Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-10, 23:53   #30
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ketose første kvelden?

Opprinnelig lagt inn av Moira, her.

Hmm... etter å ha gått inn på linkene som lå ute her et sted - så stusser jeg på dette:
Om man ikke skal kunne stole på stixene, hvordan vet man da at man er i ketose? Jeg kommer ikke til å veie grønnsaker og veie og regne o.l - jeg vil spise mat som det slipper å være så mye "dall" med.

Er derfor jeg valgte ketolyse - sånn at jeg skulle slippe kalori regningen hos grete roede - men om jeg faktisk er nødt til å drive å veie å regne om all maten jeg spiser - ja da er jammen gr enklere hehe

Nå tok jeg en ny stix - og jeg spiste middag klokken 6... Men like mye utslag på denne. Det MÅ da ha noe å si?

De fleste veier og regner litt helt i begynnelsen for å være sikre på at de får i seg riktig antall karber!
Etter hvert går det mer på øyemål.

Stiksen gir mest pålitelig resultat om kvelden, minst 2 timer etter siste måltid!
Så bruk stiksene, du, og stol på at de i hvert fall gir en solid pekepinn på at man danner ketoner!