Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-12, 20:08   #940
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

God kveld alle sammen

Er bare innom for å ønske dere en god helg. Jeg reiser til Trondheim i morgen så det blir nok lite tid til å henge her inne

Helgeklem fra Fedona

God tur!

Og jeg sier bare - gid det var helg allerede...

Her er forøvrig konklusjonen at rakfisk er glimrende slankekost... Jeg endte opp med å i størst mulig grad å spise kokte grønnsaker med smør, og rødløk med rømme... *blææææh!* Til og med Husets Herre (som ikke kaster mat før den går sjæl) syntes dette kunne gå i søpla.