|
|
#3651 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Kjære Bente! Jeg er veldig klar over at det å veie seg hver dag er en stressfaktor som kan - i verste fall - stoppe hele greia. MEN - jeg akter å veie meg noen dager framover OG jeg akter å dele det med dere. Dette rett og slett fordi det er en sånn stor glede å se at det rører seg, og fordi jeg ikke har noen andre å dele med. Gubben joda, men han vet jo ikke hvilke forsakelser og strev som ligger bak. Han ser jo bare all den gode maten jeg spiser han |
|
|
|
#3652 |
|
Medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
![]() |
Huff - høres ikke bra ut Sanna! Vær forsiktig!! Tror du det var kun pga manglende fett til frokost? Eller spiser du for lite mat? |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#3653 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
![]() |
MariaB bor også i Rogaland, tror jeg der er. Før tilhørte Ølensvåg Hordaland.
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#3654 |
|
Medlem
![]() |
For min del blir det jo lettest med hovedstaden, men der er jeg jo ikke særlig objektiv. Fordelen er kanskje at det er det plassen det er best forbindelser til for dere som bor rundtom... |
|
|
|
|
|
#3655 |
|
Gjest
|
Avtale! Det kan bli fortere enn du aner .... |
|
|
|
#3656 |
|
Medlem
Alder: 38
![]() |
Jeg har funnet ut at hvis jeg spiser kebab i pita fra Bislett Kebab (uten pita og mais (æsj!)) så går jeg ikke ut av ketose så lenge jeg er streng på kostholdet resten av dagen. Så regner med at kebaben gir rundt 15 karber. Egentlig litt mye for et enkelt måltid, men da får jeg kebaben min ( OG IKKE PRAT OM HVA DEN INNEHOLDER, TAKK! ) |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#3657 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hvorfor har noen av dere plusser bak nicket deres? |
|
|
|
|
|
#3658 |
|
Medlem
![]() |
|
|
|
|
|
|
#3659 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Fnis! Kebab er godt. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
|
|
|
#3660 |
|
Medlem
![]() |
Hm - du har pluss når jeg ser på, men ikke på meg selv... Godt vi er flere som ike er forumproffer - jeg henger ikke helt med her jeg... Tok jo en stund før jeg i det hele tatt forsto hvordan jeg skulle få lagt inn tekst liksom. Og bilde. Ikke helt stødig enda. |
|
|
|
|
|
#3661 |
|
Medlem
![]() |
Nå er jeg helt fint i forhold til spinalholdepine og sånt. Slapp heldigvis å dra tilbake på sykehuset for å få blood patch (når de tar en blodprøve av meg, og fyller opp hullet i ryggen med mitt eget blod. Når blodet koagulerer, så tetter det hullet). Det gikk over av seg selv - heldigvis. Men har hatt en del dager nå med bittelitt hodepine hver dag. Slitsomt, men jeg takler det.
Har jeg pluss jeg også!? Weee! Lykkelig appelsin! |
|
|
|
|
|
#3662 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hihi, rakk ikke vente engang, dere! |
|
|
|
|
|
#3663 |
|
Medlem
![]() |
Hehe; jepp du har et stort fint pluss! Lykkelig appelsin er bra. |
|
|
|
|
|
#3664 |
|
Medlem
![]() |
|
|
|
|
|
|
#3665 |
|
Gjest
|
Jeg har kjøpt den brune cocosaen, dvs den uten kokossmak. Den siste med smak jeg kjøpte skjedde det noe med halvveis i glasset - ble sånn kunstig sterk industriaktig smak og lukt. Kvier meg litt for den etter det. Jeg stenker jo oljen med en dråpe stevia og vet du. Udosen jeg har heter Udos choice, den optimale oljeblanding osv.
Åh....så koselig! Jeg trodde det var for å vise at den + den + den var pålogget. |
|
|
|
#3666 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Supert. Takk for at du skrev det opp. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
|
|
|
#3667 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Betyr nicket i stor skrift der ned at man skriver et innlegg? For å så fall er jeg kjempenysgjerrig på Bente1 sitt innlegg. Hun har sett slik ut leeeenge: Bente1+ |
|
|
|
|
|
#3668 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Pokker! Der forsvant hun. Jeg som var sååå nysgjerrig på hva hun skrev! |
|
|
|
|
|
#3669 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Dollsine: Selvfølgelig skal du dele gleden din - delt glede er dobbel glede |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF
|
|
|
#3670 |
|
Seniormedlem
Tror det betyr at vi skriver ja, brukte litt lang tid, ikke er jeg så kjapp å skrive, og så ropte sønnen på meg for å spørre om noe, så jeg løp fra midt i |
|
|
|
|
|
#3671 |
|
Gjest
|
Ha! Nå fant jeg kvitteringen for den også; har orden i sysakene ja! Udosen kosta meg 294,- (halv liter med holdbarhet til mars 2013) og cocosaen kosta 119,-. Jeg ser mange bestiller fra Iherb, hvor en halv liter koster kr 123,- Hm...ganske stor forskjell ja, må vel bestille på herben neste gang jeg også... Her er søkeresultatet for udos på Iherb http://www.iherb.com/Search?kw=udo%E...e+oil#p=1&sr=0 |
|
|
|
#3672 |
|
Medlem
![]() |
Jeg forstår godt hva du mener - jeg deler jo ikke vekten min med meg selv engang!! Bare tanken på å dele den med andre (ref folk rundt meg, ikke dere - dere framstår som relativt ufarlige) gjør at jeg blir svett her. Uh... Fordi det synes at jeg har gått ned så er det fra tid til annen noen som spør rett ut: Hvor mange kilo har du gått ned? Og da blir jeg helt satt ut. Sikkert et "normalt" spørsmål, men det er jo noe av det mest private for min del så jeg blir helt klam & kvalm av det.
Er vel flere som meg som detter ut ved jevne mellomrom - opplever at jeg må logge med på igjen relativt ofte... |
|
|
|
|
|
#3674 |
|
Gjest
|
Gulp... nå fikk jeg plutselig masse sommerfugler i magen... Men datoene er notert og passer godt.
Du har veldig rett Nysgjerrig; det er et privat spørsmål, men folk spør lell. Jeg tror det er i beste mening, og for å dele det positive med deg/oss. Jeg bruker å svare sånn vagt jeg, men opplever at mange spør videre for å vite mer. Huff... en skal ikke henge seg opp i det en ikke kan få gjort noe med, men jeg har lært og spør ikke. Sist redigert av Dollsine : 18-09-11 kl 16:06. |
|
|
|
#3675 |
|
Seniormedlem
Ja, forferdelig irriterende det der med at folk skal mase om vekta - dersom man ønsker å si det, sier man det uoppfordret.... Har ei jente på salsaen som maser på det stadig vekk, har mest lyst til å gi et slemt svar tilbake, men hun er jo veldig søt og hyggelig ellers da, så biter det i meg
Ja, jeg skal inn i den buksa, basta! |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? | Fofa | Trening | 1875 | 27-01-15 17:10 |
| 6. juni | thomas71 | Generell diskusjon | 6 | 06-06-11 20:57 |
| Noen som starter i morgen 8. juni? | Thida | Ketolysekuren | 24 | 13-06-09 19:16 |
| Konferanse 19. juni | Sprudle | Generell diskusjon | 20 | 07-06-07 15:11 |