|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Hiv'o'hoi, disse blir jo gull verdt! Skal sjekke de lefsene med en gang, altså. Er glad i taco, er en genial måte å få i seg masse god næring.
Har så vondt i magen i dag, ligger så og si i fosterstilling i sofaen. Både i øvre og nedre del (kvalme og kroniske), så har hatt en slitsom dag, faktisk. Selv om det eneste jeg har gjort var å legge sammen noen klær og å tenne noen stearinlys før jeg havna på sofaen igjen.
Enda ikke hørt noe fra hun med hunden, kjenner skuffelsen brer seg i meg. 
Godmorgen alle sammen - ny dag - ny uke - nye muligheter!
Ja, jeg synes også taco er genialt, masse kjøttdeig, grønnsaker, rømme, gjerne avocado/guacemole til, å prikken over ien er de lefsene - og så putter jeg alltid en god smørklatt oppi kjøttdeigen når jeg steker for ekstra fett Veldig næringsrikt og og samtidig namme-mat. De er litt dyre, men det er faktisk 10 lefser i en pakke, så når jeg lager til meg og sønnen får han 3- 3.5 og jeg 1.5-2, så da har vi begge mat 2 middager av en slik pakke. Hvis en er alene kan en jo bruke to lefser og da ha til 5 middager av de. Når dere bestiler, så husk å putt de rett i fryseren, det er ferskvare og ikke fulle av konserveringsmidler slik om normale lefser, så de må oppbevares frossne, holder en ukes tid i kjøleskap når de tas ut av fryseren. Nå tar jeg ut en pakke og har to middager til meg og sønnen av dem, men hvis jeg var alene, ville jeg nok lagt bakepapir/matpapir imellom to og to lefser før jeg fryste dem for å gjøre det enklest mulig å ta opp fra frysen.
Håper du hører noe om hunden snart Pruttis - kan ikke du kontakte henne da?
Magesmertene kommer nok av den godteskåla vil jeg tro, Pruttis - tenk på de smertene neste gang godteriet frister, så er det lettere å holde seg unna
|