Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-12, 08:56   #38
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva sier dere når folk sier at LCHF/lavkarbo ikke er bra?

Opprinnelig lagt inn av LaLa77, her.

Er det bare meg her inne som ikke har fått en eneste kritisk tilbakemelding på at jeg spiser lavkarbo?
Jeg har faktisk ikke fått noen negative kommentarer, jeg har fått noen nysgjerrige, som lurer på hvorfor jeg spiser sånn.
Tror jeg er heldig med menneskene mine jeg

Du er ikke den eneste. Mamma spurte meg en gang om det var sunt å spise så mye mettet fett, men hun stoler på at jeg vet hva jeg snakker om så da jeg informerte henne litt ble hun positiv til lavkarbo. Det en del ikke tenker på er at det er ikke fett i seg selv som er farlig men måten vi har behandlet det på. De fleste har hørt at det er forskjellige fett-typer og at man skal tenke litt på at man skal få i seg disse i et balansert forhold men mange er ikke klar over i hvilken form fett bør inntas. Om man i tillegg ikke kjenner til GI kan man lett tråkke feil.