| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Generell diskusjon Ordet er fritt. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#26 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor stor er faren for vannforgiftning?
Du må til legen for å ta en blodprøve, ja. Eneste måten å gjøre det på.
Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
|
|
|
#27 |
|
Gjest
|
En god regel er: Ta ikke blodprøve bare fordi du har lyst eller fordi noen forteller deg det. |
|
|
|
#28 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 42
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor stor er faren for vannforgiftning?man kan være syk uten å merke det, som f eks diabetes. har man først blitt så syk at man merker det, er det ofte langt fremskreden. jeg var heldig som ble diagnosert som 22 åring. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: lchf
|
|
|
#29 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og det er nettop denne holdningen som gjør at diabetes 2 er en sykdom som rammer menn i femtiåra... (Nei, den gjør ikke det, men da blir de kalt inn til helsesjekk! De kunne forebygget det ved å sjekke om de f.eks var insulinresistente en gang seint i 30-åra!)
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#30 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hvor stor er faren for vannforgiftning?Anbefalte mengden vann i løpet av et døgn er vel minst 4 liter og des nærmere det du kommer des vakrere hud har du. For mye vann gjør at vitaminer og mineraler går tapt, men det virkelig farlige er jo å drikke veldig mye på veldig kort tid. Det gjør vondt hvis du ikke går på narkotika, men det var jo på nyhetene at noen unger som spilte vannpoker kom på akutten siden de ikke trodde det var farlig...
Det du føler dagen etter et skikkelig fylleslag er jo effekten av dehydrering så folk flest har følt det. Det er derfor du kan fjerne symptomet helt ved å drikke like mange glass vann som andre ting
|
Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det)
|
|
|
#31 |
|
Gjest
|
Det er ikke det at man ikke skal ta prøver eller ha en helsesjekk, men min oppfatning her inne er at det er flere brukere som jevnlig tar prøver, bare for å ta prøver om du skjønner... |
|
![]() |
| Emneord |
| vannforgiftning |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Råd: Stor aktiv mann, hvor lite karboinntak skal man ha? | kar-svee | Spørsmål og svar | 9 | 31-08-11 09:37 |
| Hvordan kan man vite hvor stor kropp man genetisk er ment å ha? | ada-emilie | Generell ernæringsdebatt | 25 | 24-11-10 05:05 |
| Vannforgiftning | scartz | Nyheter / media | 0 | 13-12-08 12:13 |
| Faren min - hjelp! | Alfie | Dr Lindbergs | 8 | 28-04-05 12:15 |
| Hvor stor endring må man gjøre? | Nanett | Lavkarbo generelt | 1 | 10-11-04 15:52 |