Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-07, 13:25   #22
Tussa
Seniormedlem

Tussa sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Bistand til en Nutrilett'er

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Vi som går på lavkarbo har nok allerede prøvd alle "vidunderkurer".
Og har funnet ut at lavkarbomat retter opp kroppen vår innvendig på rette måten.
Vi teller karbohydrater og ikke kalorier. Vi spiser oss mette på feit og god mat. OG går ned i vekt( Les: fettet i kroppen blir borte, vi beholder muskelmasse.)

Å kombiner nutrilett og lavkarbo blir som to motpoler. Så derfor får du et godt råd fra meg: Kutt ut pulverdietten og fokuser på maten. Lær deg om lavkarbo, så skjønner du godt hva vi mener.
Lykke til med valget ditt.

All lavkarbo går ikke ut på å spise feit mat. Fedon er vel litt mer restrektiv når det gjelder det?

Ellers er jeg veldig enig i at Nutrilett og lavkarbo blir feil. Konsentrer deg om en filosofi, og min mening er at Nutrilett ikke er et alternativ en gang. Men det er min mening.

Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat