Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Togtråden!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 20-05-11, 22:45   #726
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Så leit da, Kattungen! Du får heller nyte lørdagen helt og fult ut Unn deg hva enn du ønsker og slapp helt av.

Her ble det visst et glass musserende vin på meg og jeg er svimmel og i godt humør allerede selv om jeg slettes ikke er i ketose.. Tror jeg i såfall, kan teste etterpå. Jeg har akkurat nytet en skål med sukkerfri vaniljekrem med varme bringebær og etterpå samme krem med saftige jordbær mmmm det var fredagen sin det! I morgen har jeg og sambo en date på kino mens guttungen er hos bestemor så det gleder jeg meg til og i natt skal jeg sove til hvertfall kl 8! Møkkalei av å være oppe kl 6-6.45.. Nå ser vi på film på tv og bare chiller

Også må jeg bare skryte litt av meg selv :P til tross for hvor lat jeg er for tiden så har jeg fått vasket 4 maskiner med klær i dag! Og jeg har bare 3 stativer merkelig nok er det fortsatt et halvt stativ ledig så jeg får fint plass til enda en maskin! Hoho nå er det tomt i skittentøyskurvene og det kan jeg ikke huske sist gang det var! Deilig!

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 23:04   #727
Bittemoren
Seniormedlem

Bittemoren sin avatar

Hvor: Austevoll
Bittemoren er ny på veien

Så bra Regret Deilig med tom skittentøykurv (varer somregel ikke så lenge hjemme hos meg desverre ) Jeg har jobbe helg så jeg skal jobbe hele helgen Gleder meg til tirsdag for da har jeg veiedag og når jeg er på jobb så er jeg flink til å drikke vann så jeg håper dette går retteveien nedover

Gammel 21-05-11, 00:38   #728
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Oi, jeg var visst i ketose lell! endelig! Har hengt på utsiden av toget siden mandag nå, så nå var det deilig å komme inn i varmen igjen ja!
Nå tar vi natta her snakkes i morgen!

Regrets nye dagbok!
Gammel 21-05-11, 00:49   #729
Bittemoren
Seniormedlem

Bittemoren sin avatar

så bra Regret

Gammel 21-05-11, 10:02   #730
Sunroad78
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 47
Sunroad78 er på en erverdig vei

Eg har tatt turen innom ketosevogna og under-100-vogna (for tredje gong sidan 2010) og har planer om å bli der. Er fortsatt i vatnvogna og skal ein tur innom hagevogna (klippe plen, vatne blomar, luke skråning).

Gammel 21-05-11, 11:55   #731
Hevingen
Seniormedlem

Hevingen sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Sunroad78, her.

Eg har tatt turen innom ketosevogna og under-100-vogna (for tredje gong sidan 2010) og har planer om å bli der. Er fortsatt i vatnvogna og skal ein tur innom hagevogna (klippe plen, vatne blomar, luke skråning).

Så bra sundroad!

jeg skal en tur i parkvognen etterpå med barn og vennene deres. Min kjære er på kurs i dag så da prøver jeg å finne på noe som ungene liker og som får tiden til å gå.

Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 11:56   #732
kattungen
Medlem

kattungen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 37
kattungen er på en erverdig vei

Her er det lørdag, og jeg er i lørdagsvogna Husarbeid, baking og litt tv-titting

kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 13:12   #733
halkatlala
Seniormedlem

halkatlala sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

jeg har vært i dundrende hodepinevogna helt siden jeg sto opp fint om den vogna kunne kobles av... begynner å bli kvalm også da dette ikke er noe jeg har bestillt, så burde det vel gå an å få sendt det i retur

halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 13:15   #734
Supah
Seniormedlem

Supah sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Opprinnelig lagt inn av halkatlala, her.

jeg har vært i dundrende hodepinevogna helt siden jeg sto opp fint om den vogna kunne kobles av... begynner å bli kvalm også da dette ikke er noe jeg har bestillt, så burde det vel gå an å få sendt det i retur

Da kobler jeg av hodepinevognen!! Den trenger vi ikke på dette toget. Og kvalmen sendes i retur!

Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 14:30   #735
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Her har jeg vært i lese-til-eksamen-vogna i to runder i dag, i tillegg har det vært handlevogna og klattrevogna. Blir nok mer lesing utover og forhåpentlig litt planting. Handlet litt uteblomster i dag.

Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 16:45   #736
KimPossible
Seniormedlem

KimPossible sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

I dag har jeg vært i halsbrannvogna, men har fått slokket den verste brannen, så nå ulmer det bare.
Resultat av et langt opphold i ei høykarbovogn i går. (skjønner ikke hvor den kom i fra, har koblet den fra nå)

Har også vært i ryddevogna, men resten av dagen blir fordelt i kjøkkenvogna, tv-vogna og hobby-vogna, tenker jeg.

Ha ei flott helg!

Gammel 21-05-11, 17:28   #737
Sunroad78
Medlem

Har vore innom shoppingvogna, så nå er kjøleskapet på nytt fylt opp med mykje god nammis mat
Resten av dagen blir i soffa- og tv-vogna.

Gammel 21-05-11, 17:43   #738
kattungen
Medlem

kattungen sin avatar

I dag har jeg laget fudge (nam nam!), brownies (som ble mer sjokolade, men det går fint ) og nå skal jeg igang med focaccia Gleder meg virkelig til sistnevnte blir ferdig, håper den blir vellykket!

kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 17:46   #739
Catwoman
Seniormedlem

Catwoman sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 54
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Vil veldig gjerne tilbake på toget jeg I riktig vogn!

Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 17:56   #740
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 65
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Kom, katta ! Jeg skal vise deg . . . .

*viser Kattedamen den hyggelige matvognen og peker på lageret av ekstra fettvarer som står på benken*

Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 18:11   #741
Catwoman
Seniormedlem

Catwoman sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 54
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Antoinette

Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 18:21   #742
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 65
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Antoinette

*setter seg tett inntil den vakre Kattedamen og hvisker litt om strandsesongen og helsefordelene og ikke-oppblåsthet og sukkerhungerfravær og holder hånden*

til deg, kjære !

Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 18:58   #743
kattungen
Medlem

kattungen sin avatar

En dag i bakevogna har vært særdeles vellykket!

Gammel 21-05-11, 20:04   #744
VSB
Seniormedlem

VSB sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Jeg har vært en tur til i lese-vogna, men nå sier hodet mitt STOPP, vondt i hodet, tykk tåke og sammenbitte kjever, tror eksamensnervene melder seg for alvor her. Heldigvis ikke resultert i noe kraftig sukkersug enda, håper alle sørger for å holde de vognene unna. Jeg har både lavkarbo bringebærpai, sukkerfri sjokkis, karameller og baconsvor å ty til, så det får jaggu meg holde!

Og så har det blitt en tur i stelle-hage-vogna, med planting av et par blomster og litt urter.

Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 21:29   #745
Bittemoren
Seniormedlem

Bittemoren sin avatar

jeg har tilbringt det meste av dagen i sovevogna og nå skal jeg i jobbevogna en tur

ha en fantastisk flott lørdag

Gammel 22-05-11, 06:55   #746
kattungen
Medlem

kattungen sin avatar

Da skal jeg også en tur innom jobbvogna Ikke akkurat det jeg har mest lyst til på en søndag, men men...

Gammel 22-05-11, 09:46   #747
Sunroad78
Medlem

I dag har eg starta mi reise i frokostvogna og skal fortsette i treningsvogna (spinning 45 min). Så blir det vel innom dusjvogna og ikkje minst sofa/tv-vogna

Gammel 22-05-11, 11:47   #748
Dolsi
Seniormedlem

Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Jeg vil inn i ketosevogna. Ramlet av fredag pga jeg var i begravelse og spiste kake Startet på lavkarbo igjen i går lørdag da, men tar litt tid for meg å komme i ketose.

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 12:02   #749
mocc@
Seniormedlem

mocc@ sin avatar

Hvor: Hedmark
mocc@ er på en erverdig vei

I dag her jeg også startet i frokostvogna.. Skal snart en tur innom dugnadsvagna.... Og vis jeg rekker det skal jeg innom spinningvogna i ettermiddag.....
Gått ned 0.5 denne uka så fornøyd... Røk på ei flaske hvitvin i går så litt spent på hvordan det vil gå utover uka..

mocc@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-05-11, 12:41   #750
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Nå sitter jeg i frokost vogna og spiser en omelett med gressløk og fetaost, bacon og osteknekkis med smør! Stor og god frokost FØR (30min) fasten egentlig er over! Nesten litt stolt jeg vanskelig å få ned maten, og samvittigheten er svart, men godt å kunne ta et sånn steg lell vekta har stått stille i 2 dager (siden jeg kom i ketose!) og jeg vurderer å ta et steg utenfor komfort sonen og ikke veie før hvertfall tirsdag, det vil si gi slipp på all kontroll og det er skummelt det! Men jeg tror det gir god trening, dessuten er det mye mer spennende å gå på vekta da! Veiedag på torsdag, men jeg feirer 2 måneder på lavkarbo på tirsdag og da blir det tatt et nytt bilde av meg, så da er det kjekt å vite vekta også

Som jeg skrev at jeg hadde til frokost, osteknekkis, jeg er helt frelst! Jeg har laget ostechips med landlords hvitost før og synes ikke så veldig mye om det, men så laget jeg med osten fra kavli med jalapeno og den er så god! Perfekt tykk og brukes som knekkebrød her, best med smør på!

Regrets nye dagbok!

Sist redigert av Regret : 22-05-11 kl 12:47.
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.