Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd

Trådverktøy
Gammel 10-06-11, 23:50   #8051
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan det ikke være allergisk reaksjon av f.eks acryl da? Kjøpt nye klær i det siste eller brukt noe du ellers ikke bruker?

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 11-06-11, 02:44   #8052
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Jeg har fått jobb på et bemanningsbyrå og skal servere i et bryllup i morgen. Det er fem år siden jeg jobbet som servitør og nå ble jeg plutselig litt stresset. Hvilken side skal man servere fra? Og jeg har ingen hvit skjorte, men har fått lånt en type skjortebluse som bare har knapper øverst. Går det bra? Hvis ikke må jeg til byen i morgen tidlig å kjøpe meg en..

vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 11-06-11, 11:00   #8053
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Jeg har fått jobb på et bemanningsbyrå og skal servere i et bryllup i morgen. Det er fem år siden jeg jobbet som servitør og nå ble jeg plutselig litt stresset. Hvilken side skal man servere fra? Og jeg har ingen hvit skjorte, men har fått lånt en type skjortebluse som bare har knapper øverst. Går det bra? Hvis ikke må jeg til byen i morgen tidlig å kjøpe meg en..

Det går nok helt fint, jeg antar blusen er hvit Du serverer fra venstre om du skal servere fra fat - altså legge på tallerkenen, drikke serveres fra høyre, og ferdige lagt på fat serveres også fra høyre. Tenk at du serverer med høyre hånd, da kan du stå litt bak og sette ned fatet på høyre side, men når du skal servere av et serveringfat er dette lettere på venstre side. Ellers kan du jo småglane litt på alle de andre som skal servere om du er usikker

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 11-06-11, 11:25   #8054
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Det går nok helt fint, jeg antar blusen er hvit Du serverer fra venstre om du skal servere fra fat - altså legge på tallerkenen, drikke serveres fra høyre, og ferdige lagt på fat serveres også fra høyre. Tenk at du serverer med høyre hånd, da kan du stå litt bak og sette ned fatet på høyre side, men når du skal servere av et serveringfat er dette lettere på venstre side. Ellers kan du jo småglane litt på alle de andre som skal servere om du er usikker

Takk Nerthus Ja, blusen er hvit. Mitt billige strykehjern suger litt, så den er enda litt krøllete etter et kvarters stryking. Tror jeg skal reise til byen å se om jeg finner en billig jeg kan kjøpe. Skal ikke møte før halv to, så det er tid til det. Skal nå spise en stor frokost slik at jeg har energi til en dag på beina.
Takk igjen

vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 11-06-11, 12:17   #8055
Sanney
Seniormedlem

Sanney sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 42
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Kan det ikke være allergisk reaksjon av f.eks acryl da? Kjøpt nye klær i det siste eller brukt noe du ellers ikke bruker?

pga jobb bruker jeg omtrent bare bomull. mesteparten av utbruddene er på leggene hvor jeg bruker kompresjonsstrømper, men disse er av bomull de og. for det meste hvertfall. men som sagt, hudlegen mener det ikke er allergi..

og kitt, jeg har bare lymfeødem i leggene, og jeg har jo fått utbrudd helt oppe på overarmen.. men jeg aner ikke jeg. vet bare hvor sykt irriterende dette er, og det går ut over jobben når ejg får kløanfall på natta og får ikke sove..
og legen er sånn ca 50-60 år gammel, enten så bør han ha sett det meste og kjenner det igjen, eller så begynner han å bli senil

og helvetesild og elveblest er det ikke, ligner ikke i det hele tatt. er litt vanskelig å ta gode bilder på div kroppsdeler på seg selv, så det bildet av kneet er det eneste brukbare jeg har..

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 11-06-11, 12:20   #8056
blåbær
Seniormedlem

blåbær sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 43
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Er det noen som har en blue-ray-spiller de er fornøyde med, som anbefales? Skal kjøpe meg ny etter at den gode, gamle dvd-spilleren min har tatt kvelden. Jeg har ikke noe særlig bra tv, og heller ikke noe high-tech lydanlegg, så det trenger ikke være så veldig fancy. Tenkte å legge meg på rundt 2000 kr +/-.

blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat!
Gammel 11-06-11, 14:20   #8057
Ignite
Seniormedlem

Ignite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 58
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av blåbær, her.

Er det noen som har en blue-ray-spiller de er fornøyde med, som anbefales? Skal kjøpe meg ny etter at den gode, gamle dvd-spilleren min har tatt kvelden. Jeg har ikke noe særlig bra tv, og heller ikke noe high-tech lydanlegg, så det trenger ikke være så veldig fancy. Tenkte å legge meg på rundt 2000 kr +/-.

Hva med denne, den er også 3D-klar, selv om du ikke har en tv som støtter dette for øyeblikket.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=630610

P.s: For å se HD-oppløsning må du bruke HDMI-kabel inn i tv`en, og ikke SCART. Svært mange ser ikke forskjell når de kjøper nytt utstyr, rett og slett fordi at de bruker den gamle SCART-kabelen de har liggende. En slik kabel kan ikke overføre den nødvendige oppløsningen.

Så da sitter de i stua med den nye femtitommeren og tror de ser HD. Slå også av overscan på fjernsynet hvis du har noe slikt på.

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 11-06-11, 14:57   #8058
blåbær
Seniormedlem

blåbær sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Alder: 43
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Hva med denne, den er også 3D-klar, selv om du ikke har en tv som støtter dette for øyeblikket.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=630610

P.s: For å se HD-oppløsning må du bruke HDMI-kabel inn i tv`en, og ikke SCART. Svært mange ser ikke forskjell når de kjøper nytt utstyr, rett og slett fordi at de bruker den gamle SCART-kabelen de har liggende. En slik kabel kan ikke overføre den nødvendige oppløsningen.

Så da sitter de i stua med den nye femtitommeren og tror de ser HD. Slå også av overscan på fjernsynet hvis du har noe slikt på.

Tusen takk for tips! Det med scart var jo også interessant, det visste jeg ikke. Jeg har faktisk tatt vare på scartkabelen i tilfelle jeg får bruk for den. Men da kan jeg kanskje bare kaste den.

blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat!
Gammel 11-06-11, 15:05   #8059
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Vi har ein Samsung Blu-ray spelar, greit sidan vi har Samsung tv, kan bruke begge fjernkontrollane litt om kvarandre.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 11-06-11, 18:25   #8060
Jabba
Seniormedlem

Jabba sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Jeg har kjøpt noen chilimarinerte kyllingfileer på REMA. Disse ligger i en slik aluminiumsform....skal disse grilles i den forma eller tas ut og grilles direkte på rista...

HASTER...... :-)

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 11-06-11, 18:29   #8061
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Om dei ligg i aluminiumsform er det vel berre å bruke den. Elles er det vel litt smak og behag om du vil steike dei i noko anna. Av og til kan det jo vere litt trangt oppi slike former, så filetane ligg veldig tett.. Up to you! Berre hugs å ta av plastikken!

Gammel 11-06-11, 20:55   #8062
Jabba
Seniormedlem

Jabba sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Om dei ligg i aluminiumsform er det vel berre å bruke den. Elles er det vel litt smak og behag om du vil steike dei i noko anna. Av og til kan det jo vere litt trangt oppi slike former, så filetane ligg veldig tett.. Up to you! Berre hugs å ta av plastikken!

Takk!
Det gikk supert å grille dem i formen. De ble meget saftige og kjempegode!
Jeg blandet oppi litt fløte når kyllingen var stekt og da ble det kjempegod saus utav det! Må gjentas!!!

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 11-06-11, 20:56   #8063
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Takk!
Det gikk supert å grille dem i formen. De ble meget saftige og kjempegode!
Jeg blandet oppi litt fløte når kyllingen var stekt og da ble det kjempegod saus utav det! Må gjentas!!!

Så bra!

Gammel 12-06-11, 00:55   #8064
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Jeg skal tapetsere og slipe pluss lakke tregulv. Hvilken rekkefølge bør dette tas i? Jeg er ca ferdig med å sparkle nå og det er ca klart for tapetsering på veggene. Snekkeren sa at man tapetserer først slik at man er ferdig med å søle og så sliper gulvet. Men det blir jo forferdelig mye støv av å slipe gulvet... Ei venninne sa at hun slipte gulvet i en leilighet de bodde i og de ble aldri helt kvitt støvet etterpå. Hadde det vært bedre å slipe og lakkere gulvet først og så tapetsere? Så mye søl blir det vel ikke av tapetseringen?

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 12-06-11, 01:48   #8065
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Jeg skal tapetsere og slipe pluss lakke tregulv. Hvilken rekkefølge bør dette tas i? Jeg er ca ferdig med å sparkle nå og det er ca klart for tapetsering på veggene. Snekkeren sa at man tapetserer først slik at man er ferdig med å søle og så sliper gulvet. Men det blir jo forferdelig mye støv av å slipe gulvet... Ei venninne sa at hun slipte gulvet i en leilighet de bodde i og de ble aldri helt kvitt støvet etterpå. Hadde det vært bedre å slipe og lakkere gulvet først og så tapetsere? Så mye søl blir det vel ikke av tapetseringen?

Du kan jo legge plast på gulvet når du tapetserer?

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 12-06-11, 02:03   #8066
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Tapet først!

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 12-06-11, 02:42   #8067
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Hvis du tar gulvet først, så vil alt støvet legge seg på de nysparkla veggene dine.
Et lite støvkorn under tapeten vil kunne se ut som ei ert
Jeg anbefaler å tapetsere veggene først, og så gulvet.

Gammel 12-06-11, 04:35   #8068
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Du kan jo legge plast på gulvet når du tapetserer?

Jepp, selvfølgelig. Fort gjort at det kommer litt søl på gulvet likevel da...

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Tapet først!

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Hvis du tar gulvet først, så vil alt støvet legge seg på de nysparkla veggene dine.
Et lite støvkorn under tapeten vil kunne se ut som ei ert
Jeg anbefaler å tapetsere veggene først, og så gulvet.

Jeg har valgt fibertapet som er tykkere tapet og litt mer tilgivende på små ujevnheter. Uansett om det var papirtapet, så jeg ser ikke helt hvordan man vil se støvkornene på tapeten? Og hvordan det er noe annet enn alt sparkelstøvet som var på veggene? Fikk jo ikke av alt sparkelstøvet da vi kostet veggene, men en god del av det. Det samme går vel an med gulvslipestøvet?

Når jeg googler, så synes jeg det er litt delt... Noen sier at man alltid skal tapetsere først, mens andre sier at det hadde vært lurt å slipe gulvet før man tapetserer slik at man får ut mer av støvet.

Gammel 12-06-11, 04:53   #8069
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Men man tapetserer og sliper gulv jo uavhengig av hverandre i mange tilfeller også ... Vil tro det egentlig er hipp som happ, jeg. Og det er kanskje grunnen til at meningene er delte

Å sette opp tapet etter å ha slipt og lakket gulvet ville jeg i alle fall ikke sett på som noe problem. Det blir jo som å male. Man må bare legge noe under, og det går vel an å tørke vekk evt søl før det størkner også.

Men på den annen side har jeg ikke hørt at slipestøvet skal være noe problem heller, det er nytt for meg.

Kjapt googlesøk på gulvsliping + støv fikk opp mange treff som sier at gulvsliping ikke støver, at nye maskiner er utstyrt med støvsuger etc.

Sist redigert av Huldr : 12-06-11 kl 05:06.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 12-06-11, 05:21   #8070
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Kjapt googlesøk på gulvsliping + støv fikk opp mange treff som sier at gulvsliping ikke støver, at nye maskiner er utstyrt med støvsuger etc.

Aha, det kan jo stemme! Jeg hadde jo tenkt å få noen til å komme og slipe for meg. Jeg tør ikke å begi meg ut på det selv - altfor fort gjort å ødelegge gulvet. Jeg har hørt med et firma i nærheten som sa at veiledende pris var 250 kr per kvm inkludert moms. Jeg tror ikke mitt gulv gir så mye ekstraarbeid, så jeg tror nok det blir ca den prisen. Slipe, lakke, slipe, lakke, lakke tror jeg det var. Skal man ha en skikkelig parkett så må man ut med mer enn det likevel. Og mine gulvplanker er så tykke at de kan slipes flere ganger. Og så liker jeg tregulv. Det får bare være at jeg bare har furugulv så det kommer til å bli noen traséer der jeg går mest. Jeg skal slipe i alle rom bortsett fra gangen nede og de to badene. Der blir det fliser i stedet. Jeg vil ikke ha tregulv ved inngangsdøra eller på badene. Inkludert trappa blir det ca 100 kvm. Det er ett lite hus... Men så er jeg bare én person, så det bør være nok til meg.

På mandag skal jeg høre med de som skal slipe hos meg om det blir mye støv og hvilken rekkefølge de mener at jeg bør gjøre det da.

EDIT: Eventuellt tirsdag siden mandag er helligdag. Ikke alltid lett å følge med på helligdager når man jobber turnus.

Sist redigert av Supera : 12-06-11 kl 07:05.
Gammel 12-06-11, 11:32   #8071
kattungen
Medlem

kattungen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 37
kattungen er på en erverdig vei

Jeg hadde en skikkelig høykarbodag på fredag, og spiste lavkarbo i går - men i dag har jeg gått opp 1 kg i vannvekt? o.O Hvorfor gikk jeg ikke opp fra fredag til lørdag, men fra lørdag til søndag?

kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag
Gammel 12-06-11, 11:39   #8072
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av kattungen, her.

Jeg hadde en skikkelig høykarbodag på fredag, og spiste lavkarbo i går - men i dag har jeg gått opp 1 kg i vannvekt? o.O Hvorfor gikk jeg ikke opp fra fredag til lørdag, men fra lørdag til søndag?

Fordi du er lit treg?
Neida, vennen, bare tuller! Aner ikke, annet enn at kroppen gjør mye rart! Kan være varmen tuller med deg også? Eller andre ting? Så lenge det er vann, blir det heldigvis borte igjen sånn nesten av seg selv også!

Gammel 12-06-11, 11:44   #8073
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av kattungen, her.

Skaldeman sier at vannvekta kan komme flere dager etter en utskeiing! Slik er det hos meg også. Merker ingenting dagen etter, men noen dager seinere går jeg opp.

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 12-06-11, 12:00   #8074
kattungen
Medlem

kattungen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 37
kattungen er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Fordi du er lit treg?
Neida, vennen, bare tuller! Aner ikke, annet enn at kroppen gjør mye rart! Kan være varmen tuller med deg også? Eller andre ting? Så lenge det er vann, blir det heldigvis borte igjen sånn nesten av seg selv også!

Jeg tror ikke det er varmen, men det kan likegjerne være at jeg har jobbhelg og stresser eller noe Finner vel ut av det

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Skaldeman sier at vannvekta kan komme flere dager etter en utskeiing! Slik er det hos meg også. Merker ingenting dagen etter, men noen dager seinere går jeg opp.

Da er det ikke bare meg, i alle all

kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag
Gammel 13-06-11, 11:30   #8075
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Jeg har et mulig utrolig tett spørsmål, men er det sånn at man har en betalingsfri måned i barnehagen? Og pleier den evt å være sånn nå?

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:34.