Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 23-06-11, 22:39   #1351
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Vi får planlegge lavkarbo-treff - først "fatcamp" hos Pruttilutt - så salsakurs hos meg

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 22:39   #1352
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Konsistensen blir mer lappete om du har mer fiberhusk i. Da må de stekes lengre på middels varme? Jeg får magetrøbbel av fiberhusk, faktisk. Blir stinn i magen.

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 22:40   #1353
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Vi får planlegge lavkarbo-treff - først "fatcamp" hos Pruttilutt - så salsakurs hos meg

Hvor er den "liker"-knappen når man trenger den

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 22:41   #1354
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 22:51   #1355
bente1
Seniormedlem

bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Å, dagen i dag har vært deilig altså. Og nå sjekket jeg matintaket på diett.no og ser at jeg har fått karbene ned på 10g i dag og at fettprosenten er oppe på 80%. Perfekt! Kjenner på hele kroppen min at den liker det

Så nå tenker jeg at jeg tar kvelden, litt tv for å bli døsig, så rett i seng
nattinatt alle skjønnasene her inne

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 22:57   #1356
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Sovetid her og nå=) Håper alle får besøk av søte drømmer Goood nattaklem fra meg

Gammel 23-06-11, 23:06   #1357
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Nattakos herfra også!

Gammel 23-06-11, 23:38   #1358
Cookie Monster
Juniormedlem

Cookie Monster sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Drammen
Cookie Monster er på en erverdig vei

Cookie Monster: 2,5 kg første uke er kjempebra, gratulerer!! Det viser at du er i ketose og gjør ting riktig - fortsett slik du Litt uvanlig med fettet i begynnelsen, ja, men når du kjenner hvor god og mett det gjør deg, så hjelper det etter hvert. Jeg synes også det hjelper å lete etter "sjulte" fettkilder - kyllinglår med skinn istedenfor kyllingfilet, fet fisk isteden for mager, grillribbe og nakkekoteletter istedenfor svinefilet, entrecot istedenfor oksefilet osv, da får man opp fettprosenten mye enklere. Stå på!

Tusen takk og takk for tips! Det med kyllinglår fremfor kylingfilet var lurt. Jeg har aldri vært noe glad i fisk, men jeg jobber med saken. Jeg har også bestilt en del mel og diverse på nett (fiberhusk, mandelmel, soyamel ect.), så jeg håper at muligheten til å lage f. eks lapper og pizza kan være med på å gjøre ting litt lettere. Er det noen som har noen tips om ting man bør ha i skapet?

Forresten, et generelt spørsmål, jeg har kjøpt noen lavkarbo kokebøker. Er det mange av dere som bruker disse bøkene? Hvordan er de isåfall i forhold til ketolyse? Jeg hadde egentlig tenkt å lage en tomatsuppe jeg fant oppskrift på i dag, men jeg stusset litt på megden tomater, løk og buljong. Når jeg la det inn på diett.no, så viste det seg også at jeg hadde kommet godt over grensa på 15 karber om dagen om jeg hadde spist den. Det er ikke mye karber i den, om man f.eks har 120 karber om dagen som mål, men med 15 som dagsdose ble det altfor mye. Nå er jeg generelt litt skeptisk til alle oppskiftene i bøkene plutselig, så det er flott om noen har noen erfaringer å dele.

Cookie Monster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 07:44   #1359
bente1
Seniormedlem

Godmorgen kjære venner, ønsker dere en fantastisk lavkarbo dag

Cookie Monster: Ville nok vært litt forsiktig med kokebøker som er for generell lavkarbo ja, ville i alle fall sjekket oppskriftene først på diett.no da. Tomatsuppe tror jeg blir for høyt karboinnhold når man skal være i ketose.
Jeg har alltid vært glad i å lage mat fra bunnen av, så jeg ser at det eneste jeg trenger gjøre med mine middager er å fjerne tilbehøret (pasta, ris, potet) og tilføre litt mer fett.
Ting å ha i skapet - sikkert litt forskjell fra person til person, men jeg har alltid: Fløte, Rømme, majones, egg, bacon, ett par forskjellige oljer, smør, fiberhusk, jbk-mel, vaniljedråper, søtningsmiddel, minst 4-5 forskjellige typer grønnsaker, 2-3 forskjellige typer ost, pålegg som røkelaks og spekeskinke, noe kjøtt, som kyllinglår, kjøttdeig, grillribbe el. Fisk til middag kjøper jeg kun når jeg finner den helt ferskt i ferskvaredisken, liker ikke frossenfisk eller fisk som har ligget lenge.
Andre har kanskje andre andre tips.
Når du får den fiberhusken på du prøve lappene til Pruttilutt

Gammel 24-06-11, 09:53   #1360
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

...på vei mot randen av ett eller annet. Opp 2 kg på to dager. Men sin forbanna forklaring kom i stad. Mens. Hu-ra. Skjønte ingenting da jeg gikk på vekta som normalt, så det "nye" (egentlig relativt gamle) tallet, og gikk å satt meg i sofaen. Suuupersur. Mamma kommer inn fra verandaen og utbryter "Sandra, skjerp dæ, du får sikkert mens i dag". Så måtte jeg tisse igjen, og joda. Ååååååååååååååååååååååh.

Men da er de kiloene mulig å kaste fra seg snart. Jeg har ikke matlyst eller noe, så dette blir en spennende dag. Ikke hatt mens siden 4. desember.

Her har det endelig blitt sol igjen, modern og brodern makker rundt her, og jeg vil ha skattepengene mine. Da blir det en kjapp tur til Coop Xtra for litt mat, og selvfølgelig blir det litt sjåpping. Ønsker alle en herlig dag, med sol eller ei, skattepenger eller ei, matlyst eller ei, vekttap eller ei - vi rocker.

Gammel 24-06-11, 10:00   #1361
MariaB
Seniormedlem

Medlem siden: May 2009
MariaB er ny på veien

God morgen!

Cookie monster: Jeg har bare ketolyse boka, ellers bruker jeg oppskrifter fra forumet eller som bente sier, mine vanlige oppskrifter uten tilbehøret!

I dag skal jeg bake karbomammas ostekake! Gleder meg
Ellers skal jeg i utdrikningslag i morgen, og planlegger i den forbindelse en liten sprekk. Skal ikke fråtse, men regner med å falle ut av ketose iallefall. Er livredd for å bli snydens!
På søndag reiser jeg på fjellet noen dager, så veiing utgår på mandag. Skal selvfølgelig være superflink på fjellet også!

Hvordan planlegger dere å spise i ferien? Jeg tror jeg legger meg på en generell lavkarbo variant den uka vi er borte, og holder meg under ca 100 kh pr dag. Har som mål å holde vekta, en kilo opp er heller ikke krise

Ha en fantastisk fredag!!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 10:06   #1362
bente1
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

...på vei mot randen av ett eller annet. Opp 2 kg på to dager. Men sin forbanna forklaring kom i stad. Mens. Hu-ra. Skjønte ingenting da jeg gikk på vekta som normalt, så det "nye" (egentlig relativt gamle) tallet, og gikk å satt meg i sofaen. Suuupersur. Mamma kommer inn fra verandaen og utbryter "Sandra, skjerp dæ, du får sikkert mens i dag". Så måtte jeg tisse igjen, og joda. Ååååååååååååååååååååååh.

Men da er de kiloene mulig å kaste fra seg snart. Jeg har ikke matlyst eller noe, så dette blir en spennende dag. Ikke hatt mens siden 4. desember.

Her har det endelig blitt sol igjen, modern og brodern makker rundt her, og jeg vil ha skattepengene mine. Da blir det en kjapp tur til Coop Xtra for litt mat, og selvfølgelig blir det litt sjåpping. Ønsker alle en herlig dag, med sol eller ei, skattepenger eller ei, matlyst eller ei, vekttap eller ei - vi rocker.

-Ting har ofte en naturlig forklaring ja Det er jo ikke mulig å legge på seg 2 kg fett på to dager, så det er jo nødt til å være vann

Høres ut som du koser deg med familien, kjekt å høre

Vi rocker her inne ja - tror vi må ha den beste tråden på forumet

Gammel 24-06-11, 10:25   #1363
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Goood morgen ja=)
Nå har jeg kosa meg med lapper og en kopp kaffe til frokost.. Setter etterhvert kursen sørover for å ta en tur innom Ikea og så besøke mamman min Tenker jeg tar med meg resten av lappene i bilen, kanskje et par muffinser også

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Håååper du slipper å ha den jævla mensen lenger enn en uke da! Jeg er så lei at jeg snart spyr liksom..! Lagt fra meg pillene nå da, for å se om det kan hjelpe, men blææææ asså.. Har aldri hatt problem med det tidligere.. Vært en uke, og så ferdig med det..

Hmm, lurer på om skattepengene min har kommet jeg?=) Jeg har jo igrunn allerede brukt de på mac'en jeg bestillte, men fint å få fyllt opp litt igjen på konto'n Let's rock together

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

God morgen!

Cookie monster: Jeg har bare ketolyse boka, ellers bruker jeg oppskrifter fra forumet eller som bente sier, mine vanlige oppskrifter uten tilbehøret!

I dag skal jeg bake karbomammas ostekake! Gleder meg
Ellers skal jeg i utdrikningslag i morgen, og planlegger i den forbindelse en liten sprekk. Skal ikke fråtse, men regner med å falle ut av ketose iallefall. Er livredd for å bli snydens!
På søndag reiser jeg på fjellet noen dager, så veiing utgår på mandag. Skal selvfølgelig være superflink på fjellet også!

Hvordan planlegger dere å spise i ferien? Jeg tror jeg legger meg på en generell lavkarbo variant den uka vi er borte, og holder meg under ca 100 kh pr dag. Har som mål å holde vekta, en kilo opp er heller ikke krise

Jeg er enig med deg og bente, oppskrifter herfra og de vanlige oppskriftene mine, minus, minus =) Og plutselig får jeg bare for meg ting som jeg prøver Jeg har ingen planlagt ferie, så heller ingen planlagt feriemat.. Men så godt man klarer må jo være en fin måte å spise på?=)
Håper du får en kjempefin tur på fjellet!=) Det er deilig på fjellet om sommeren
Jeg får vel komme i gang å ordne meg litt, tar jo fort et par timer å kjøre til kr.sand så=) Ha en suuuper dag alle sammen!!=)

Gammel 24-06-11, 10:40   #1364
bente1
Seniormedlem

God morgen!

I forbindelse med at en reiser bort på ferie, tenker jeg at det er viktig å tenke godt igjennom på forhånd hva man skal tillate seg, slik at det blir litt kontrollert og ikke "sklir helt ut".
Jeg har også tenkt at når jeg reiser til Hellas, skal jeg ikke være i ketose, men tenke mer generell lavkarbo. Stort sett vil jeg gjøre fonuftige valg, egg og bacon til frokost, grillet kjøtt eller fisk med gresk salat og fetaost til middag, styre unna brød, poteter, ris og pasta. -Men har tenkt at noen få ting kan jeg tillate meg: En is pr dag skal jeg få lov til å ha, litt mer nøtter enn jeg kan ha nå, og kanskje skal jeg få lov til pizza en dag... -Pizza er en av de få tingene jeg savner på dette kostholdet....
Det jeg tenker er at jeg bruker uken etter at jeg kommer hjem på å komme i ketose igjen og å bli kvitt det meste av vannet, lar vær å veie meg den uken, så vil jeg se etter en uke hvor mye utslag det faktisk har gitt på den reelle vekta.
Når jeg velger å gå ut av ketose en uke og tillate meg litt mer, må jeg bare ta den konsekvensen, tenker jeg, og heller komme raskt inn i det igjen. Jeg har jo bestemt meg for en ny livsstil, og jeg tror at om en skal leve resten av livet med et nytt kosthold, må det være rom for en og annen utskjeielse en sjelden gang

Gammel 24-06-11, 10:51   #1365
MariaB
Seniormedlem

MariaB er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Hmm, lurer på om skattepengene min har kommet jeg? Jeg har jo igrunn allerede brukt de på mac'en jeg bestillte, men fint å få fyllt opp litt igjen på konto'n

Håper du får en kjempefin tur på fjellet!=) Det er deilig på fjellet om sommeren
Jeg får vel komme i gang å ordne meg litt, tar jo fort et par timer å kjøre til kr.sand så=) Ha en suuuper dag alle sammen!!=)

Mine skattepenger er kommet!

I forbindelse med at en reiser bort på ferie, tenker jeg at det er viktig å tenke godt igjennom på forhånd hva man skal tillate seg, slik at det blir litt kontrollert og ikke "sklir helt ut".
Jeg har også tenkt at når jeg reiser til Hellas, skal jeg ikke være i ketose, men tenke mer generell lavkarbo. Stort sett vil jeg gjøre fonuftige valg, egg og bacon til frokost, grillet kjøtt eller fisk med gresk salat og fetaost til middag, styre unna brød, poteter, ris og pasta. -Men har tenkt at noen få ting kan jeg tillate meg: En is pr dag skal jeg få lov til å ha, litt mer nøtter enn jeg kan ha nå, og kanskje skal jeg få lov til pizza en dag... -Pizza er en av de få tingene jeg savner på dette kostholdet....
Det jeg tenker er at jeg bruker uken etter at jeg kommer hjem på å komme i ketose igjen og å bli kvitt det meste av vannet, lar vær å veie meg den uken, så vil jeg se etter en uke hvor mye utslag det faktisk har gitt på den reelle vekta.
Når jeg velger å gå ut av ketose en uke og tillate meg litt mer, må jeg bare ta den konsekvensen, tenker jeg, og heller komme raskt inn i det igjen. Jeg har jo bestemt meg for en ny livsstil, og jeg tror at om en skal leve resten av livet med et nytt kosthold, må det være rom for en og annen utskjeielse en sjelden gang

Helt enig! Kunne skrevet det samme
Vi reiser sammen med en annen familie, og har de lyst på pizza en kveld kommer jeg til å ta et stykke. Men som du sier, tror jeg det er viktig å ha lagt litt planer på forhånd. Kommer f.eks til å bake knekkebrød å ha med meg

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 11:11   #1366
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Lurt å ta med knekkebrød Og skattepengene hadde visst kommet her og, det var jo kjekt=)
Nå har jeg laga meg nistepakke av lapper og muffins, vannflaska er fyllt og straks er det roadtrip Koser meg jeg, når jeg kjører bil og kan høre på musikk, synge høyt for meg selv og bare ta det helt med ro

Gammel 24-06-11, 11:21   #1367
bente1
Seniormedlem

Lurt å ta med knekkebrød Og skattepengene hadde visst kommet her og, det var jo kjekt=)
Nå har jeg laga meg nistepakke av lapper og muffins, vannflaska er fyllt og straks er det roadtrip Koser meg jeg, når jeg kjører bil og kan høre på musikk, synge høyt for meg selv og bare ta det helt med ro

Kos deg på biltur RikkemOr, håper du får en kjekk helg hos mamman din

Gammel 24-06-11, 11:28   #1368
MariaB
Seniormedlem

MariaB er ny på veien

Holy moly, i dag er jeg effektiv! Har bakt kake, knekkebrød og har kokosmasse til å lage bounty i kjøleskapet!
Nå må jeg brette klær og pakke tøy til guttene som skal på overnatting.
See ya!

Gammel 24-06-11, 11:41   #1369
bente1
Seniormedlem

Holy moly, i dag er jeg effektiv! Har bakt kake, knekkebrød og har kokosmasse til å lage bounty i kjøleskapet!
Nå må jeg brette klær og pakke tøy til guttene som skal på overnatting.
See ya!

Supermamma

Gammel 24-06-11, 12:22   #1370
Foksy
Medlem

Hvor: Oppland
Alder: 48
Foksy er på en erverdig vei

....
Koser meg jeg, når jeg kjører bil og kan høre på musikk, synge høyt for meg selv og bare ta det helt med ro

Jeg elsker også å kjøre bil og synge høyt. Eneste gangene jeg gjør det er i bilen

Enig i det dere skriver om ferier, man kan ikke gå rundt med dårlig samvittighet om man koser seg litt ekstra en sjelden gang. Livet skal nytes, og i ferier er det lov med bittelitt ekstra. Kan hende dere kommer til å synes det er rart å spise pizza igjen da, jeg har spist bittelitt ris til sashimi et par ganger, og synes det smaker bare vomfyll av risen nå...det som var så godt før eller var det, det? Kanskje det bare var vanen...

Jeg skal på seilbåt og en stor båt i løpet av sommeren, på den store blir det buffet og ingen sak å holde seg nede på karbsene, på seilbåten må jeg ta med egen mat, men jeg tror ikke det skal bli det største problemet. Derimot å ta en is når vi er i havn....om det er fint vær kommer jeg til å bevilge meg en!

Skattepengene mine har kommet også, jeg vurderer sterkt å kjøpe meg en skikkelig pulsklokke nå. Har en dårlig en fra før, som jeg ikke gidder å bruke engang Sikler etter en Garmin Forerunner av noe slag

Nå skal jeg øyeblikkelig ut på fredagsløpeturen min, og i kveld er det jentekveld med venninnner på løkka!
Ha en fantastisk flott dag alle sammen

Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 17:23   #1371
Dollsine
Gjest

Etterlest og oppdatert!
Takk til deg RikkemOr som øsnket meg god natt; det setter jeg pris på selv om jeg så det nå.

Jeg tar tilbake alt jeg sa om konsistensen på lappene folkens! Litt senere i går kveld oppdaget jeg at resten av røra hadde svellet og så stekte jeg den opp. På middels varme og i lang tid ja Prutti. Da ble de jo neeesten som vanlige lapper. Smør, masse majones, krydderskinke og ost på til frokost i dag; nammis. Det minnet meg litt om polarbrød faktisk da.

Kom hjem fra jobb og fant huset tomt i dag... Har helt glemt at gubben skulle på i kveld; det betyr at jeg er fløteløs, rømmeløs, men ikke rådløs. Har fortsatt ost, majones, skinke, spekeskinke osv. Kyllingvinger i fryseren har jeg også; og dressing. Skal nok overleve dette ettermiddagsskiftet også

Nå skal jeg ta meg en liten fredagsettermiddagsdupp, sånn at jeg holder ut litt lengre enn barnetv i kveld.

Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 18:20   #1372
bente1
Seniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Etterlest og oppdatert!
Takk til deg RikkemOr som øsnket meg god natt; det setter jeg pris på selv om jeg så det nå.

Jeg tar tilbake alt jeg sa om konsistensen på lappene folkens! Litt senere i går kveld oppdaget jeg at resten av røra hadde svellet og så stekte jeg den opp. På middels varme og i lang tid ja Prutti. Da ble de jo neeesten som vanlige lapper. Smør, masse majones, krydderskinke og ost på til frokost i dag; nammis. Det minnet meg litt om polarbrød faktisk da.

Kom hjem fra jobb og fant huset tomt i dag... Har helt glemt at gubben skulle på i kveld; det betyr at jeg er fløteløs, rømmeløs, men ikke rådløs. Har fortsatt ost, majones, skinke, spekeskinke osv. Kyllingvinger i fryseren har jeg også; og dressing. Skal nok overleve dette ettermiddagsskiftet også

Nå skal jeg ta meg en liten fredagsettermiddagsdupp, sånn at jeg holder ut litt lengre enn barnetv i kveld.

Ja, det er lurt å la lapperøra svelle en liten stund ja Jeg bruker det til alt mulig jeg, sammen med pålegg som du skriver, sammen med bacon. -Eller også med noen vaniljedråper og litt søtningsmiddel i røra til kvelds eller kaffekos, med litt sukkerfritt syltetøy på. -Deilig om man har lyst på noe søtt.
Rådløse er vi kke her inne nei

Nå har jeg akkurat spist gratinert taco-kjøttdeig til middag. Er utrolig fornøyd med det hjemmelagde tacokrydderet mitt - synes det er bedre enn posekrydder, jeg.

Har også kjøpt meg baconcrisp til kveldskos i kveld. Første gang jeg skal prøve meg på denslags utskjeielser, så gleder meg veldig

Gammel 24-06-11, 19:25   #1373
Dollsine
Gjest

sukkerfritt syltetøy
baconcrisp til kveldskos i kveld.

Hvor får man tak i sukkerfritt syltetøy????

Nå er middagen fortært, kyllingvinger med jukseaioli, dvs majones, hvitløk, litt olje. Restene av oiolien var bare helt nyyyydelig til flæskesvoren som er kveldens utskeielse. Bare MÅ prøves!

Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 19:30   #1374
bente1
Seniormedlem

Heistad sitt, selges i de fleste butikker, er kunstig søtet da. Har jo noe karber pga bærene, så de må en jo regne inn i dagsdosen

Gammel 24-06-11, 19:31   #1375
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

Herlighet.. Har ikke lest her siden i går morges, og allerede henger jeg etter...

Nå skal jeg begynne å planlegge hva jeg skal ha med til Tyrkia. Mamma har allerede tatt med seg en boks med BakePro så jeg kan lage pizza og slikt (KarboMamma hadde en super oppskrift som jeg har begynt å prøve meg frem med og lunsjen på jobben i dag var en pizza som kunne holdes i hendene!). Tenkte også å ha med masse bacon (man får ikke tak i sånt i et muslimsk land, og det er lov å ta det med i bagasjen), og makrell i tomat. Fiberhusk har også Mamma tatt med seg, så det er allerede i leiligheten.
Hva mer bør jeg ha med meg? Av sånne ting man kanskje ikke får tak i der nede uten å lete seg halvt i hjel...

Var på shopping i går, og kjøpte noen bikinier. Fant noen som så fine ut foran, overdeler ser generelt ok ut, for jeg er ikke sååå stor over midjen (fettet forsvinner likevel fra nettopp der ).Men bikiniene så helt grusomme ut over rumpa. Jeg er alt for brei! Og alt av badetøy gnager seg inn i huden og lager ekstravalker, og eneste måten å unngå det på er å finne en så stor størrelse at klærne bare faller av... Men det ble jo noen bikinier allikevel. Tok de med finest overdel! Og noen kjoler som markerte at jeg er smal i livet uten at den viser hvor brei rumpa faktisk er i forhold til midjen.

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 17:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.