Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Lavkarbo i Liverpool

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 26-01-11, 13:59   #1
Mithila
Medlem

Mithila sin avatar

Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 41
Mithila er på en erverdig vei

Lavkarbo i Liverpool

Eg og min kjære skal til Liverpool neste veke, og eg er litt bekymra med tanke på mat. Nokon som har tips? Har vore i England fleire gonger, men då var eg i "karboland deluxe".... Me bur på hotell med inkl frokost, reknar med dette er den typiske toast and jam-frokosten... Forsåvidt ikkje krise, eg kan sikkert bestilla stekt egg... Men likevel, dersom nokon har tips til mat, restaurantar osv, er eg supertakknemleg

Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39309
Mithila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 14:34   #2
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo i Liverpool

Opprinnelig lagt inn av Mithila, her.

Eg og min kjære skal til Liverpool neste veke, og eg er litt bekymra med tanke på mat. Nokon som har tips? Har vore i England fleire gonger, men då var eg i "karboland deluxe".... Me bur på hotell med inkl frokost, reknar med dette er den typiske toast and jam-frokosten... Forsåvidt ikkje krise, eg kan sikkert bestilla stekt egg... Men likevel, dersom nokon har tips til mat, restaurantar osv, er eg supertakknemleg

Det er bare å bestille "Full English Breakfast" og la være å spise toasten - og kanskje ikke alle bønnene i tomatsaus. Kanskje spørre om ekstra egg og bacon hvis dere skal bo på B&B?
Ellers er det masse du kan spise, det er bare å la være å spise det som ikke er LowCarb (eller spise minimalt av det...)

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 15:40   #3
Mithila
Medlem

Mithila sin avatar

takk for svar! ja, er sånn eg tenker også, men så har eg også funne ut at eg skal leva sånn eg vil, og det er jo lavkarbo, men muligens ikkje ta det så tungt om eg skeier ut ein dag med ein saus e.l.

Gammel 26-01-11, 16:52   #4
-Cilia-
Medlem

-Cilia- sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 37
-Cilia- er ny på veien

Jeg var en uke i England tidligere i januar, og det gikk helt fint Passet på å bestille firestjerners hotell slik at jeg var sikret "full English" og slapp unna loff med syltetøy. På restauranter spurte jeg bare om det var mulig å få salat i stedet for potet, det var aldri ett problem! Marks & Spencer (finnes over alt) har mye "spesialmat" hvis du vil ha noe kjapt og billigere enn å spise ute, f.eks. kyllingspyd, salater, kjøttbiter, sukkerfri gelé osv.. mye godt God tur!

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 23:55   #5
Mithila
Medlem

Mithila sin avatar

Opprinnelig lagt inn av -Cilia-, her.

Jeg var en uke i England tidligere i januar, og det gikk helt fint Passet på å bestille firestjerners hotell slik at jeg var sikret "full English" og slapp unna loff med syltetøy. På restauranter spurte jeg bare om det var mulig å få salat i stedet for potet, det var aldri ett problem! Marks & Spencer (finnes over alt) har mye "spesialmat" hvis du vil ha noe kjapt og billigere enn å spise ute, f.eks. kyllingspyd, salater, kjøttbiter, sukkerfri gelé osv.. mye godt God tur!

Takk for tips om Marks & Spencer! Blir interessant å sjå korleis frokosten er

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.