Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-07, 19:14   #38
stinasol
Seniormedlem

stinasol sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 45
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Perspektiv - Advarsel ! Sterkt bilde

Opprinnelig lagt inn av kristih, her.

Så vidt jeg vet er det ingen som löftet en finger for å hjelpe de sultrammede för det ble tatt opp i media. Disse monstrene som faktisk viste oss hva som skjer.. Dessverre så har de færreste av oss fantasi til å innse at slikt faktisk hender. Bilden er en grusom vekker for mange ja, men en vi trenger.. Og "mosteret" som tok bildet begikk selvmord kort tid etter. Hva med å innse at det er vi som er monstrene. Det er vi som ikke bryr oss før vi ser det. Det er vi som godtar den skjeve fordelingen av goder i verden.. De sulter fortsatt. Ingenting har skjedd siden den gang. Trøsten er kanskje at fotografene idag ikke blir advart mot å hjelpe ofrene pga sykdom. Hadde bildet blitt tatt idag ville kanskje fotografen ha grepet inn..

jeg mener at det bedre å ta vare på seg selv og de man er glad i (mange er ikke i stand til det en gang) og sef vist man er oppi en situasjon der man kan hjelpe så gjør man det! men desverre jeg kan ikke redde alle verden`s barn som lider og jeg har ikke tenkt å gå rundt å straffe meg selv fordi jeg altid er mett og har det godt...kunne holdt på i evighet og diskutert dette,men nå holder det for min del.. jeg tror at alle her inne forstår alle meninger og syns punkter som er ytret..vi er iallefall enig i at det er forferdelig og at det IKKE skulle vært sånn....

stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat