|
|
#3376 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Kutt brøderstatning, det har jeg sagt hele tiden. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
|
|
|
#3377 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Tusen takk, Prutten min |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF
|
|
|
#3378 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: May 2009
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Åh! Dere er så gode her inne altså! Setter veldig pris på dere! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh
|
|
|
#3380 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Det ordner seg alltid |
|
|
|
|
|
#3381 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2011
Alder: 38
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Heisann! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#3382 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Godt å høre fra deg Appelsinpiken. Håper de får hjulpet deg til å komme på beina igjen raskt, det der høres ikke godt ut! Tenker masse på hvordan det går med deg, glad i deg søte lille piken, kjempestor trøste |
|
|
|
|
|
#3383 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Æ fryyyys!! Nesen er iskald, munnen er kald, fingrene stive og kalde. Frosten strømmer ut fra beinmargen. |
|
|
|
#3384 |
|
Gjest
|
Hm... ble litt sånn småvarmt om ørene mine nå. Jeg trodde sjefen var i varmere strøk ennå? Velkommen tilbake når det nå er sjefsPrutti! Gleder meg virkelig til du er med oss igjen!
Grin i vei Bente! Mye bedre at du griner over oss en over et mannebein! Jeg liker Appelsinspiken pragmatiske holdning til arten: den er bare goood! Sånn skal det være! Prutti sier at det alltid ordner seg hun. Der er jeg enig, men med en litt annen vri: det ordner seg alltid for snille jenter. Vi andre får det som vi vil. |
|
|
|
#3385 |
|
Medlem
Hvor: Vestlandet
![]() |
I dag feks. har jeg spist dette:
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#3386 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Takk Sanna. Det ser variert ut, og i begrenset mengder. Jeg spiser nok aldri bare 30 g makrell når jeg starter. Da går jeg gjerne for hele boksen.. |
|
|
|
#3387 |
|
Seniormedlem
Vet du Dollsine, min egen psykoanalyse på meg selv er denne: Jeg fikk med meg en følelse av lav egenverdi fra barndommen som delvis gjør at jeg velger feil type menn, delvis gjør at jeg alltid behandler dem som om de har større verdi enn meg, noe som igjen gjør at de begynner å behandle meg som om jeg er mindre viktig enn de er, til slutt går det på trynet og det blir nok en bekreftelse på den harde leksa jeg fikk i barndommen - og så har vi sirkelen i gang..... |
|
|
|
|
|
#3388 |
|
Gjest
|
Det du forteller høres veldig kjent ut Bentevennen! Det blir som en evig runddans som en får følelsen av at en ikke kommer ut av. Derfor er det så viktig å jobbe med saken, jobbe med temaet - og selv om det gjør at en tryner likevel, så tryner vi på en annen måte. Kanskje ikke dummen at andre velger mann til deg
Tror jeg trenger noen dager på å få igjen varmen; foreløpig har jeg fyrt i både ovnen og satt på varmepumpa |
|
|
|
#3389 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Dollsine...
|
|
|
|
#3390 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Det er meget mulig Sanna - og jeg har tenkt på det selv og. Tror ikke jeg er altfor opptatt av mat/tanken på mat, men akkurat i disse dagene med omlegging sitter det iaf ett og annet og knurrer i magen. Og det spesielt på ettermiddagene. Jeg spiser litt frokost ca kl 0615 (må ha noe i magen, hvis ikke blir jeg kvalm på bussen) og mer når jeg er på jobb kl 0730. Deretter berger jeg fint til lunsj kl 11-1130 ca. Så nærmer kl seg 14 og da begynner knurringen. Tidligere, da jeg spiste høykarbo ble jeg alltid sulten mellom kl 14-15 og måtte ta ei skive slik at jeg berget til middag kl 1630. Det kan være noe mentalt her? På lavkarbo (altså ikke denne uka nei) går det bra til kl 15-1530 alt etter hva jeg spiste til lunsj - dvs hvor mye fett jeg spiste til lunsj |
|
|
|
#3391 |
|
Medlem
![]() |
|
|
|
|
#3392 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Ja, på vanlige kurer handler det om å spise ofte for å holde blodsukker stabilt osv. også. Her er jo det stabilt lell. Han mente iaf at det var viktig. Men du...var du mindre sulten før? Det får jeg ikke til å stemme? |
|
|
|
#3393 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Jeg bruker å følge med litt på Kostreform.no i håp om at det en dag arrangeres noe i nærheten som jeg kan delta på. Har dere vært med på noe slikt? |
|
|
|
#3394 |
|
Medlem
![]() |
Jeg var mindre sulten den første tiden på lavkarbo. Ganske lenge, faktisk.
|
|
|
|
#3395 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Jeg vi anbefale deg å spise litt ost eller noe annet med fett men helt uten kh som mellom-måltider nå når du omstiller Dollsine. Den sultfølelsen du føler er styrt av blodsukkersvingninger, det er jeg sikker på, når du tilfører noe med kh, slik som brøderstatning, holder du bare de svingningene lengere vedlike. Så her må jeg nok si meg enig med sjefs-prutten altså, dropp de brøderstatningene |
|
|
|
|
|
#3396 |
|
Seniormedlem
Tror du ikke det kanskje er pga av litt mer karber i ferien da, da må du jo omstille kroppen igjen. Fettforbrenningen holder seg bedre og høyere i de periodene man er helt konsekvent, føler jeg |
|
|
|
|
|
#3397 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Jeg kommer til å spise mer ost Bente, slik du sier. Og brøderstatningen var grei å ha de første dagene. Og sikkert litt senere også, når jeg ikke har annen mulighet. Men da blir de enkelttilfeller. |
|
|
|
#3398 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Ja, Dollsine, ost er genial mellommat, gir ingen kh, bra med fett, enkelt å ha med, raskt å spise, og ikke minst holder seg lenge i romtemp. |
|
|
|
|
|
#3399 |
|
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?The boss is back. Endelig et tastatur å skrive på! Mål for natten: File negler. 3 meter lange snart, er faktisk ubehagelig å skrive (og jeg er vant med negler |
|
|
|
|
|
#3400 |
|
Medlem
Hvor: Oppland
Alder: 48
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hei i natten alle sammen |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Easylife
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? | Fofa | Trening | 1875 | 27-01-15 17:10 |
| 6. juni | thomas71 | Generell diskusjon | 6 | 06-06-11 20:57 |
| Noen som starter i morgen 8. juni? | Thida | Ketolysekuren | 24 | 13-06-09 19:16 |
| Konferanse 19. juni | Sprudle | Generell diskusjon | 20 | 07-06-07 15:11 |