|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av smgj, her.
Dessverre - man må gjøre forarbeidet grundig.... dvs finne ut hva den private "bekjenner seg til" av teori og hva vedkommende helst praktiserer (hvilket felt vedkommende interesserer seg for) før man bestiller time.... 
Men sant skal sies - det finnes gull blant all gråsteinen.
Skulle tro at siden en del av klinikken er Fedonklinikk at det ikke skulle være et problem. Jeg ville rett inn der men fikk beskjed om at jeg først måtte via en av allemennlegene men at det normalt ikke var et problem.
Da jeg spurte om c-peptid og mine vektproblem fikk jeg en formanende pekefinger i ansiktet med beskjed om at kaloriinntaket må ned og treninga opp. Dvs at jeg må slutte å spise og kun trene det da sa jeg. Fikk beskjed om at det kun handler om energibalanse, jeg sa at dette gidder jeg ikke å høre på og jeg går bare en annen plass. Tok veska mi og ville gå, da fikk jeg beskjed om at hvis det er sånn du oppfører deg er det jo ikke rart at du ikke får hjelp. Gudhjælpemeg som jeg klikka, tårene spruta og jeg ga klar beskjed om at jeg kom her for å få hjelp, ikke for å få idiotiske formaninger. Jeg vil ha hjelp og bli tatt på alvor og få hjelp. Tilslutt fikk jeg viljen min og c-peptid + noe annet rask ble tatt. Legen tror ikke det kommer noe ut av det og mener jeg lurer meg selv. Hmmm har hørt den før bl.a. på Grete Rode, er et rart man mister trua? Siden han var så idiot fikk jeg klemt utav meg hva jeg synes om den norske legestand - LITE IMPONERT  
|