|
Sv: Gruff ...
Nerthus: Nei, det er absolutt ikke den enkleste tiden på året å gi seg igang på en ny runde med "hardslanking" Selv trur jeg (med mindre jeg raser opp i vekt) at jeg skal unne meg en planlagt sprekk i jula. Har ikke hatt noen frem til nå, så det fortjener jeg Ser du skal ned ca like mye som meg og nesten har gått ned det som jeg har også Når begynte du?
Helsefreak: Ja, vi blir veid med sånn vekt Fetprosenten min har vært litt uhjamn. Litt opp og litt ned. Men har jo blitt fastere i fisken, så kursveilederen mener det like mye har med hvor mye vann jeg har drukket etc.
Ble til at jeg ikke dro på kurset gitt... Angra litt på det etterpå, men var litt nedenfor pga at vekta så da ble det bare sånn.....
Kanutten: Det skal jeg Har på ingen måte tenkt å gi meg, men blir bare så usikker. Man har hele livet fått kjørt inn i hue at jeg ikke må spise for mye fett, men har valgt å kaste alle slike påstander på dør og satse på dette. Og, ja, jeg trur på opplegget, men når jeg da plutselig går opp, så blir jeg redd for om jeg spiser feil, eller jeg ne annet som tuller til sakene...
|