Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-11, 14:55   #3543
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Takk vennen
Sett deg på hesten igjen du og glem helga, ikke noe å dvele ved!
Dette greier du vet du! Bikinien kommer til å sitte som støpt og du skal kjenne deg som dronningen på stranda
Såååå deilig med sydentur da, missunner dere som skal reise bort nå i det forferdelige høstværet vi har altså. Her i Stavanger holder vi på å regne bort

Ja - skal klare det. Gleder meg som pokker. Spent på bikinien - men klar for tur da. Skal bli godt å reise bort med mannen - og bare koose seg!!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Hjertelig takk for kjempefine kommentarer og lykkeønskinger!

Nysgjerrig: Hvor og når skal du? Har óg lyst å reise igjen, men ikke til heito, kanskje til kaldere strøk. Lukter litt på Svalbard jeg, da.

Blir uka etter neste uke - Hellas (favorittland ja) Satser på sol!! (Har regnet her i over en uke nå, er lei - selv om jeg i utgangspunktet synes regn er veldig kos) Svalbard har jeg også vurdert - neste år. Sies at det er best i mars / april - i forbindelse med solfesten der.

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Heisann. Så koselig at du stakk innom Nysgjerrig; synd du har dårlig nettilgang da - og den jobbsituasjonen kjenner jeg godt igjen....
Du er jo ikke helt alene om å ha skeiet utpå da vet du....kunne ramse opp masse navn jeg, men velger bare å nevne ett - meg selv Det er en fordel med slike dager, at en blir påminnet hvordan tingene var før. Du er snart tilbake i den vanlige tralten. Og så heldig du er som skal til syden! Bikini er obligatorisk der, og magen får du krympet når du vender om til LK igjen skal du se. Og på ferie trenger du jo ikke "ta den helt ut", men velge en gylden middelvei. Er det lenge til du skal reise da? Vi støtter deg hele veien vi; også mens du er der

Huff ja - MYE stress for tiden her. En uke igjen med "kaos livet", så blir det en uke ferie - og SÅ skal livet være som før igjen. Best sånn - etter min smak. Synd at vi er flere som skeier ut - samtidig som det er god trøst at det ikke bare er meg. Men, som sagt - jeg lærte noe av det - og da er det ikke helt bortkastet. Ikke sant?

Kjente forresten den velkjente hodepinen og tørsten igjen i går - jippi - . Da er jeg på vei tilbake igjen, trur jeg da.

Og TAKK for at dere er her for meg - setter så pris på det!! Godt - rett og slett. Jeg kommer innom her i morgen ettermiddag - og lover å titte innom oftere når livet lander. Føler på en måte at jeg tar mere enn jeg gir, sånn når jeg kun er innom å leser uten å delta.

Stor klem til de beste damene!!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat