 20 | 07-06-07 15:11 |