Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-06, 20:33   #47
bikini
Medlem

Medlem siden: May 2006
Alder: 56
bikini er på en erverdig vei

Sv: Beas slankedagbok

Hei Bea...

første gang jeg er inne på din dagbok, og har nå lest hele...jeg skjønner at du er deppa for at det bare har gått oppover i det siste, når det begynte så kjempebra, og jeg vet neimen ikke hvorfor. Jeg er forholdsvis ny - helt ny her på forumet - idag,faktisk!- men har kikket her i et par måneder - og føler derfor at jeg fremdeles har mye å lære.

Har lest en del på hva folk spiser, og hva de bør spise...og jeg lurte litt på om du får i deg nok fett og proteiner i forhold til karbo? Men du er på rosa på ketstixen...men spiser du end mer proteiner og fett og mindre grønnsaker, kanskej det skjer noei riktig retning? Du kan jo prøve...bytt ut salaten til frokost med et eller to egg? Hell på skikkelig med kaldpresset olivenolje på salaten til lunsj? (Jeg spiser olivenolje og/eller Udos chice med skje av og nå som jeg prøver å intensivere min vektnedgang!!!Er redd for for lite fett, men stoler mer på disse erklært "sunne" oljene enn mettet animalisk fettt...)

Det var et forslag...likte dagboken din godt, ikke gi opp....lykke til!

mvh "bikini" (ironisk nick...har ikke hatt på en på over ti år...)

bikini er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg generelt, ketolysekuren når jeg må! Svar med sitat