Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-08, 14:38   #3
Lisekir
Medlem

Lisekir sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Lisekir har en fantastisk aura rundt segLisekir har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fra lavkarbo rett til lavkalori

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Du er jo ikke nødt til å velge en diett der du er i ketose . Hvis du går på Fedon e.l. er det ikke like ille hvis du skeier ut en gang i blant. Velg et kosthold du kan klare å leve med

sant sant
er ennå i forskningsfasen, så må nesten prøve ut , for å se om det passer..

linderberg er oxo intrissant,men synes det virker som det er himla mye stress med matlaginga, oppskrifter osv osv.... har lest boken med oppskrifter , var jo bare sånne avanserte greier..hehe

ketolysematen liker jeg veldig godt, men vet bare rett og slett ikke om jeg klarer å la være å ha en dag i uka hvor jeg kan unne meg en liten ekstra ting..ikke fråtse, men en liten ting... det har jeg forstådd er meget vanskelig med ketolyse, for da detter man rett av ketosen som oftets og må gjerne bruke noen dager for å komme tilbake i ketosen...

nei får lese og lese og se hva som passer meg.. foreløpig er jeg på ketolyse og det funker sånn kilo messig tror jeg... men hvor lenge jeg greier å leve så strengt er en annen ting..viljestyrke er noe herk

er redd vis jeg går fra ketolyse over til noe annet som f.eks lindeberg eller noe mere lavkalori greie, at kansje jeg legger på meg mer enn det jeg har tatt av i startfasen..

ingen sa det var lett å være tykk..hehe

Lisekir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat