Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-10, 13:19   #32
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hvor ofte spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av TinoEzio, her.

Jeg fikk beskjed av fastlege om at jeg skulle spise 5-6 måltider om dagen, der 3 av de er frokost, lunsj, middag og enten 2-3 mellommåltider.

Jeg liker heller ikke å spise sånn egentlig. Er så matlei at...

På vanlig mat, altså høykarbo, kunne jeg nok glatt kjørt nedpå 6 måltider om dagen. Nå holder det med 3 vanlige (frokost, lunsj og middag) og noen ganger noe til kvelds, da ofte noe med bær om kvelden, jeg er vanvittig glad i bær med krem! Nå hadde jeg hatt store problemer med 6 måltider om dagen, men det kommer jo an på hva man definerer som et måltid da. Tok en liten mellomsnack i formiddag bestående av en liten neve valnøtter og to biter tørket frukt, men regner ikke det som et måltid akkurat (det er ikke noe jeg tar hver dag, men i dag hadde jeg så lyst på ).

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat