|
Sv: Januarstartere
Opprinnelig lagt inn av Sjøstjerne, her.
Lullapie, er det ikke sånn "98karbo, hvorav sukkeralkoholer"? å så sjekker man hvilke sukkeralkoholer?
Sukkeralkoholer, ja... Jeg trodde det holdt med å lese på karbohydrater.
Opprinnelig lagt inn av turkisa, her.
Jeg vet at sukrin er ok i hvertfall, men det ligger en tråd om dette et sted på forumet og står litt i boka også.. Veldig forvirrende, bla noen sukkeralkoholer som er ok og noen som ikke er det på ketolyse. Lavkarbo åpner for litt mer.
Mener å huske at du skal gå på 15kh til du har nådd målvekt og så kan du starte med å gå opp 5kh i uka. Begynner du å legge på deg av det skal du gå 5 ned igjen..
Jeg nok får ta en runde på forumet og se om jeg kan finne ut noe om de diverse sukkeralkoholene. 
- Men hva om man har nådd målet og prøver seg på 5kh ekstra og går dermed opp i vekt? Da må man faktisk leve på kun 15 kh hele livet? Det høres litt kjipt ut å spise egg til frokost i over 50 år. 
Jeg får vel ta slike bekymringer etter jeg har nådd målet. 
Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.
Ligger her med influensa - noen som har forslag til hva jeg kan prøve å spise? Er redd hele lavkarbokuren skal bli spolert
Hva med litt suppe? Indisk/thai supper har foreksempel en del gode kryddere i seg som kan kanskje hjelpe litt på influensaen og supper generelt er kanskje enklere å få i seg når man ikke har særlig matlyst. God bedring! 
|