Tråd: Cocosa...
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-09, 18:46   #4
Zincite
Seniormedlem

Zincite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Cocosa...

Jeg synes cocosa (den med smak) er godt jeg og jeg spiser gjerne en teskje eller to til frokost. Har jeg mørk sjokolade ,så tar jeg gjerne en liten bit samtidig og lar smakene blandes i munnen. Ellers er det mange som smelter det sammen, eventuelt med kokosmasse eller nøtter i. Det går fint å raspe sjokolade
Det med 4 timer stemmer ikke for meg, men du må jo teste ut på egen kropp. Vi er forskjellige.
Det er sjelden jeg spiser mer enn to ganger i døgnet, ofte blir det bare ett måltid utenom eventuelle skjeer med cocosa da men har nok spist godt over de nevnte antall kalorier i løpet av døgnet.
Jeg har gått ned mange kilo på det, og prøver i øyeblikket ut å tilføre litt mer karber fordi jeg ikke vil gå ned mer. Kroppen slapp plutselig et par kilo mer enn jeg ønsket, og mine pene ben begynte å bli litt for tynne for min smak.

Ser det er så mange forskjellige opplevelser i forhold til hvor ofte og hvor mye mat man trenger. Jeg tror på det å lære seg å lytte til kroppen - når den vil ha mere mat. Så enkelt og så vanskelig

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat