| Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
|||||||
| Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
| Del denne siden: |
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#1 |
|
Medlem
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 41
![]() |
Lavkarbo i LiverpoolEg og min kjære skal til Liverpool neste veke, og eg er litt bekymra med tanke på mat. Nokon som har tips? Har vore i England fleire gonger, men då var eg i "karboland deluxe".... Me bur på hotell med inkl frokost, reknar med dette er den typiske toast and jam-frokosten... Forsåvidt ikkje krise, eg kan sikkert bestilla stekt egg... Men likevel, dersom nokon har tips til mat, restaurantar osv, er eg supertakknemleg |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg
|
|
|
#2 |
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo i Liverpool
Det er bare å bestille "Full English Breakfast" og la være å spise toasten - og kanskje ikke alle bønnene i tomatsaus. Kanskje spørre om ekstra egg og bacon hvis dere skal bo på B&B?
Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
|
|
|
#3 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Lavkarbo i Liverpooltakk for svar! ja, er sånn eg tenker også, men så har eg også funne ut at eg skal leva sånn eg vil, og det er jo lavkarbo, men muligens ikkje ta det så tungt om eg skeier ut ein dag med ein saus e.l. |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 37
![]() |
Sv: Lavkarbo i LiverpoolJeg var en uke i England tidligere i januar, og det gikk helt fint |
|
|
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter.
|
|
|
#5 |
|
Medlem
![]() |
Sv: Lavkarbo i Liverpool
Takk for tips om Marks & Spencer! Blir interessant å sjå korleis frokosten er |