Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-08, 16:38   #1012
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Anina, her.

KAN VI SPISE BACONGULL??? Halleluja! Er det andre godsaker vi kan spise?

Vel, (streng indi her) strengt tatt bør du vel ikke spise det i fase en, og hvis du først skal skeie ut, i fase en, er det ganske mange ting jeg ville prøvd før det... et egg, litt kyllingfilet, en pakke skinkepålegg... eller noen reker. Husker jeg var såååå lysten på noe i fase en og kjøpte en pakke baconcrisp, eller bacongull eller hva det nå var, men det smakte skikkelig voldsomt syns jeg, ble kvalm og følte liksom jeg fikk sånn fettsjokk, og gikk og gulpa på den salte smaken i dagevis, føltes sånn jaffal...
Hvis du skal kjøpe baconcrisps, må du i alle fall kjøpe den uten karber, det er forskjell. Hvis du søker på det i forumet finner du den rette!

En annen ting som er godt digg, er guacamole, en avocado most med gaffel, litt lime, salt, gjerne litt finhakka tomat og litt finhakka løk, og hvis du føler for det, en spiseskje rømme. Er knallgodt og kan kombineres med grønnsakene våre! Avocado har ingen karber, men litt fett, så det er nok derfor den ikke er på ja-listen vår.

Nevner i farten Indisuppen og da Helt fase en

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat