|
|
#1401 |
|
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Oooh, det hørtes hardt ut! Det er det positive med å jobbe på sjøen istedetfor å gå skift på land, mindre tunge dager på jobb
Ja, det blir såå stas å få smakt.. Tror nesten jeg kan si på forhånd at det blir helt fantastisk, men dere skal få rapport etter smaking |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
|
|
|
#1402 |
|
Medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Good morning! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#1403 |
|
Medlem
![]() |
Ååååh, 12! Så deilig!=) Tror den kosten her gir meg så mye energi at jeg ikke klarer å sove lenge jeg?? I natt blei det jo ganske seint i forhold til de andre dagene( sovna rundt halv2), men likevel våkner jeg klokka 8 av meg selv og kjenner at jeg likegjerne kan stå opp som å sove no lenger.. Det er IKKE normalt for meg... Ellers har jeg liggi å sovna/våkna helt til jeg får dårlig samvittighet og må stå opp.. Gjerne i 11-12 tia.. Men er jo bare positivt det asså=) Mange flere våkne timer per dag!=) |
|
|
|
|
|
#1404 |
|
Medlem
![]() |
Jepp - tror jeg går for den altså.. |
|
|
|
|
|
#1405 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?-tror jeg omformulerer: Hvor lenge er det ok å være i ketose? |
|
|
|
|
|
#1406 |
|
Medlem
![]() |
Jeg mener å huske(orker ikke lete det frem nå, men arrester meg hvis det er feil) at Torkil sier i boka at 6mnd kan være en fin tid å ta en liten "pause" på 2-3mnd særlig hvis man opplever stagnasjon på vekten.. Men tror det er mange som er i ketose lenger enn det..? Det blir nok bare å øke litt gradvis på KH for meg når jeg er nede i målvekt.. Skal ikke tilbake på høykarbo av den grunn=) |
|
|
|
|
|
#1407 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Mulig jeg har hørt noe sånt... 6 mnd - 5 igjen!! Men må jo se det ann da, - blir jeg for tynn så hopper jeg av og da tenker jeg som deg at det blir nok ikke høykarbo igjen. Kanskje litt mere karbo i hverdagen - eller kanskje en ukentlig utskeielse? |
|
|
|
|
|
#1408 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?RikkemOr: Ja, har prøvd den pizza-deigen også, men var ikke helt fornøyd jeg. Tror bare jeg er veeeeldig kresen på pizzabunn, for den høykarbovarianten jeg har er bare såååå god. Må kanskje venne meg til å tenke annerledes... Men det går jo helt greit å gratinere fyllet også - jeg elsker også masse godt fyll på hjemmelaget pizza |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF
|
|
|
#1409 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Jeg har lurt på en ting de siste dagene... Karbomamma hvor har du blitt av |
|
|
|
|
|
#1410 |
|
Seniormedlem
Jaaaa, jeg også, er hun på ferie kanskje? Karbomamma: vi savner deg her inne! |
|
|
|
|
|
#1411 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?God ettermiddag alle sammen. Ser at dere snakker pizza; jeg har prøvd mange varianter, og den eneste jeg likte var denne: legg kavli skivet ost med smak (jalapeno, bacon el) tett samme på bakepapir i microen. Dekk evt hullene mellom med ostebiter. Sett på full styrke ca 1 min pr skive du har inni. Dvs 4 skiver = 4 min. Ostebitene smelter sammen og voila! du har en bunn. Fyll på med det du vil ha, sett i stekeovnen og stek til osten oppå er smeltet. Deilig! |
|
|
|
#1412 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Er det sånne osteskiver som blir til de omtalte ostesnacks også? Lettstekte osteskiver med jalapeno? |
|
|
|
|
|
#1413 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Du var flink med fettet i dag, Dollsine |
|
|
|
|
|
#1414 |
|
Seniormedlem
Ja, du legger bare skiver av ost på bakepapir og steker, alle typer smak kan brukes. Kan gjøres i stekeovn også. Har bare prøvd i mikron, så vet ikke hvor lang tid de trenger, men det ser du nok, når de er boblete og gyldne er de ferdige |
|
|
|
|
|
#1415 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?...og spiser det som...slags potetgull? Eller som flatbrød med pålegg på? Hm - tror jeg må en tur i butikken.... |
|
|
|
|
|
#1416 |
|
Seniormedlem
Den med jalapeno tror jeg mange bruker sammen med tacokjøttdeig. Som litt sprøtt snacks (eneste jeg har brukt det til) Kan også brukes med smør og pålegg, da tror jeg mange lager dem doble, men det vet jeg ikke helt, jeg har ikke prøvd det. |
|
|
|
|
|
#1417 |
|
Medlem
Hvor: Oppland
Alder: 48
![]() |
Vil bare nedtone dette litt. Tror det er Statoil, og sikkert flere av de andre bensinstasjonene også, som selger Leiv Vidars pølser, og ostepølse med bacon har bare 6,5g karber pr 100g. Ja, det er litt potetmel i den, men det er ikke mye. Jeg spiser iaf en sånn baconpølse på bensinstasjon om jeg er sulten og det er lenge til jeg får mulighet til å lage meg noe selv |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Easylife
|
|
|
#1418 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Rikkem0r: Kostfiber er allerede trukket fra på norske matvarer, så du kan ikke trekke de ifra en gang til |
|
|
|
|
|
#1419 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Ser ut som jeg driver med spam i dag |
|
|
|
|
|
#1420 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hellu... jeg vet noen kaller stekt ost for ostekjeks; kjært barn har mange navn |
|
|
|
#1421 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Så godt at det gikk bra med deg på fest Foksy. Tåler ikke to glass vin en gang jeg |
|
|
|
|
|
#1422 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Latedag her også. Datteren min er på ferie hos pappa'n sin, så jeg er ensom og forlatt |
|
|
|
|
|
#1423 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hei jenter, håper dere har hatt en fin dag og helg hittil |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
|
|
|
#1424 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Huff |
|
|
|
|
|
#1425 |
|
Seniormedlem
Uff så kiipt da Pruttilutt Sist redigert av bente1 : 25-06-11 kl 20:29. |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? | Fofa | Trening | 1875 | 27-01-15 17:10 |
| 6. juni | thomas71 | Generell diskusjon | 6 | 06-06-11 20:57 |
| Noen som starter i morgen 8. juni? | Thida | Ketolysekuren | 24 | 13-06-09 19:16 |
| Konferanse 19. juni | Sprudle | Generell diskusjon | 20 | 07-06-07 15:11 |