Tråd: Gruff ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-10, 21:53   #12
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Gruff ...

Opprinnelig lagt inn av kirami, her.

Nerthus: Nei, det er absolutt ikke den enkleste tiden på året å gi seg igang på en ny runde med "hardslanking" Selv trur jeg (med mindre jeg raser opp i vekt) at jeg skal unne meg en planlagt sprekk i jula. Har ikke hatt noen frem til nå, så det fortjener jeg Ser du skal ned ca like mye som meg og nesten har gått ned det som jeg har også Når begynte du?

Begynte i fjor høst med generell lavkarbo men gikk jo ikke ned et gram på over et halvt år... så da hadde jeg 2 uker med karbo-fråtsing og ble j... dårlig... begynte på spisdegslank i april - og gikk ned 10 kg fram til tja, september ca? Gikk ned 6 kg glatt, så litt stillstand pga ferie og sånt (spiste lavkarbo, men ble ikke så kontrollert), så resten fram mot sept.
Litt matlei ble jeg da - men jeg spiser lavkarbo. Avventer litt motivasjon til å telle og veie litt igjen så jeg får oversikt over hva jeg egentlig har i meg... kcal og karbo. HELDIGVIS står jeg ikke i fare for å sprekke. Av et par årsaker:
1. jeg har chrons, og blitt kvitt 95% av symptomene med lavkarbo - og fått et nytt liv faktisk Blir nå styggdårlig når jeg har i meg bare litt karbomat...
2. Jeg er så indoktrinert med lavkarbo-tankegangen at det går fint å fyse på noe lavkarbo istedet for "feil" mat. Gått litt sport i det nå... drikker lettbrus i drinker, holder meg til tørr hvitvin og sukkerfri alkohol på fest, smaker bare LITT i spesielle anledninger istedet for å fråtse... så dette skal jeg nok klare tilslutt. Målet er minimum minus 10 til fram mot begynnelsen av juni neste år for da skal jeg til syden!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat