Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Lush- fersk håndlaget kosmetikk

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 27-02-11, 20:32   #1
Tunrida
Medlem

Tunrida sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Tunrida er på en erverdig vei

Lush- fersk håndlaget kosmetikk

Noen som har vært borti produkt fra Lush og kan fortelle om sin opplevelse?

Tunrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 20:45   #2
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Lush- fersk håndlaget kosmetikk

Jeg har kjøpt litt produkter fra lush og er ganske fornøyd med dem (spesielt body butteret buffy). Men jeg synes at mange lukter for mye. Jeg sliter litt med å være inne i lushbutikker på grunn av lukten. Men det er jo naturlige lukter. Bare litt mye for meg..

vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 21:12   #3
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Einaste eg kan fortelle er at dei to gongane eg har vore inne i butikken, så har eg omtrent blitt overfalt av dei som jobba der, ååååh dette må du lukte på, åååh kjenn på dette! Litt VEL nærgåande for min smak. Butikken luktar godt, men noko intens, litt som damene der. Det var vel ikkje akkurat så mykje til hjelp, sorry.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 21:32   #4
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 41
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Jeg handlet der forrige helg faktisk i Trondheim.. sånn fast shampoo og så handlet jeg krem deilig deilig!! Og nå har jeg bestilt masse fra nettbutikken også..

Jeg likte produktene godt egentlig..

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 22:49   #5
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Massasjebarene deres er bare heeeeerlige.
Synes huden blir litt "rar" av såpene, men noen av de er også bare helt toppers. I alle fal de med lime/sitron-lukt.
Badebombene er også deilige.

Shampo-såpene (de små runde) er også gode, synes jeg. Og så er de greie å ta med seg på flyet hvis man bare har håndbagasje.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 22:56   #6
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Hei,
Ble kjent med lush produktene da jeg bodde i Canada i -97. Shampobarene er geniale å ha med seg på tur/ferie, ikke noe som renner ut i toalettmappa he, he…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 00:14   #7
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Jeg bruker mest ansiktsskrubber og håndkremer fra Lush, og plukker gjerne med meg en dusjsåpe som lukter gløgg eller gress om jeg kommer over det. Den ene ansiktsvasken deres som inneholder tang, tror den heter Aqua Marina, er et vidunder for min røde og nuppete vinterhud-panne.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 01:09   #8
maynard
Medlem

maynard sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 42
maynard har en fantastisk aura rundt segmaynard har en fantastisk aura rundt seg

De fleste (alle? ) shampoene inneholder sls (vanlig skummestoff i de fleste shampoer/såper) Jeg reagerer ekstremt på det med kløende og flassende hodebunn. Nå har jeg sebboreisk eksem da. Ellers kan håret bli noe tørt av både de flytende shampoene og barene så anbefaller bruk av balsam. Håret blir kjempefint av shampoene er min erfaring
Såpene liker jeg godt, både de flytende og barene. Jeg bruker en flytende til kroppsvask og bar til håndvask. De lukter kjempegodt
Ansiktsmaskene elsker jeg, og bruker ofte å gi de bort i venninnegave og blir vel motatt!
Badebomber og dusjbomber har jeg ikke prøvd selv, men har gitt de bort, og de har også blitt godt motatt.
Leppeskrubben deres synes jeg er god, men leppepomadene liker jeg ikke, synes ikke de gir nokk fukt.
Parfymene i fast form liker jeg godt
Resten av produktene har jeg ikke prøvd.

maynard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-jevnt blodsukker Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 01:46   #9
lifejack
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2009
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg bruker mest ansiktsskrubber og håndkremer fra Lush, og plukker gjerne med meg en dusjsåpe som lukter gløgg eller gress om jeg kommer over det.

Gress???

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 01:49   #10
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.

Gress???

...Jepp!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 01:51   #11
lifejack
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2009
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

...Jepp!

Hehe, men betyr det at man går rundt og lukter nyslått plen resten av dagen liksom?

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 16:47   #12
Alm
Juniormedlem

Alm sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Kristiansand
Alm er på en erverdig vei

Jeg ELSKER Lush. Av produkter å trekke frem som liker jeg godt og gjerne anbefaler:

Alle badebombene - spesielt alle med rosa farge
Såpen Rockstar
Turkish delight(kroppsskrubb)
Olive Branch dusjsåpe
Helping Hands Håndkrem
Dream Cream Bodylotion
Krukken med "foundation"(farge til å ha i hudkrem, for dekkende effekt)
Leppe skrubben - bubbeli etter eller annet(lukter tyggis)
Fair Trade Footlotion

LØP OG KJØP!

Alm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fersk fancyface84 Induksjonen 2 01-10-10 20:51
"Håndlaget sjokolade brudd mørk 90%" Minusnoenkg Ketolysekuren 0 07-08-10 19:58

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:12.