|
Sv: Raptors kamp
Har vært hjemme fra jobb i noen dager nå pga influensa. Skikkelig pyton. Hoster, nyser og frøser dag og natt. Like før jeg begynte å trøstespise. Det har jeg bestandig gjort, tror jeg. Når ting har vært trist og leit, eller jeg var syk, måtte jeg ha masse godis. For å føle meg bedre?? Funka dårlig det. Klarte å holde meg i nakken denne gangen, og det er jeg ganske stolt av.Andre slutter å spise pga manglende appetitt under sykdom. For meg var det et påskudd til riktig å stappe i trynet. Kjenner jeg har fryktelig lyst, og kan ikke forstå det helt. For jeg har absolutt ingen smaksløker som funker nå i disse influensatider. Og da burde vel egentlig halve vitsen, og vel så det, være borte?
Har dårlig samvittighet for jobben, for det er ikke så lett å skaffe vikarer i helga. Håper formen er bra i morra, slik at jeg kommer meg på jobb. Men kan liksom ikke gå på jobb å nyse og hoste på gamle , sjuke mennesker med dårlig imunforsvar. Det går bare ikke. Skal uansett kose meg i kveld med litt 86% kokesjokkis og litt bacongull. Fant ut at visst jeg skulle klare å tøkke i meg hele sjokoladen, hvilket jeg ikke skal, er det ca 20 kh. Så skal jeg legge meg tidlig.
Sist redigert av raptor : 07-06-08 kl 16:41.
|