Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-11, 09:39   #4154
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God formiddag alle sammen og takk for en god skravlerunde i går kveld!

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Og til den sjefsdama (har ca 0 i respekt for hennes lederstil), så vil jeg bare si:

Hehehe Herlig bilde Dollsine - hvor tar du alle disse fra

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Flørten er en dust.

Hva har han gjort nå, vennen? Sender deg en stor og håper det ordner seg!

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

I dag målte jeg cm. Ned 1 cm på rumpa og 2 cm over puppene. Og jeg som ikke har noen pupper å miste. De er jo små fra før. Håper det er snakk om ryggfett (eller feilmåling).

Jeg har alltid vært smal i midjen, utstående mage og bred rumpe. Problemet har aldri vært midjen. Problemet har vært at rumpa var så stor i forhold til midjen.
Likevel har jeg gått ned 9,5 cm i midjen. Måler konsekvent 1 cm over navelen, så jeg vet jeg måler samme sted hver gang også. Lurer på hvor smal denne midjen er fra naturens side (for det er nemlig naturens side jeg regner med at dukker opp når kroppen syns den er ferdig slanka!).

Og: Elsker at jeg fortsatt går ned i cm på tross av at jeg ikke har klart å komme meg skikkelig inn i ketose etter jeg var syk. Lurer på hvordan vekta er

Så bra - hvis du ikke trenger være i ketose for å gå nedover, så er det jo igrunnen ikke noe å bekymre seg for. Ikke endre på noe som fungerer, sier nå jeg

Dessverre går vi nok ikke alltid ned der vi ønsker det mest, bygningen vår er nok veldig genetisk styrt. De lårene mine vil være stor selv når jeg kommer ned på målvekta mi, det vet jeg jo. Og puppene er jo bare halvparten av hva de engang var.... Noen ting kan man bare ikke styre, får heller se på det totale resultetet.

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat