|
|
#3051 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2011
Alder: 38
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hei, Foksy! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
|
|
|
#3052 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Så bra at du føler deg bedre allerede, Appelsinpiken. Ja, jeg liker også sååå godt å være i ketose, hele kroppen fungerer liksom bedre da, og som du sier, sulten sitter faktisk i magen og ikke i hodet, og bare det alene er for meg verdt hver eneste karbe jeg har kuttet ut
Åååå, så koselig at du kom innom og hilste på oss Foksy. Kjekt å høre at det fungerer bra for deg med litt mer karber, veldig mange som går ned på generell lavkarbo også, og når du trener så mye kan det sikkert være litt hardt å være i ketose. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF
|
|
|
#3053 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Hei Foksy! Så trivelig at du stakk innom; skjønner godt at det å lese etter 10 sider ikke er lett |
|
|
|
#3054 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Ja, Dollsine, det har vært stille her både i går kveld og i dag, følte meg nesten litt alene her en stund jeg, godt å se deg her også |
|
|
|
|
|
#3055 |
|
Medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Bare innom for å ønske damene mine en god helg!!! Sist redigert av Nysgjerrig nok : 20-08-11 kl 01:09. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: LCHF
|
|
|
#3056 |
|
Seniormedlem
Så bra at det gikk så mye bedre på vekta i dag da - selvfølgelig kjempekjekt at den har gått ned, men enda kjekkere at du taklet så utrolig bra denne gangen1 Godt gjort, vennen |
|
|
|
|
|
#3057 |
|
Gjest
|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Heia damer! Jeg og havnet borti tråden ved en tilfedighet; jeg startet jo til og med i fjor |
|
|
|
#3058 |
|
Medlem
![]() |
Jeg taklet det helt fint jeg - overrasket meg selv der gitt! Kjenner jeg føler meg litt ovenpå, en smule udødelig nå.
Godt å få bekreftet at jeg er frisk, og superdigg å få visshet om at alle verdier er som de skal (minus den ene da, men den har ikke vært god fra før av heller). Var kjempespent på hvordan kostholdet ville ha påvirket skalaene. |
|
|
|
|
|
#3059 |
|
Medlem
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Har ikke tid til å lese meg opp, men her kommer iallefall en hilsen fra 34 varme, gode grader.
|
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
|
|
|
#3060 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?God morgen alle sammen - håper dere får en god lørdag!
Åååå, hørtes deilig ut Sanna! Du må kose deg kjempemasse med sol, varme og deilige late dager!!! |
|
|
|
|
|
#3061 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 49
![]() |
Når jeg gidder å piske eggedosis av eggene og krem av fløten og blander det forsiktig FØR jeg har den i maskinen blir isen helt klart best. Litt mer jobb og oppvask, men isen blir mye fortere ferdig og mer luftig.
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse
|
|
|
#3062 |
|
Gjest
|
takk Manne! Det er akkuralt det jeg må prøve meg på i dag. I følge heftet som var med skal en varme opp en blanding av sukker, eggeplommer og melk til den tykner litt. Det skal jeg også prøve, men den må stå til avkjøling i kjøleskap i 2 timer først! Umulig det vet du |
|
|
|
#3063 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
![]() ![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Miip miip! |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil
|
|
|
#3064 |
|
Seniormedlem
Nei, er nok bare ca halvparten som er tatt til nå.... Regnet har jo vært en stopper.... I tillegg er det er tre gavlvegger med 10m høyde på dette huset, en normal vegg, ett påbygg til gang og toalett, samt tre balkonger. Når all vindusbelistning og noe kledning er skiftet, samt at jeg har valgt å skifte farge på belistningen, så må jo det meste ha to strøk og det må tas over flere dager.......... Vanskelig å få til med vann som fosser fra himmelen til stadighet! |
|
|
|
|
|
#3065 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Ååååå der var du jo Pruttis - nå skal jeg kose meg med å lese hva du har bedrevet disse dagene |
|
|
|
|
|
#3066 |
|
Seniormedlem
Høres ut som du har mye å ordne om dagen vennen - men i løpet av neste uke er vel det meste i orden, så da kan du forhåpentligvis senke skuldrene litt. Håper alt går greit og at du får solgt møblene også - gir jo både penger samt mindre som må flyttes på |
|
|
|
|
|
#3067 |
|
Medlem
![]() |
Han er mann han. De tenker ikke. På godt og vondt. Jeg tror de muligens blir bedre etter ca 20 år (nei, jeg har ikke hatt tålmodighet til å finne ut av det selv, men ryktene sier at de blir bedre da). Om de i det hele tatt forstår mere etter 20 år - ELLER om det etter 20 år er sånn at vi har tilpasset oss og gitt etter for deres manglende antenner er det ingen som vet.
Åhhh - høres fortreffelig ut!! Bra frokosten er i boks. Kos deg og nyt litt for oss andre også da. Husk solfaktor!
Flytting nesten i gang liksom - fader så rask du er Pruttis! Hva gjorde utslaget på vektskåla? |
|
|
|
|
|
#3068 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Kort spm: |
|
|
|
|
|
#3069 |
|
Seniormedlem
Tror 100g cashewnøtter har 16g karber, men en liten neve er vel ikke mer enn 50g, så da blir det bare 8 karber du må regne inn i dagens regnskap. Nøtter er jo sundt, så selv om en ikke kan spise det daglig på dette kostholdet, så kan det da ikke skade med en liten neve som lørdagskos av og til - så ha helt god samvittighet du |
|
|
|
|
|
#3070 |
|
Medlem
![]() |
|
|
|
|
|
|
#3071 |
|
Seniormedlem
Da er det nok mest sannsynlig den b12 injeksjonen, vil jeg tro, og sannsynligvis varer det vel bare en kort periode etter at du har fått den. Fyll opp huset med lovlige ting du, det tror jeg er en god plan |
|
|
|
|
|
#3072 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Kjenner jeg blir litt forvirret av sukkerarter og sukkeralkoholer og - egentlig ingredienser generellt. Pokker altså. |
|
|
|
|
|
#3073 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Fant denne: litt oppklarende... Hvis det medfører riktighet da... |
|
|
|
|
|
#3074 |
|
Seniormedlem
Sukkerarter er det samme som sukker. Av sukkeralkoholer så er noen ok, mens noen omdannes helt eller delvis til glukose i kroppen, så der må man vite hvilken type det er og hva man gjør. |
|
|
|
|
|
#3075 |
|
Seniormedlem
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?Ja, der var det en veldig god forklaring, ja, Nysgjerrig Nok! |
|
|
|
![]() |
| Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? | Fofa | Trening | 1875 | 27-01-15 17:10 |
| 6. juni | thomas71 | Generell diskusjon | 6 | 06-06-11 20:57 |
| Noen som starter i morgen 8. juni? | Thida | Ketolysekuren | 24 | 13-06-09 19:16 |
| Konferanse 19. juni | Sprudle | Generell diskusjon | 20 | 07-06-07 15:11 |