Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Dette funker jo ikke?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 21-05-09, 13:35   #26
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Dette funker jo ikke?

Opprinnelig lagt inn av Eva65, her.

Hadde jeg spist 3000 kal om dagen hadde jeg vel veid 200 kilo. La inn alder, høyde, og aktivitetsnivå på matportalen, og i mitt tilfelle skulle jeg ha så vidt i unnerkant av 1800 kal om dagen for å holde vekten stabil der jeg er nå.

Jeg vil si det kommer an på hvor kaloriene kommer i fra. Dersom kaloriteorien hadde fungert, så burde jeg ha gått ned mange kilo denne vinteren, jeg har spist langt under 200kcl daglig, men mye av kaloriene har kommet av stivelse og annet sukker. Men jeg har altså gått opp 10kg, og i følge min vekt og bevegelse er mitt vedlikeholdsbehov på 2600kcl. Nå spiser jeg 2500-3000kck om dagen og går ned i vekt. Og jeg har ingen problemer med å komme opp i de mengdene med kalorier, de kommer fra fett og proteiner. Dersom man spiser fett kjøtt, heller over litt stekesjy som inneholder fettet fra stekingen, ja da blir det en del kalorier. Nå følger jeg Skaldeman og spise mindre gørnt enn deg som går på ketylose, men ikke mye mindre, 3 karber x4 fra grønnsaker, evt noe av det fra creme fraiche.
Men jeg ser at det helt fint går an å bare få i seg 1400kcl/15-18karber på ketylose, og enda bli veldig mett! For jeg hadde også noen slike dager før jeg gikk i gang med Skaldeman.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 13:55   #27
Eva65
Medlem

Medlem siden: May 2009
Eva65 er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Til sammenligning spiste jeg et måltid med ca 1100kcal til frokost i dag.

Hva er vitsen med å sulte seg? Selv om man kanskje føler seg "mett", så er 1400kcal så lite at man i praksis snakker om sult uansett. Hvis man ikke er 1,30 høy og aldri beveger seg da.

Man blir skitmett hvist man setter sammen maten riktig. En lunsj hos meg består foreks,av 200 gr rensete reker eller 200 gr av kjøtt fisk osv. 100 gr isbergsalat, 100 gr tomat , 100 gr gauda fet, 30 gr paprika og 2 spiseskjeer romme med 2.3 dråper søtstoff i. Det blir den store bollen med rekesalat , hvem klarer mer .bare et eks.

[SIGPIC][/SIGPIC]
Eva65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse.no Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 13:59   #28
Eva65
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg vil si det kommer an på hvor kaloriene kommer i fra. Dersom kaloriteorien hadde fungert, så burde jeg ha gått ned mange kilo denne vinteren, jeg har spist langt under 200kcl daglig, men mye av kaloriene har kommet av stivelse og annet sukker. Men jeg har altså gått opp 10kg, og i følge min vekt og bevegelse er mitt vedlikeholdsbehov på 2600kcl. Nå spiser jeg 2500-3000kck om dagen og går ned i vekt. Og jeg har ingen problemer med å komme opp i de mengdene med kalorier, de kommer fra fett og proteiner. Dersom man spiser fett kjøtt, heller over litt stekesjy som inneholder fettet fra stekingen, ja da blir det en del kalorier. Nå følger jeg Skaldeman og spise mindre gørnt enn deg som går på ketylose, men ikke mye mindre, 3 karber x4 fra grønnsaker, evt noe av det fra creme fraiche.
Men jeg ser at det helt fint går an å bare få i seg 1400kcl/15-18karber på ketylose, og enda bli veldig mett! For jeg hadde også noen slike dager før jeg gikk i gang med Skaldeman.

Ja, enig masse karbo går man opp på særlig vist man har insulinresident .
Ja hvist man pøser på med fett øker det jo fort.

[SIGPIC][/SIGPIC]
Gammel 21-05-09, 14:04   #29
Svane
Medlem

Svane sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Alder: 55
Svane er virkelig snillSvane er virkelig snillSvane er virkelig snillSvane er virkelig snill

Man blir skitmett hvist man setter sammen maten riktig. En lunsj hos meg består foreks,av 200 gr rensete reker eller 200 gr av kjøtt fisk osv. 100 gr isbergsalat, 100 gr tomat , 100 gr gauda fet, 30 gr paprika og 2 spiseskjeer romme med 2.3 dråper søtstoff i. Det blir den store bollen med rekesalat , hvem klarer mer .bare et eks.

Hvem klarer mer? Jeg, for eksempel! (Rent bortsett fra at jeg ikke er spesielt glad i reker, da).

Svane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 14:08   #30
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Ja, enig masse karbo går man opp på særlig vist man har insulinresident .
Ja hvist man pøser på med fett øker det jo fort.

Tror du misforsto nå, jeg spiser nemlig masse fett nå og går ned i vekt, i vinter åt jeg masse karber, og lite fett og lite kalorier og gikk OPP i vekt
Alt har med sammensetningen å gjøre ja. Spiser jeg for mye fett og lite karber ( viktig med den kombinasjonen, for mye fett og mye karber lagrer fett) vil jeg gå ned og i verste fall få fettdiarè.

Gammel 21-05-09, 14:09   #31
Eva65
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Fetpåmidten, her.

Yeah!!

Man sulter seg ikke hvist man er mett , en skal vel ikke spise seg overmett. rar teori.

[SIGPIC][/SIGPIC]
Gammel 21-05-09, 14:10   #32
Svane
Medlem

Svane sin avatar

Svane er virkelig snillSvane er virkelig snillSvane er virkelig snillSvane er virkelig snill

Til sammenligning spiste jeg et måltid med ca 1100kcal til frokost i dag.

Hva er vitsen med å sulte seg? Selv om man kanskje føler seg "mett", så er 1400kcal så lite at man i praksis snakker om sult uansett. Hvis man ikke er 1,30 høy og aldri beveger seg da.

Jeg tror at mange har mistet evnen til å føle sult. Kanskje spesielt kvinner. Mange jenter er nærmest oppdratt til å pirke i maten og undertrykke sult-følelsen.

Jeg har en basis-forbrenning på 3000 kcal i døgnet. Mer hvis jeg trener.

Gammel 21-05-09, 14:10   #33
Eva65
Medlem

Tror du misforsto nå, jeg spiser nemlig masse fett nå og går ned i vekt, i vinter åt jeg masse karber, og lite fett og lite kalorier og gikk OPP i vekt
Alt har med sammensetningen å gjøre ja. Spiser jeg for mye fett og lite karber ( viktig med den kombinasjonen, for mye fett og mye karber lagrer fett) vil jeg gå ned og i verste fall få fettdiarè.

Ja jeg forstod hvad du mente , er enig med deg.

[SIGPIC][/SIGPIC]
Gammel 21-05-09, 14:14   #34
Svane
Medlem

Svane sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det er jeg ikke enig i, men hver sin mening. Jeg lå på mellm 3000 og 4000 kcal da jeg slanket med med Skaldeman, og raste ned 10 kg på 8 uker uten å trene. 1200 kcal er sultgrense, spør du meg. Til og med Grete Roede anbefaler oppimot 2000 kcal daglig nå for slankere. Da jeg gikk på GR-kurs i 2005 fikk jeg beskjed om å ligge på 2200 kcal i døgnet av kurslederen ...

Jeg er også uenig i at de som skal ned noen få kg ikke kan slanke seg med et ketolysekosthold. Jeg ser Torkil anbefaler det til de som skal ned mer, men skjønner ikke hvorfor. Etter min mening har ALLE slankere og også de som ikke skal ned i vekt, godt av et slikt kosthold.

Nemlig. Da jeg gikk på GR-kurs for 3-4 år siden ble jeg plassert i diett 5 eller noe sånt, den høyeste, og da skulle jeg ha 2500 kcal om dag. (Fordi mitt basisbehov er på over 3000).

Gammel 21-05-09, 14:17   #35
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Ja jeg forstod hvad du mente , er enig med deg.

Ja, så da mener du at man fint kan spise 3000kcl i døgnet uten å bli stappemtt og gå ned i vekt? For det er det jeg vil frem til, at mange av oss her inne fint kan spise mange kalorier uten å bli stappmett, men fortsatt gå ned i vekt.

Jeg hadde nok også som deg blitt stappmett av den lunsjen med hele 200g reker, 2ss rømme og hele 100g ost i tillegg til masse grønt. Forskjellen fra mine måltider er nok at jeg spiser mindre mat i mengde og mere fett og blir like mett. 200g reker er jo fryktelig mange proteiner, jeg spiser sjelden 200g kjøtt/fisk til et måltid..

VI er bare forskjellige og det er viktig å påpeke, slik at ingen nybegynner her begynner å teller kalorier og tror de spiser for mye kalorier, når kaloriene egentlig ikke betyr noe som helst.

Gammel 21-05-09, 14:20   #36
Svane
Medlem

Svane sin avatar

Generelt vil jeg påstå at enhver slankekur eller opplegg som setter en fast kalorigrense er en useriøs kur som man bør holde seg langt unna! Jeg betviler at ketolysekuren har en slik grense. Ikke en gang Grete Roede har det. Libra derimot...

Vi er alle ulike og har ulikt behov. For meg ville 1200 kcal i døgnet være sultekur. Rett og slett. Og kroppen ville ikke likt det, og satt på alt som var av bremser og satt seg i kriseberedskap. For meg ville det være langt under halvparten av mitt behov, i en stillesittende jobb og med moderat mosjon.

Gammel 21-05-09, 14:35   #37
Ivory
Seniormedlem

Ivory sin avatar

Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Hei Jeg teller ikke noenting, og jeg veier ikke maten. Holder meg bare til lite karber og mye fett og proteiner. Jeg trimmer litt innimellom, og da går jeg runder på 10-15 km. Drikker mye vann, men hvor mye vet jeg ikke sikkert. Har bare en flaske jeg fyller flere ganger daglig. Dette funker for meg, og i dag kom jeg inn i enda ei bukse til! Det er generelt for mye karber i kostholdet hos de fleste i dagens samfunn. Det blir brukt mye som "fyll" i alle retter. Dette kan umulig være bra! Flere jeg har hørt om med diabetes må endre medisinering eller slutte helt, etter å ha gått på karbfattig kosthold en stund. Selv har jeg ligget høyt, oppunder 6 eller rundt 6 i blodglukose, og nå ligger jeg på rundt 4,3-4,5. Det burde strebes etter et karbfattig kosthold hos alle! Ved å ligge høyt i blodsukker i lang tid, og ha store svingninger, kan man få mange uheldige senvirkninger som bl. a. går på syn, sirkulasjon og nerver. Ingen ønskesituasjon det...

Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 14:44   #38
Eva65
Medlem

Det er jeg ikke enig i, men hver sin mening. Jeg lå på mellm 3000 og 4000 kcal da jeg slanket med med Skaldeman, og raste ned 10 kg på 8 uker uten å trene. 1200 kcal er sultgrense, spør du meg. Til og med Grete Roede anbefaler oppimot 2000 kcal daglig nå for slankere. Da jeg gikk på GR-kurs i 2005 fikk jeg beskjed om å ligge på 2200 kcal i døgnet av kurslederen ...

Jeg er også uenig i at de som skal ned noen få kg ikke kan slanke seg med et ketolysekosthold. Jeg ser Torkil anbefaler det til de som skal ned mer, men skjønner ikke hvorfor. Etter min mening har ALLE slankere og også de som ikke skal ned i vekt, godt av et slikt kosthold.

Er helt enig med deg , veier du mye tåler du mer kalorier. Jeg gikk også på GR kurs men det er mange år siden ,jeg veide da 93 kg og fikk beskjed om å ligge på 1200 kal om dagen. Gikk ned 26 kilo på 3 mnd men da gikk jeg 1 1/2 time hver dag. Der er det treningen som stopper meg og det å telle kalorier gidder jeg heller ikke, nå passer jeg bare på å få i meg det jeg skal ha og bli mett.

[SIGPIC][/SIGPIC]
Gammel 21-05-09, 14:47   #39
Eva65
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Ivory, her.

Hei Jeg teller ikke noenting, og jeg veier ikke maten. Holder meg bare til lite karber og mye fett og proteiner. Jeg trimmer litt innimellom, og da går jeg runder på 10-15 km. Drikker mye vann, men hvor mye vet jeg ikke sikkert. Har bare en flaske jeg fyller flere ganger daglig. Dette funker for meg, og i dag kom jeg inn i enda ei bukse til! Det er generelt for mye karber i kostholdet hos de fleste i dagens samfunn. Det blir brukt mye som "fyll" i alle retter. Dette kan umulig være bra! Flere jeg har hørt om med diabetes må endre medisinering eller slutte helt, etter å ha gått på karbfattig kosthold en stund. Selv har jeg ligget høyt, oppunder 6 eller rundt 6 i blodglukose, og nå ligger jeg på rundt 4,3-4,5. Det burde strebes etter et karbfattig kosthold hos alle! Ved å ligge høyt i blodsukker i lang tid, og ha store svingninger, kan man få mange uheldige senvirkninger som bl. a. går på syn, sirkulasjon og nerver. Ingen ønskesituasjon det...

Er helt enig med deg , men har gått på dette her i bare 3 uker derfor veier jeg maten og passer på karbo.så får jeg nok fingerfilingen på det etterhvert.

[SIGPIC][/SIGPIC]
Gammel 21-05-09, 15:02   #40
Ivory
Seniormedlem

Ivory sin avatar

Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Har bare gått på ketolyse siden 13. april jeg også, men føler at det blir mye stress, og unaturlig, om jeg skal veie og telle. Har testet med ketostix noen få ganger, og er i ketose. Men de som ønsker å veie og å telle må få lov til det. Man må gjøre det som passer en best - det er da man har det best med seg selv!

Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 15:31   #41
Eva65
Medlem

Ja, så da mener du at man fint kan spise 3000kcl i døgnet uten å bli stappemtt og gå ned i vekt? For det er det jeg vil frem til, at mange av oss her inne fint kan spise mange kalorier uten å bli stappmett, men fortsatt gå ned i vekt.

Jeg hadde nok også som deg blitt stappmett av den lunsjen med hele 200g reker, 2ss rømme og hele 100g ost i tillegg til masse grønt. Forskjellen fra mine måltider er nok at jeg spiser mindre mat i mengde og mere fett og blir like mett. 200g reker er jo fryktelig mange proteiner, jeg spiser sjelden 200g kjøtt/fisk til et måltid..

VI er bare forskjellige og det er viktig å påpeke, slik at ingen nybegynner her begynner å teller kalorier og tror de spiser for mye kalorier, når kaloriene egentlig ikke betyr noe som helst.

Ja er enig med deg i alt det , det har jo en del med alder, vekt og aktivitet å gjøre. Når du blir eldre og er mest inaktiv trenger du ikke så mange kalorier daglig for å holde vekten stabil.Når det gjelder rekene var det bare et eksempel, for den dagen var et måltid rømmegrøt, å da måtte jeg ha så mye for å få i meg nok proteiner. Så det varierer jo fra dag til dag ettersom hva jeg spiser til de forskjellige måltidene, så spiser jeg mye fett til noen måltider må jeg ta igjen proteiner på de andre. Karbo fordeler jeg jamt over.Disse slankegreiene er ikke bare bare.

[SIGPIC][/SIGPIC]
Gammel 21-05-09, 15:31   #42
scartz
Seniormedlem

scartz sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 39
scartz er ny på veien

Hva grete roede anbefaler ang. kcalgrense har mye å si hvor stor man er.. Den dag i dag blir jeg anbefalt 1600 kcal med mine 90kg.
Og som det ble nevnt, det har stor betydning hvor kaloriene kommer fra..

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 15:43   #43
Eva65
Medlem

Har bare gått på ketolyse siden 13. april jeg også, men føler at det blir mye stress, og unaturlig, om jeg skal veie og telle. Har testet med ketostix noen få ganger, og er i ketose. Men de som ønsker å veie og å telle må få lov til det. Man må gjøre det som passer en best - det er da man har det best med seg selv!

Jeg teller ikke, veier bare til jeg har en feeling på det, men når jeg legger det inn på mat på data kommer automatisk kaloriene opp sammen med det andre, det er derfor jeg vet hvor mye det er.Det er karbo, proteiner og fett jeg er ute etter.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Sist redigert av Eva65 : 21-05-09 kl 15:45. Årsak: feil
Gammel 21-05-09, 16:21   #44
Mistral
Medlem

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Paris
Mistral er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av LilleM0r, her.

Hvis du har prøvd dette samt spist over 100 g karbo 17. mai i løpet av 10 dager, vil jeg si at du faktisk ikke har holdt ketlysekuren.

Jeg var visst litt utydelig der. Langhelgen var før jeg begynte på ketolyse, men mens jeg ellers spiste "generell lavkarbo". 17. mai er den eneste utskeielsen jeg har hatt på disse 10 dagene.

Opprinnelig lagt inn av Fetpåmidten, her.

Det kan virke som du ikke har kommet helt til optimal fettfrigjøring enda, i og med at du ikke blir mett. Det som bestemmer om du er mett eller sulten, er hvor mye energi som er tilgjengelig for kroppen. Dette bestemmes av hva du spiser og hvor mye energi som frigjøres fra fettlagrene dine. Fettfrigjøringen er ofte ikke helt oppdatert før etter ca 4 ukers tid i ketose.

Dette (og resten av innlegget ditt) var interessant. Kanskje det er her hunden ligger begravet? Jeg har vært inn og ut av ketose lenge (på "generell lavkarbo" med en del utskeielser), men jeg har neppe vært i ketose i fire uker i strekk siden høsten 2007.

Hei Jeg teller ikke noenting, og jeg veier ikke maten. Holder meg bare til lite karber og mye fett og proteiner.

Det er dette jeg har gjort også, det jeg kaller "generell lavkarbo", men jeg går altså ikke ned i vekt på denne måten og så snart jeg skeier ut litt går jeg opp, så totalen blir en sakte, men sikker vektøkning.

Jeg lover å smøre meg med tålmodighet og ikke gi opp ennå, jeg hadde bare inntrykk av at de fleste gikk mest ned i begynnelsen og er litt overrasket over at vekta står helt fullstendig stille med så lite karbo som 15 gram pr dag.

Mistral er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 16:31   #45
Mistral
Medlem

Og apropos kalorier: Jeg fører opp det jeg spiser på FitDay. Sånn ser dagens liste ut:

2 egg + 2 eggehviter
35 gram bacon
25 gram smør
1 avocado
100 gram ost
11 grønne oliven
50 gram valnøtter
5 cherrytomater

Da er jeg allerede oppe i over 1600 kcal ifølge FitDay, og enda har jeg ikke spist middag. Jeg kan ikke med min beste vilje se hvordan jeg skulle kunne leve på 12-1300 kcal om dagen uten å være konstant sulten.

Gammel 21-05-09, 17:10   #46
S@nne
Medlem

S@nne sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: I nord
S@nne er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Mistral, her.

Og apropos kalorier: Jeg fører opp det jeg spiser på FitDay. Sånn ser dagens liste ut:

2 egg + 2 eggehviter
35 gram bacon
25 gram smør
1 avocado
100 gram ost
11 grønne oliven
50 gram valnøtter
5 cherrytomater

Da er jeg allerede oppe i over 1600 kcal ifølge FitDay, og enda har jeg ikke spist middag. Jeg kan ikke med min beste vilje se hvordan jeg skulle kunne leve på 12-1300 kcal om dagen uten å være konstant sulten.

Selv om det har vært sagt tidligere i tråden nevner jeg det igjen. På ketolyse skal man ikke følge med hvor mange kalorier man spiser!!!!! Man må følge med at det ikke blir for mye karbohydrater og at man får i seg tilstrekkelig med fett! Og for min del kunne jeg ikke skeie noe ut de fire første ukene, da ble det vektoppgang. Fulgte kuren til punkt å prikke.

S@nne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 18:16   #47
Mistral
Medlem

Opprinnelig lagt inn av S@nne, her.

Selv om det har vært sagt tidligere i tråden nevner jeg det igjen. På ketolyse skal man ikke følge med hvor mange kalorier man spiser!!!!!

Jeg har ikke gjort det heller, jeg nevnte det bare siden det ble en diskusjon om det i denne tråden. (Dvs, jeg ser jo på FitDay hvor mange det blir, men jeg har ikke forsøkt å begrense antall kalorier.) Jeg har spist mer enn 2000 kcal hver dag, noen dager mye mer.

Gammel 21-05-09, 19:28   #48
Eva65
Medlem

Det er jo ikke rart at du ikke kan spise stort mer , du har jo tatt stort sett alt med fett 145,6 gr og bare
karbo pluss bare 69,1 gr proteine

Dette stemmer ikke med ketolysekuren. for lite karbo litt for mye fett og for lite proteiner.Var inne på mat på data og la inn maten din og kom til dette resultatet.
Jeg setter sammen maten på en helt annen måte, men der gjør vi jo alle forskjellig.
Sånn ser min liste ut idag, når det gjelder 100 gr seterrømme og 50 gr fløte så kokte jeg rømmegrøt av det,derfor så stor porsjon med reker for å få opp protein.
2 stk fiberrik med solsikke
2 stk kokt egg
250gr tomat
30 gr paprika
50 gr isbergalat
15 gr seterrømme til dressing
300 gr kokte reker
30 gr kalkun røkt pålegg
100 gr seterrømme
50 gr fløte
Pluss ketolysetablettene
Dette ble : 1150 kal, 100,1gr protein, 76,5 gr fett og 14,7 gr karbo.
Mer klarer ikke jeg å få i meg om dagen.
Sendte spørsmål til Torkild 1 uke etter at jeg begynte på kuren med hele dagslisten med mat som var nogenlunde lik den her om hvordan om hvordan sammensettingen så ut . Han svarte meg at den så fin ut , men vist jeg ikke gikk ned ville han ha kuttet ut et egg. Nå spørs det jo hvor mye en veier og da ,men jeg veide da 110 kg. Gikk ned 5 kilo de første 14 dagene, har veiedag igjen imorgen.
Kaloriene bryr jeg meg ikke om ,men de står nå der når en legger maten inn, derfor tok jeg med det.

Dette er et svar på Mistrals innlegg over.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Sist redigert av Eva65 : 21-05-09 kl 21:18. Årsak: feil
Gammel 21-05-09, 20:20   #49
ccgirl1982
Medlem

ccgirl1982 sin avatar

ccgirl1982 har en fantastisk aura rundt segccgirl1982 har en fantastisk aura rundt seg

Ikke for å være negativ, men da er det en av to ting på gang:

1) det er noe galt med stoffskiftet ditt. En tur til legen bør kunne gi deg svar på det.

2) Du gjør noe feil...

Skriver under på denne jeg. Har 100% tro på ketolyse, di som ikke går ned noe som helst gjør det ikke riktig!!! Evt stoffskifte

ccgirl1982 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten/ Skaldemann/LCHF Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 21:28   #50
Nemii
Medlem

Hvor: Oslo
Nemii har en fantastisk aura rundt segNemii har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av ccgirl1982, her.

Skriver under på denne jeg. Har 100% tro på ketolyse, di som ikke går ned noe som helst gjør det ikke riktig!!! Evt stoffskifte

Stoffskiftet er finfint ifølge blodprøvene

Nemii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Funker ikke med ketosedietten GeirPedersen Spørsmål og svar 15 30-10-08 20:43
Dette funker jo! Stompa Induksjonen 3 12-07-06 19:07
Javascriptene funker ikke i Opera... David Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 12-09-05 09:21

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:10.