Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Togtråden!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 16-06-11, 20:32   #1076
KimPossible
Seniormedlem

KimPossible sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

KIM !!! Er're muuuulig !???

GRATULERER !!!

-1,5 kg på 6 inaktive uker er jeg meget fornøyd med ja. happy happy!
Håper det fortsetter slik framover.

Gammel 16-06-11, 21:05   #1077
kattungen
Medlem

kattungen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 37
kattungen er på en erverdig vei

Så flink du er Kim!

Her er ketosehodepinen tilbake, så jeg satser på at jeg klarer å holde meg i ketose opp til ca 30 gram karbo

kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 21:43   #1078
KimPossible
Seniormedlem

KimPossible sin avatar

Takk, Kattungen

Ketosehodepinen er fæl, men den er jo et godt tegn da.
Holder meg i ketose selv om jeg spiser mellom 30 og 40 gram karbo om dagen jeg også.

Gammel 16-06-11, 21:47   #1079
kattungen
Medlem

kattungen sin avatar

Opprinnelig lagt inn av KimPossible, her.

Takk, Kattungen

Ketosehodepinen er fæl, men den er jo et godt tegn da.
Holder meg i ketose selv om jeg spiser mellom 30 og 40 gram karbo om dagen jeg også.

Krysser fingrene for at jeg ikke har ødelagt alt for mye i dag Sushien var liksom litt uplanlagt, men disse mannfolka må jo tilfredsstilles
Har fått løpt en tur i skogen da (til tross for ekstremt vonde legger), så jeg håper jeg har fått brent litt karbohydrater og kalorier også

kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 21:51   #1080
KimPossible
Seniormedlem

KimPossible sin avatar

All trening er bedre enn ingen trening.
Og litt ekstra karber en gang i ny og ne er vel ikke så farlig? Men skjønner hva du mener, det er irriterende når maten ikke blir som planlagt.

Gammel 16-06-11, 22:52   #1081
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Jeg har hatt en liten spiseorgie her på kvelden... Har virkelig problemer der, klarer holde meg til lavkarbo, men blir liksom overspising likevel...Noen gode råd for bedre selvkontroll?

Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 23:13   #1082
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Jeg har hatt en liten spiseorgie her på kvelden... Har virkelig problemer der, klarer holde meg til lavkarbo, men blir liksom overspising likevel...Noen gode råd for bedre selvkontroll?

Dette slet jeg veldig med før også! Det som løste det for meg var periodevis fasting, da kunne jeg jo ikke spise etter kl 22 uansett, og da sluttet jeg å fråtse og lete i skapene også.. Kjempetungt de første dagene, men plutselig løsnet det og jeg sluttet å tenke på mat når klokken nærmet seg.

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 13:25   #1083
kattungen
Medlem

kattungen sin avatar

Toget, toget, her er jeg

Laget nettopp superdigg lunsj med ovnsbakte champignoner (ta ut stilken, ha i kremost, oliven, brie. Oljemarinert jarlsberg på toppen) og entrecote. Mmm!

Gammel 17-06-11, 14:39   #1084
Nnem
Medlem

Medlem siden: Jan 2011
Alder: 40
Nnem er ny på veien

Her har jeg vært i husarbeidvogna i dag. I frokostvogna lagde jeg meg en massiv frokost som jeg ble faktisk litt uvel av. Men takk og pris er tyngden over og "pøser" på meg vann som vanlig.

Senere i kveld skal jeg på resturantvogna på lavkarbotreff. Gleder meg.

Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 18:06   #1085
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Jeg er i vetikkehvajegskalgjørevogna.

Unga har reist bort og sambo er på jobb. Jeg har hele kvelden for meg selv og det er faktisk GODT!!

Jeg blir omtrent alene i hele helga, så jeg må kanskje finne på noe konstruktivt?? Fikk feriepengene i dag... Skattepengene kommer i neste uke.. Må vel gå an å finne på noe konstruktivt da????

Gammel 18-06-11, 09:59   #1086
kattungen
Medlem

kattungen sin avatar

Åh, jeg er i forelskelsesvogna Sambo har blitt intervjuet i forhold til noe jobb-greier, og klarte å uttale følgende:

"På privatfronten er det ingen tvil om hva som er min største seier: Min samboer."

Er det rart jeg elsker denne mannen?

Sånn ellers holdt jeg meg på toget i hele går, og det speiler seg av dagens vekt

Gammel 18-06-11, 10:27   #1087
tora trollmor
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

I dag tar jeg plass i Brylupsvogna. Søskenbarnet mitt gifter seg
Så i dag blir middagen gammelsalta sei og flesk - poteter og gulrotstuing for de som vil ha det da. Rabarbragrøt til desser

Gammel 18-06-11, 14:55   #1088
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av kattungen, her.

Åh, jeg er i forelskelsesvogna Sambo har blitt intervjuet i forhold til noe jobb-greier, og klarte å uttale følgende:

"På privatfronten er det ingen tvil om hva som er min største seier: Min samboer."

Er det rart jeg elsker denne mannen?

Sånn ellers holdt jeg meg på toget i hele går, og det speiler seg av dagens vekt

Gammel 18-06-11, 18:11   #1089
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Her er det akvarievogna- problemløsning, rådsøking, tips og lesing, på en hjemmealene kveld. Takke meg til diverse forum sier jeg.

I går var det kjempehyggelig treff-vogn og jeg storkoste meg.

Min journal
Gammel 18-06-11, 18:44   #1090
kattungen
Medlem

kattungen sin avatar

Åh, nå sitter jeg og spiser lavkarbobrød fra Dalen (kjøpt på Sunkost på Sandvika Storsenter, bakt ved Vollen Bakeri) og det er SÅ GOOOOODT!

Gammel 19-06-11, 10:11   #1091
kattungen
Medlem

kattungen sin avatar

Jeg har gått ned 2.5 kg den siste uken Var nok en god del vann, men det er så deilig å se det "smelte" av igjen når jeg tar meg skikkelig sammen 4.7 kg totalt, og om 3.4 kg kan jeg få legen til å søke plastikk for meg!

Gammel 19-06-11, 14:09   #1092
kattungen
Medlem

kattungen sin avatar

Jeg er visst alene på toget i dag?

Nå har jeg laget Gerds fløtegrøt, og kost meg med den Ble litt suppeaktig, tror jeg hadde for mye smør i

Gammel 19-06-11, 14:16   #1093
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Neida! Jeg er i togen og ser på hurtigrutegreia!!

Blir egentlig flau når jeg ser hvor mye "groupies" folk blir bare grunnet ei hurtigrute....

Gammel 19-06-11, 15:07   #1094
KimPossible
Seniormedlem

KimPossible sin avatar

Jeg er her jeg også. Er i husarbeid-vogna, og har nettop vært i dokumentarvogna og sett "supersize me".
Skal i husarbeidsvogna igjen nå.

Gammel 19-06-11, 19:03   #1095
kattungen
Medlem

kattungen sin avatar

I dag er den store "teste oppskrifter"-dagen, så til middag er det fiskegratengform ala Fotballfrue. Sykt godt!

Gammel 19-06-11, 19:32   #1096
tora trollmor
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Jeg er her, har tatt plass i solvogna å i grillvogna i dag
Etter bryllup'svogan i går har jeg også vært i sovevogna litt i ettermiddag. MEn nå må jeg finn matvogna - har så sykt lyst på noe salt så nå må jeg finne noe orndlig mat.

Gammel 19-06-11, 19:58   #1097
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Da takker jeg for meg, jeg hopper av toget i kveld kl 22 så jeg rekker overgangen til lavkaloritoget Har vært utrolig motiverende og kjekt å få være med på dette toget og bli kjent med så utrolig flotte damer og menn! Jeg kommer nok på igjen om en stund og jeg håper dere fortsatt er på toget da også Mulig jeg tar av røret på telefonen for å overhøre hvordan det går med dere underveis!

Snakkes!

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 12:25   #1098
kattungen
Medlem

kattungen sin avatar

Nok en dag på toget Denne dagen med en fryktelig hodepine - prøver å slutte med (eller i alle fall kutte ned på) Cola Zeroen, og det gir så fryktelig hueverk at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg. Når vi i tillegg får besøk her om et par timer (og huset ikke ser ut), OG jeg skal på jobb i kveld, så måtte jeg nesten krype til korset og be sambo ta med en halvliter til meg hjem fra jobb. Men men, det er i alle fall bedre enn to halvannenlitere

Gammel 20-06-11, 17:23   #1099
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Veievogna på meg i dag, viste -0,6 kjempefornøyd, for fram til for to dager siden har vekta kun gått feil vei. Forstår meg ikke helt på dette, +1 -0,5 og så videre, startet med nedgang igjen søndag etter en grundig porsjon baconsvor på lørdag

Min journal
Gammel 21-06-11, 09:36   #1100
kattungen
Medlem

kattungen sin avatar

ny bunnotering

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:02.