| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#26 |
|
Medlem
Medlem siden: Mar 2011
![]() |
Sv: Hvor begynner man å lete etter partystoppere?er nøtter også en partystopper? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
|
|
|
#27 |
|
Sperret
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Hvor begynner man å lete etter partystoppere?
Om det varierer kan du legge mat inn på diett.no og da vil du etter noen dager se et gjennomsnitt.En viss kontroll/oversikt er ikke dumt. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
|
|
|
#28 |
|
Sperret
![]() ![]() |
Selvsagt gjelder det ikke alle. Noen tåler alt, noen ikke alt, men hva folk reagerer på varierer jo fra individ til individ. Du må finne ut hva din kropp tåler. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Gjest
|
Sv: Hvor begynner man å lete etter partystoppere?Ja, jeg har faktisk begynt med det nå de siste dagene |
|
|
|
#30 |
|
Sperret
![]() ![]() |
Sv: Hvor begynner man å lete etter partystoppere?Jeg har det samme problemet, andelen protein og fett blir veldig lik. Men jeg kan ikke bare ta mer fett fordi jeg spiser for mye protein. Jeg må bli flinkere til å spise mindre kjøtt istedet. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Gjest
|
Nå vet jeg ikke om jeg forstår helt hva du mener...er det et problem å spise like mye fett og protein i gram? Altså fordelingen når man ser på energi er jo slik at man skal ha mer fett selvfølgelig, men hvis man spiser, igjen i gram, like mye protein og fett, så blir likevel andelen energi som kommer fra fett betydelig større enn det som kommer fra protein? |
|
|
|
#32 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Siden det å spise like mye protein som fett i GRAM gir en fin typisk lavrkbo-fordeling prosentmessig av totalt energiinntak ser jeg ingen problem med dette |
|
|
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
|
|
|
#33 |
|
Gjest
|
Sv: Hvor begynner man å lete etter partystoppere?Jo takk for det |
|
|
|
#34 |
|
Sperret
![]() ![]() |
Jeg vet at med like mye i gram blir energiprosenten riktig, men jeg spiser for mye protein. Noen dager har jeg inntatt 170 gram!!! Og det uten at jeg trener styrketrening engang. Gulp. Idag har jeg inntatt 100 gram protein etter to måltider og bare halvparten så mye fett. Vanskelig dette,altså. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Seniormedlem
Nå blir jeg faktisk også litt nysgjerrig på hva du spiser - når du har spist 170 gram protein på en dag - hva og hvor store mengder av proteinkildene har du da spist? (Sier hun som lå i snitt på 60 gram pr dag over lang tid... kanskje ikke rart jeg er i dårlig form og uvel |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Sperret
![]() ![]() |
Sv: Hvor begynner man å lete etter partystoppere?Det er rent flaut å komme med slikt her, he he. Men ok. Jeg har eksempelet på diett.no. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Seniormedlem
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Sperret
![]() ![]() |
Det er bra du mobber meg, hi hi, for det er mye,ja. Men nå skal jeg være flink og ikke overdrive mer. Tips om du vil spise mer protein: spis fire måltider. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Seniormedlem
Jepp.... jeg skal jobbe litt i dag med å få oversikt over gode proteinkilder - får se om jeg legger ut et menyforslag etterhvert også |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Sperret
![]() ![]() |
Ja, og ta litt større stykker hver gang. Jeg har spist store kyllingfilet-stykker opptil 180 g om gangen. Men jeg trenger egentlig ikke så mye og jeg vil jo ikke anbefale så mye om gangen. Noen dager har jeg følt en merkverdig sult, men sånn sult kommer og går. |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Seniormedlem
Jeg har sjekket litt det jeg har ført inn i diett.no de siste ukene... og jeg ligger på knappe 0.5 gram pr kilo kroppsvekt (på de gode dagene...) jeg begynner å lure på om dette kan være med på å forklare hvorfor jeg er så sinnsykt slapp og har jernmangel... |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Gjest
|
Sv: Hvor begynner man å lete etter partystoppere?Aha, da skjønner jeg ada emilie. |
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trenger ikke lete etter fastelavensbolleoppskrift lengre | Nerthus | Lavkarbo generelt | 13 | 08-03-11 12:06 |
| Hvor lang tid tar det før man merker forskjell ved kutt av eventuelle partystoppere? | MinMort | Ketolysekuren | 15 | 20-09-10 15:40 |
| Partystoppere, hvor lenge unngå dem for å se om det gir resultater? | Ferskenbeinet | Lavkarbo generelt | 2 | 27-03-10 20:01 |
| Hvor begynner jeg? | Monen | Dr Lindbergs | 8 | 07-02-10 20:30 |
| Hvor begynner jeg? | ChristianB | Spørsmål og svar | 8 | 08-12-08 22:19 |