Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-04, 11:31   #27
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Nå har 'ernæringsfysiologen min' sagt at den laksative effekten skylles at disse sukkeralkoholene fungere som fiber. Og da jeg har 'treg mage' som ikke til vanlig reagerer veldig godt på fiber, synes dette å stemme. Jeg er derfor ikke så redd for å bruke litt av dem.

Men jeg er enig i at alt som ikke er teste ved stort bruk over lang tid, kan man godt være forsiktig med. Jeg er naturlig skeptisk til alt som ikke er naturlig. Nå oppfatter jeg ikke sukkeralkoholene som veldig unaturlige. Og jeg velger å stole på enkelte fagpersjoner selv om jeg har blitt mer selektiv til hvem jeg stoler på med årene.