| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Juniormedlem
Medlem siden: Oct 2010
![]() |
Ang forbrenning og ketoseEr det noen av dere som kan hjelpe meg? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#2 |
|
Sperret
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Ang forbrenning og ketoseOm du har fått utslag ved 15 karbohydrater tidligere så er du sikkert i ketose fortsatt om du horlder deg på 15. 15 er svært lite så det er rart om du ikke er i ketose. Fukt kan ødelegge stixene. Det er ikke slik at om du er under 60 gram k per dag automatisk er i ketose fordi dette er svært individuelt betinget.Om du passer på å holde deg på 15 trenger du ikke stix. Om du etterhvert mot målet vil tilføre mer karbohydrater på bekostning av fettinntak kan du måle og se hvor høyt opp i gram du kan gå før du er ute av ketose. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
|
|
|
#3 |
|
Sperret
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Ang forbrenning og ketoseOm sult: skal du spise når du er sulten og stoppe å spise når du er mett uansett hvor lang tid det har gått mellom måltidene. Om du vil spise ofte kan du spise litt mindre måltider hver gang.Når du forbrenner fett og ikke er avhengig av karbohydratinntak fordi du har fettlager vil forbrenningen holde seg oppe selv om det er lenge mellom måltidene. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
![]() |
Sv: Ang forbrenning og ketose
Hei! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ketose og forbrenning av karbohydrater | tantess | Lavkarbo generelt | 2 | 11-10-10 11:06 |
| Forbrenning - når? | Paris | Lavkarbo generelt | 3 | 01-09-09 22:08 |
| Forbrenning og stixutslag | MokkMokk | Ketolysekuren | 2 | 21-03-08 13:01 |
| Forbrenning? | Helinor | Spørsmål og svar | 3 | 01-03-07 16:27 |
| Forbrenning | amo | Generell ernæringsdebatt | 2 | 18-06-06 23:48 |