Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-10, 20:43   #127
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: 3 spørsmål jeg enda ikke har forstått med denne ketolysekuren, kan noen gi meg sv

Opprinnelig lagt inn av ketolysebloggen.blogg.no, her.
1. NÅR man får utslag på ketolysestixen - er man da i ketose? Man har utslag på ketoner... Det kan jeg også få etter å ha spist et fett måltid og det uten at man trenger være i ketose i snitt i løpet av dagen... Visst ikke, hvordan vet man da om man er i ketose? Tja si det?? Det er sikkert best å holde seg etter ketolyseboka..

2. OM man overskrider 15 karbs om dagen, detter man da ut av ketose? Der må du teste deg frem. Jeg er i ketose til rundt om 40 karber.. Og da spiser jeg etter ketolyseprinsippet ganger to i løpet av en dag. Eller er det kun feil mat som gjør at man detter av? Neida, spiser du tom lovlige karber kan du få negativt utslag ...

3. OM man detter ut av ketose, tar det da like lang tid å komme i ketose igjen da, som det gjorde første gangen? Sånn ca 2 dager? Jeg kan gå ut og inn i ketose flere ganger i døgnet hvis jeg skulle sjekke med sticks hver gang.. Det kommer an på hvor mye fett/karbohydrater hvert måltid har.

TUSEN takk til de som kan svare meg på dette!