Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Den nye Atkins boka 2011

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 07-03-11, 19:11   #1
Tami
Medlem

Tami sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Akershus
Alder: 60
Tami er på en erverdig vei

Den nye Atkins boka 2011

Jeg vil bare slå et slag for den nye Atkins boka 2011 som akkurat har kommet ut. Den er bare så utrolig mye bedre enn den gamle jeg har fra 2004! Masse forandringer til det bedre. Mye mer fleksibelt opplegg. Grønnsaker har økt til 12-15 karbo pr dag. Det er masse mattips for reiser. Hvilken fastfood som er "best" på de forskjellige kjedene...hvilke matretter som egner seg best på de ulike restaurantene, meksikanske, italienske, greske osv....
Oppskriftsdelen er endret. Isteden for de tidligere triste oppskriftene på hele retter, er det nå oppskrifter på en masse ulike sauser, dressinger, marinader, som kan brukes og kombineres til all mulig lavkarbomat

Boka er kjempefin for alle på lavkarbo, her burde være mye å hente for dere som ikke går på Atkins også!

Siden Atkins selv er død nå, er den skrevet av to leger + en ernæringsfysiolog og kostholdsforsker. Forståelig og lettlest

Tami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 19:15   #2
Jabba
Seniormedlem

Jabba sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Den nye Atkins boka 2011

Dette er jeg helt enig i! Selv om jeg ikke går på Atkins var det utrolig mange gode råd og tips i den boka!
Lettlest og forklarende og gir deg en trygg følelse på at lavkarbo kan kombineres med vanlig familieliv. Anbefales!

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-03-11, 20:14   #3
Rianna
Medlem

Rianna sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Arendal
Alder: 44
Rianna er på en erverdig vei

Sv: Den nye Atkins boka 2011

Første lavkarbo boka jeg har lest dette, og jeg har tenkt å følge Atkins etterhvert. Midt i oppussing av kjøkken og greier nå, så skal vente til etter det. Men absolutt god info for alle på lavkarbo i den boka

~Min Dagbok~Min Blogg~iHerb kode: ESO978~
Rianna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo/LCHF'ish :) Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp! (Atkins og telling av karber og dl anbefalinger i boka) Madeleine Induksjonen 12 22-03-08 18:17
Atkins-boka Liiiz Lavkarbo generelt 9 03-02-08 22:04
Atkins boka vs ketolyse boka Ayasofia Ketolysekuren 3 01-02-08 18:53
Ja det handler om boka Atkins for livet Skorpia Vedlikeholdsdietten 17 20-03-04 20:23
Viktig melding angående boka Atkins for livet! Skorpia Atkins kosthold 1 17-02-04 18:54

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:59.