Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Easy Life høst 09

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 01-11-09, 17:23   #151
agurken
Medlem

agurken sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 48
agurken er på en erverdig vei

Sv: Easy Life høst 09

Vel, han sa ikke at jeg kunne spise så mye fett jeg ville, men at jeg kunne lage meg en god og fet saus. Så da lagde jeg en med fløte i
Det var deilig med mat i går, og jeg kjenner "abstinensene" litt nå, hehe. Kanskje dumt det der, å få smaken igjen liksom. Men jeg er veldig fornøyd med at jeg gjorde det, og jeg har ikke tenkt å gi opp pulveret altså. Det funker så greit, og 1 liten mnd til skal jeg klare! Det er jo liten tid i et helt liv Om to uker er det julebord i vennegjengen, så det blir neste gang jeg skal spise. Er jo ikke lenge til det!
Fant ut at jeg skal ønske meg brødbakemaskin til jul, så kan jeg lage mine egne grovbrød. Det man får kjøpt i butikken er jo sørgelige greier. Og jeg er bare sååå glad i brød!
Karamellbaren er helt fin den, enig med deg. Men de er litt dyre syns jeg... Virker som du har truffet på en bedre kursleder enn meg, så du er heldig. Del gjerne litt med meg hva hun sier om mat og fett og sånn. Men det gjør du jo allerede
God søndag til deg!

agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 21:08   #152
-Lilletrille-
Juniormedlem

-Lilletrille- er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

Vel, han sa ikke at jeg kunne spise så mye fett jeg ville, men at jeg kunne lage meg en god og fet saus. Så da lagde jeg en med fløte i
Det var deilig med mat i går, og jeg kjenner "abstinensene" litt nå, hehe. Kanskje dumt det der, å få smaken igjen liksom. Men jeg er veldig fornøyd med at jeg gjorde det, og jeg har ikke tenkt å gi opp pulveret altså. Det funker så greit, og 1 liten mnd til skal jeg klare! Det er jo liten tid i et helt liv Om to uker er det julebord i vennegjengen, så det blir neste gang jeg skal spise. Er jo ikke lenge til det!
Fant ut at jeg skal ønske meg brødbakemaskin til jul, så kan jeg lage mine egne grovbrød. Det man får kjøpt i butikken er jo sørgelige greier. Og jeg er bare sååå glad i brød!
Karamellbaren er helt fin den, enig med deg. Men de er litt dyre syns jeg... Virker som du har truffet på en bedre kursleder enn meg, så du er heldig. Del gjerne litt med meg hva hun sier om mat og fett og sånn. Men det gjør du jo allerede
God søndag til deg!

Hm, jeg lurer bare på grunnen til den fete sausen, hehe...ikke fordi jeg ikke tror på ham, men nysgjerrig på hvilken virkning det har for kroppen kontra å ikke spise den sausen... Brødbakemaskin har jeg, har brukt den masse. Genial når man finner sin egen perfekte oppskrift. Ja di barene er dyre, helt enig. Men skal kjøpe meg noen å ha liggende. Kjenner at jeg skulle hatt en ikveld. Savner virkelig noe å tygge på. Er sulten ikveld. Har drukket alle shakene mine også...får vel kanskje ta tidlig kveld. Skal selvfølgelig holde deg oppdater om jeg lærer noe nytt ang kostholdet vårt

-Lilletrille- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 23:12   #153
agurken
Medlem

agurken sin avatar

Grunnen til den fete sausen tror jeg er fordi fett er bra for fettforbrenningen når man er i ketose. Fett skal visst forbrenne fett, så da er det sikkert bra med fløte og de tingene. Men når man går over på tallerkenmodellen skal man nok være forsiktig, for både fett og karbohydrater sammen er litt fy-fy.
Spiser min siste shake for dagen nå jeg da, hadde en litt sen morgen som forskøv dagsrytmen litt. Og i stad spiste jeg tre små osteskiver som ble igjen etter helgas besøk. Har bare vært så fantastisk fysen på noe godt i hele dag, og da det ikke var karber i osten, spiste jeg den bare opp. Gikk så fort som bare det!
Du får sove godt, vi snakkes

Gammel 02-11-09, 15:05   #154
-Lilletrille-
Juniormedlem

Grunnen til den fete sausen tror jeg er fordi fett er bra for fettforbrenningen når man er i ketose. Fett skal visst forbrenne fett, så da er det sikkert bra med fløte og de tingene. Men når man går over på tallerkenmodellen skal man nok være forsiktig, for både fett og karbohydrater sammen er litt fy-fy.
Spiser min siste shake for dagen nå jeg da, hadde en litt sen morgen som forskøv dagsrytmen litt. Og i stad spiste jeg tre små osteskiver som ble igjen etter helgas besøk. Har bare vært så fantastisk fysen på noe godt i hele dag, og da det ikke var karber i osten, spiste jeg den bare opp. Gikk så fort som bare det!
Du får sove godt, vi snakkes

Ok sånn ja, det er jo logisk i grunnen Høres veldig godt ut med noen osteskiver og kylling...mmm...nå nærmer jeg meg... Helga er jo over, så da er det verste gjort føler jeg. Idag og i morgen har jeg litt å gjøre, så da flyr tida fort. Ang det julebordet om 2 uker, skal du drikke alkohol også da? Jeg har jo også julebord om ca 2 uker, og er veeeldig spent på hvordan kroppen takler alkohol...hehe...kan jo bli en spennende affære. Tror nok jeg må ta det veldig med ro ja ang mengde. MEn tenk så godt det skal bli med en halvliter igjen da...mmm Hrgd, nå merker jeg at jeg nærmer meg mat-tid igjen, prater jo ikke om annet, haha. Sorry altså... Du er tøff som har klart, og skal klare å holde ut lenge på pulver enda. Klemklem

Gammel 02-11-09, 15:08   #155
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 62
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Halvlitere er "fyfy", anbefaler en tørr/halvtørr hvitvin, rødvin eller vodka istedet. Mindre karbohydrater, mye mindre..

Gammel 02-11-09, 15:28   #156
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Hvis du drikker øl etter å ha levd på pulver og lavkarbo tror jeg du vil bli veldig syk og sitte på do resten av kvelden...

Gammel 02-11-09, 17:27   #157
-Lilletrille-
Juniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvis du drikker øl etter å ha levd på pulver og lavkarbo tror jeg du vil bli veldig syk og sitte på do resten av kvelden...

Å, tror dere det... Selv om jeg følger tallerkenmodellen i kombinasjon med pulveret? For det er vel ikke akkurat lavkarbo? Ellers kan jeg jo alltids drikke vin, er godt det og

Gammel 02-11-09, 17:32   #158
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av -Lilletrille-, her.

Å, tror dere det... Selv om jeg følger tallerkenmodellen i kombinasjon med pulveret? For det er vel ikke akkurat lavkarbo? Ellers kan jeg jo alltids drikke vin, er godt det og

Tallerkenmodellen? Fast eller kun på julebordet? Og med den, mener du da ernæringsrådet sin?

Gammel 02-11-09, 18:00   #159
-Lilletrille-
Juniormedlem

Tallerkenmodellen? Fast eller kun på julebordet? Og med den, mener du da ernæringsrådet sin?

Jeg mener easylife sin, det er jo det kurset jeg følger. dvs 50%grønnsaker/salat, 25%pasta/potet/ris, 25%proteiner. Fast ja. Innfører ett måltid nå fra onsdag av. Så blir det flere måltid etterhvert.

Gammel 02-11-09, 18:04   #160
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Ernæringsrådet sin, og ikke akkurat lavkarbo..

Gammel 02-11-09, 18:49   #161
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Opprinnelig lagt inn av -Lilletrille-, her.

Jeg mener easylife sin, det er jo det kurset jeg følger. dvs 50%grønnsaker/salat, 25%pasta/potet/ris, 25%proteiner. Fast ja. Innfører ett måltid nå fra onsdag av. Så blir det flere måltid etterhvert.

Jøss, jeg trodde de frontet lavkarbo etter overgangen til mat jeg?
Ellers er det vel å kaste pengene ut av vinduet å gå tilabke til samme kosthold...

Gammel 02-11-09, 18:52   #162
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

De gjør nok ikke det, derfor jeg valgte bort pulver og kosten de promoterer, kjører mitt eget løp.. Dvs har ikke oppfunnet kruttet, følger prinsippene i ketolyse "kuren".

Gammel 02-11-09, 19:07   #163
-Lilletrille-
Juniormedlem

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

De gjør nok ikke det, derfor jeg valgte bort pulver og kosten de promoterer, kjører mitt eget løp.. Dvs har ikke oppfunnet kruttet, følger prinsippene i ketolyse "kuren".

Det er vel en grunn til at såpass mange er fornøyd med easylife sitt opplegg også da.

Gammel 02-11-09, 19:14   #164
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Joda, og om du leser mine innlegg, så har jeg poengtert at dette er mitt valg, og jeg har ikke på noen måte vært nedlatende til de som har valgt pulverkur og tallerkenmodell. Måtte ha noe som fungerte for meg, skal leve lavkarbo resten av livet, og det valget står jeg for. Har prøvd tallerkenmodellen, og det ble for mye karber for meg.

Gammel 02-11-09, 19:16   #165
agurken
Medlem

agurken sin avatar

Jøss, jeg trodde de frontet lavkarbo etter overgangen til mat jeg?
Ellers er det vel å kaste pengene ut av vinduet å gå tilabke til samme kosthold...

Det er også en grunn til at easylife får til å slanke folk og å holde de på den vekta, SELV med tallerkenmodellen. Mitt mål er i alle fall å kunne spise vanlig mat igjen når jeg er ferdig med pulverkuren, men det som er viktig for meg er å lære hvordan jeg setter sammen kosten på riktig måte, i en tallerkenmodell. Og det lærer vi på easylife. Derfor blir det ikke å kaste pengene ut av vinduet ved at vi vender tilbake til vanlig kost! Har absolutt tro på at gode karbohydrater er nødvendig her i livet jeg.
De som kaster bort penger, er vel de som betaler men ikke følger opplegget til easylife!
Så jeg velger å stole på proffe folk som kan det her

Gammel 02-11-09, 20:11   #166
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Hm.. Ifølge min kursleder, så visste hun ikke noen tall på hvor mange som klarte seg over tid, etter kurset. Og da hun skulle sjekke det opp, så ble det sagt at det ble jobbet med å få frem et tall. Hvordan vet du da at det fungerer? Målet er livsstilsendring, og da er ett år veeeldig kort tid..

Med alle mulige forbehold, siden min kursleder er drillet på dette kurset, men mangler endel svar på spørsmål som blir stilt av (også andre ) deltakere, så er jeg ganske sikker på at bortimot halvparten av deltagerne vil ha problemer med å opprettholde vekttapet ved hjelp av tallerkenmodellen. Har ingen beviser, men har sterke mistanker. De går bra ned med lavkalori og lavkarbo, men ingen er laget for å leve på slikt over tid. Og "testen" kommer når man går over på mat.

"Proffe" folk blir ellers proffe gjennom å lære, og det skal de ha, disse "unge damene", at de er lydhøre, og lærer, fordi de er nysgjerrige (og nye i gamet), akkurat gamle nok til å ikke svare bombastisk på alle spørsmål. Tror vi alle lærer mer på denne måten, enn ved foredrag uten muligheter til innspill som får folk til å tenke etter/tenke selv. Sånn sett synes jeg mine kursledere er topp!

Med en liten tilpasning, nærmere Fedon enn Drevon, så ville denne modellen vært, påstår jeg igjen, betydelig bedre for spesielt denne "magetunge" halvparten av deltagerne. Hvorfor? Jo, fordi disse deltagerne har en kroppsfasong som tyder på at de er insulinresistente (tykke midjer/store mager), og de vil slite voldsomt med å holde vekta nede med så mye karbohydrater. Spør de som har prøvd å leve etter Ernæringsrådets tallerkenmodell, eller Grete Roede, om hvor langt de gikk ned på karbene i brød, poter, ris og pasta. Mange kilo, sannsynligvis, og så gikk de opp igjen like fort, eller fortere, når de anså seg som "ferdig slanket". Resten av livet med kaloritelling? Nei, takk.

Fedon har gjort en kjempejobb, og lært mange å spise riktig. Riktig for dem. Fungerte på meg også, men det skulle mere til enn oppfølging fra Fedon-klinikken da resten av livet raknet. Tror det å jobbe med hodet er viktigere enn alt annet. Man kan ikke "gå på diett" resten av livet, man må finne ut hva man tåler og spise, og leve etter det, om man vil holde vekta, eller "bare" føle seg frisk. Om du ønsker å holde vekten sin lav (antar du er på EasyLife kurs for å slanke deg), og er en av de heldige som klarer å holde deg på denne lavere vekten resten av livet, bare ved å spise "vanlig" mat, så er du heldig. Veldig heldig. Husk at det slettes ikke er sånn for alle andre, bare!

Deltar nå for å lære meg treningsrutiner, trene sammen med andre, ha det sosialt og gøy. At jeg spiser etter en annen filosofi enn de andre deltakerne har lite med saken og gjøre. Dette handler om livsstilsendring, og tilogmed Life-kjeden vet at det går mange veier til Rom. Jeg har funnet min, og trives med det, og det gir resultater. Ikke så raskt som på pulver, men jeg går ned hver uke, har masse overskudd, en hud som er 100% bedre enn den var for to måneder siden, sover godt, våkner tidlig, er fysisk friskere enn på mange år og har det veldig bra. Treningen og det sosiale er ellers verdt hver eneste krone jeg legger inn i dette opplegget.

Gammel 02-11-09, 20:11   #167
-Lilletrille-
Juniormedlem

Det er også en grunn til at easylife får til å slanke folk og å holde de på den vekta, SELV med tallerkenmodellen. Mitt mål er i alle fall å kunne spise vanlig mat igjen når jeg er ferdig med pulverkuren, men det som er viktig for meg er å lære hvordan jeg setter sammen kosten på riktig måte, i en tallerkenmodell. Og det lærer vi på easylife. Derfor blir det ikke å kaste pengene ut av vinduet ved at vi vender tilbake til vanlig kost! Har absolutt tro på at gode karbohydrater er nødvendig her i livet jeg.
De som kaster bort penger, er vel de som betaler men ikke følger opplegget til easylife!
Så jeg velger å stole på proffe folk som kan det her

Enig med du agurken Det er ikke pga tallerkenmodellen at jeg har for mange kilo på kroppen iallefall...det er nok andre grunner... Men vi får se hvordan det går med oss som har valgt dette da. Har jo akkurat begynt. Spenninga og utfordringen kommer jo når vi går tilbake til mat igjen
Og "frifuggel", skjønner hva du mener. En type kosthold passer for noen, en annen passer for andre

Gammel 02-11-09, 20:51   #168
agurken
Medlem

agurken sin avatar

Som i alle slags omlegninger av kostholdet, er det jo opp til den enkelte å klare å holde seg der man ender opp etter vektreduksjon. Ved å bruke de redskapene jeg får på kurset, vil jeg tro at jeg kan opprettholde den vekta jeg ønsker.
Har full respekt for at du velger å spise lavkarbo resten av livet, men det valget vet jeg at jeg hverken vil eller kan ta. Til det er jeg for glad i variert mat, og det er heller ikke mat jeg har lagt på meg av gjennom årene. Det er snop, og antakelig feil sammensetning av kosten jeg har lagt på meg av. Og når jeg kommer meg ned til målet mitt på 65 kg, vet jeg at jeg vil klare å holde meg der ved hjelp av trening (som jeg anser som det viktigste) og et sunt og variert kosthold. Jeg er såpass sta
Forøvrig er min kursleder over 50 år, og kan ikke regnes for "ung dame" lenger. Og har forhåpentligvis peiling på hva han snakker om.
Beklager, jeg blir bare litt provosert av dine bastante meninger mot easylife-opplegget, frifuggel. Men vi får kanskje bare enes om å være uenige

Gammel 02-11-09, 21:06   #169
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

for glad i variert mat,

Jeg har aldri spist så variert som etter jeg begynte med lavkarbo

Gammel 02-11-09, 21:10   #170
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Provosert av hva? Har bare argumentert for mitt valg, siden du virket å "blåse av det". Har tilogmed sagt at du er heldig som kan legge opp livet ditt etter tallerkenmodellen. Provosert av at jeg stiller spørsmål ved opplegget? Det er et fritt land vi lever i, og jeg kan vel neppe, noensinne, sies å være en enkel elev. Vil vite hvorfor, evt hvorfor ikke, og om alternativer. Tro meg, har aldri tidligere spist så variert som jeg gjør nå...

Apropos; at man er 50 betyr ikke "utlært", i det med valg av livsstil betyr det/burde det bety, at man vet at det finnes mange veier.. Er ikke 50 enda, men VET nå at det finnes ett alternativ for meg, som fungerer mye bedre enn alt det andre denne kroppen har testet ut, det er mange varianter, selv om jeg ikke kan skryte på meg at jeg har prøvd alle.

Gammel 02-11-09, 21:18   #171
agurken
Medlem

agurken sin avatar

Fikk inntrykk av at du "blåste av" tallerkenmodellen skjønner du, at du mente det var umulig å opprettholde vekten ved den metoden. Men kan være lett å misforstå her på nett... Vi får velge det vi synes er best for oss

Gammel 02-11-09, 21:23   #172
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Fikk inntrykk av at du "blåste av" tallerkenmodellen skjønner du, at du mente det var umulig å opprettholde vekten ved den metoden. Men kan være lett å misforstå her på nett... Vi får velge det vi synes er best for oss

Ja, enig i det, at vi må velge selv. Og i tillegg har du valgt å være på et lavkarbo-forum, der Ernæringsrådets tallerkenmodell ikke akkurat regnes som stuerent...

Gammel 02-11-09, 21:31   #173
agurken
Medlem

agurken sin avatar

Da har jeg vel havnet feil da. If you say so.

Gammel 02-11-09, 22:46   #174
Trille71
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Bergen
Alder: 54
Trille71 er på en erverdig vei

Liten kommentar til ovenfor. Easylife handler om å spise de riktige karbohydratene. Jeg har en av Fedon sine bøker og Easylife opplegget har hentet det meste fra hans bok. Så å si at Easylife sin tallerken modell er feil i dette lavkarbo forumet, blir ikke riktig. Karbohydratene skal komme fra mat med lav GI, og skal kun utgjøre 25% av tallerkenen. Dersom man ikke skal spise karbohydrater i det hele tatt så er det mer snakk om en Ketolyse metode. (Jeg har den boken også... :-) ), og det er det ikke snakk om i Easylife opplegget.

Når det skrives ovenfor at det spises ris, pasta og potet. Så er det meningen at dette skal være grov pasta, naturris (som kokes lenge etc). Potet mener jeg at vi har fått beskjed om å holde oss unna.

Uansett så kjenner jeg flere som har gått ned opptil 35 kg på kurset uten å ha økt i vekt igjen etter kurset. Klart de har lagt om livsstilen: med mer trening og fokus på rett sammensetning av mat. Men de skeier også ut en gang i blandt, og det er lov spesielt når man har nådd sitt mål.

Vel, det ble en lang kommentar til en diskusjon jeg egentlig ikke hadde tenkt å blande meg inn i. Jeg egentlig bare si kursboken til Easylife og Fedon sin bok er i stor grad like.

Jeg betaler selv for Easylife opplegget fordi jeg behøver å føle "gruppepresset" for ikke å skeie ut. Easylife legger også mye vekt på trening og riktig trening. Når jeg har nå nådd mitt mål, er intensjonen å fortsette å spise sunne karbohydrater - de med lav GI tilsvarende 25% av tallerkenen.

Sist redigert av Trille71 : 02-11-09 kl 23:05.
Trille71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 22:59   #175
Trille71
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Bergen
Alder: 54
Trille71 er på en erverdig vei

Uke 7: Forrige uke hadde vi mental trenings time. Den var utrolig bra og ble holdt av en instruktør som selv hadde gått ned 30 kg. Hun kjente dermed til alle fellene vi går i, og til alle tankene som vi har i hodet. Hun skal litt senere i kurset også ta oss med på "butikk runde" og vise oss hvilken mat som er bra å ha i huset og hvor fellene ligger. (F.eks brød som ikke er grovt nok etc.)

Jeg gikk selv kun ned 400g forrige uke, men er faktisk godt fornøyd med det da jeg tross alt hadde en planlagt utskeielse (Champis, vin og tre-retters gourmet middag) og en ikke planlagt utskeielse: bollebakingen som endte med at jeg spiste tre boller...Så den første mentale timen kom i rett tid.

Denne uken skal vi ha individuelle timer med instruktøren. Gleder meg til det. Jeg har så langt også vært superflink og trent godt denne uken, så det blir spennende å se om vekten har rørt seg igjen.

Som sagt før så er målet 10 kg til jul (noe jeg ser at jeg faktisk kommer til å klare!!! Jubel!!! ) og så 4 kg til etter jul.

Forøvrig så har vi to intruktører som er utrolig flinke. I tillegg har vi med en som tar doktorgraden sin i ernæring. Hun er veldig inspirerende og gir god input i forhold til mat og kroppens reaksjon på ulike sammensetninger. Alle tre gir masse positiv input til hver enkelt.

Håper det går greit med dere andre.

Sist redigert av Trille71 : 02-11-09 kl 23:08.
Trille71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Easy Life pulverkur Strutsen Spørsmål og svar 17 27-07-12 20:23
Easy Life Propellen74 Spørsmål og svar 3 24-09-09 17:59
Easy life kurs celma Spørsmål og svar 4 15-06-09 22:03
Easy life? cathrine Andre dietter 3 25-03-08 16:41
Easy-Life Carisma Lavkarbo generelt 1 11-09-06 22:24

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:02.