Opprinnelig lagt inn av Namba, her. *krysser fingrene for at Eilinee er gravid* For en kjekk beskjed å få Slektskap. Jeg kommer ikke til å spise på restaurant mens jeg er vekke, kun i bilen tur-retur og hos de jeg skal bo hos. Jeg får bare be om at de lar meg låne kjøkkenet og lage en plan for hva jeg skal spise. *tenke tenke* Jeg gleder meg skikkelig nå. Tenk i morgen reiser jeg, og i overmorgen skal jeg på konsert med Metallica.
Opprinnelig lagt inn av Namba, her.
*krysser fingrene for at Eilinee er gravid* For en kjekk beskjed å få Slektskap. Jeg kommer ikke til å spise på restaurant mens jeg er vekke, kun i bilen tur-retur og hos de jeg skal bo hos. Jeg får bare be om at de lar meg låne kjøkkenet og lage en plan for hva jeg skal spise. *tenke tenke* Jeg gleder meg skikkelig nå. Tenk i morgen reiser jeg, og i overmorgen skal jeg på konsert med Metallica.
Ja vi får krysse fingrer og tær Men ho får ikke lov å forsvinne vekk herifra fordi om (hvis ho ikke kan gå på ketolyse) Så misunnelig på deg namba Men sånne atkins barer er kjekke å ha i tilfelle du er langt fra mat eller muligheter for å lage mat. De metter godt syns jeg Og du får nok lov å låne kjøkkenet tenker jeg