| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#451 |
|
Gjest
|
Sv: Auguststarternes tråd
Jeg har lyst til å følge opp Nina75’s spørsmål om hva som er målene våre jeg. Den andre siden av et mål er å gi seg selv små belønninger for godt utført arbeid. Tidligere, når jeg har vært på vanligslankern og forsaket veldig mye godt, bevilget jeg meg selv noe pent hver 2.kg. Det kunne bli langt i mellom hver gang ja…. Det kunne være et skjerf jeg syntes var fint, en god handkrem, en blomsteroppsats, et par øredobber, en duk, et fint lys osv. Ett eller annet som pyntet opp i hverdagen. |
|
|
|
#452 |
|
Medlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 46
![]() |
Først vil jeg si at du er utrolig flink til å sette ord på dine tanker, både dette og forrige innlegg. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#453 |
|
Gjest
|
Sv: Auguststarternes trådTusen takk for den positive tilbakemeldingen 1979! Du skriver ikke rotete; det er lett å lese og følge tankene dine. Skriv mer! |
|
|
|
#454 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
![]() ![]() ![]() |
Sv: Auguststarternes trådFår jeg spørre hvor i Trøndelag dere er fra, Dollsine og 1979? Vassfjellet er ukjent for meg, tror jeg ihvertfall. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Eurodiett
|
|
|
#455 |
|
Medlem
![]() |
Egentlig så var det du skrev her tatt rett ut av mitt liv. |
|
|
|
|
|
#456 |
|
Gjest
|
Jeg er fra nordlige delen av trøndelagen. Ser at du og er trønder; sånt liker jeg! Synd du har slitt med spiseforstyrrelser så lenge; ønsker inderlig at du blir bedre! |
|
|
|
#457 |
|
Medlem
![]() ![]() ![]() |
Tusen takk for omtanken |
|
|
|
|
|
#458 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Auguststarternes trådGod morgen alle sammen |
|
|
|
|
|
#459 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 32
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Auguststarternes trådGruer meg til veiedagen i morgen.. Håper bare jeg har gått ned i vekt! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
|
|
|
#460 |
|
Medlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Auguststarternes trådAkkurat nå er jeg så drittlei av all slanking! Det fungerer jo ikke, foreløpig, og jeg kjenner at jeg stresser utrolig mye med akkurat det |
|
|
|
|
|
#461 |
|
Gjest
|
Flott! Ta utblåsingen her!! Hvis du er syk og trenger all energi på å bli frisk er du nok lur om du prioriterer det. Du kan jo fortsatt spise vanlig mat men droppe brød, potet, pasta, ris osv. Jeg tar en sånn pause nå og jobber samtidig med å få sortert litt i hodet. Lar være å spise ovennevnte og sukker og sånt, og prøver å fokusere på andre ting i stedet. Det går bra til slutt var det en klok mann som sa - og er det ikke bra så er det ikke slutt. Jeg tror det kan stemme for oss som sliter med dette her inne. |
|
|
|
#462 |
|
Seniormedlem
gikk visst greit idag : D |
|
|
|
|
|
#463 |
|
Medlem
![]() ![]() ![]() |
Jeg er kronisk syk, og blir neppe frisk igjen. Men jeg blir sykere om jeg stresser, og det vil jeg jo unngå. Har bl a fatigue, og må derfor posjonere det lille jeg har av energi daglig. Skjer endel ting i livet nå, bl a med ungene, som krever at jeg bruker energien der istedetfor på slanking. Så da blir det sånn |
|
|
|
|
|
#466 |
|
Gjest
|
Sv: Auguststarternes trådJeg er ganske så stolt av meg selv i dag! Var ikke på vekta i morges; det bruker jeg hver eneste dag... |
|
|
|
#467 |
|
Medlem
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() |
Sv: Auguststarternes tråd[quote=Dollsine;941198] Var ikke på vekta i dag ![/morges; det bruker jeg hver eneste dag... |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo
|
|
|
#468 |
|
Medlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Auguststarternes tråd[quote=aktivjente;941239][quote=Dollsine;941198] Var ikke på vekta i dag ![/morges; det bruker jeg hver eneste dag...
Som om jeg skulle sagt det selv! Tallet på vekta styrer dagene mine. Har jeg ikke gått ned, blir jeg i dårlig humør og kan ende med å gi f... og trøstespise. Går jeg opp, er det enda verre. Går jeg ned, er det enten veldig motiverende og bra - eller en grunn til å kunne skeie ut bare bittelitt, ettersom det går så bra likevel. Og da er man jo tilbake til start |
|
|
|
|
|
#469 |
|
Juniormedlem
Hvor: Hedmark
![]() |
|
|
|
|
|
|
#470 |
|
Seniormedlem
Sv: Auguststarternes trådVar sikker på at jeg skulle dø idag på treninga! var sykt hardt :S |
|
|
|
|
|
#471 |
|
Juniormedlem
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Auguststarternes trådSynes det går skikkelig treigt med vektnedgangen!!!!!!! Ned 0,3 kg denne uken, det samme forrige uke og stillstand uka før det. MEN... |
|
|
|
|
|
#472 |
|
Medlem
Hvor: Porsgrunn
Alder: 45
![]() |
Samme her!!! Synes det går tregt selv, men er mange som kommenterer vektnedgangen og da får man et puff i ræva!
|
|
|
|
#473 |
|
Gjest
|
LURT! Vi får bare holde ut; jeg ser ingen grunn til å gå tilbake til brød og pasta (dvs melmat) - så lenge jeg blir dårlig i magen av det. Potet og sånt er ikke noen forsakelse heller. Jeg skal på vekta på lørdag, så skal jeg ha en pause hvor jeg bare spiser når jeg er sulten og akkurat passe nok. Så får vi se |
|
|
|
#474 |
|
Gjest
|
Sv: Auguststarternes trådYEZZ! Halv kilo ned i dag fra sist mandag - selv om jeg har gått de grammene ned opptil flere ganger før |
|
|
|
#475 |
|
Juniormedlem
![]() |
Sv: Auguststarternes trådFikk ikke veid meg sist helg da jeg var bortreist, men i dag viste vekta mi for første gang en fettprosent i kategorien 'overfat' og ikke i 'obese'. I tillegg til at vannprosenten min er under 1% unna å være 'normal'. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder
|
||||