Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-11, 17:39   #3384
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Kutt brøderstatning, det har jeg sagt hele tiden.

Hm... ble litt sånn småvarmt om ørene mine nå. Jeg trodde sjefen var i varmere strøk ennå? Velkommen tilbake når det nå er sjefsPrutti! Gleder meg virkelig til du er med oss igjen!

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Tusen takk, Prutten min Ja, du har sååå rett, en må øve seg på å stå i det, jeg har dessverre også altfor mange dårlige erfaringer på det området der, og hver eneste gang jeg går på en slik smell må jeg jobbe bein-hardt med meg selv for å prøve å få tak på den egenverdien igjen, pga at jeg har så lett for å havne i den sirkelen med å fortelle meg selv at disse tingene bare betyr det jeg alltid har "visst" - nemlig at jeg ikke er verdt å elske......
-Men da hjelper det utrolig med slike fantastiske venner som forteller deg at du faktisk betyr noe for dem. Griner litt her nå, kjempeglad i deg også vennen. Utrolig takknemlig for at jeg har funnet dere fantastiske damene mine her inne. Griner litt her nå - men det er en annen type tårer enn i går kveld

Grin i vei Bente! Mye bedre at du griner over oss en over et mannebein! Jeg liker Appelsinspiken pragmatiske holdning til arten: den er bare goood! Sånn skal det være! Prutti sier at det alltid ordner seg hun. Der er jeg enig, men med en litt annen vri: det ordner seg alltid for snille jenter. Vi andre får det som vi vil.

Men litt alvorligere saker igjen Bente. Du må virkelig ha trynet ordentlig noen ganger, eller vært veldig uheldig med mannfolk. Klart du er verdt noe! Den eller de som har lurt deg til å tro noe annet skulle jeg gjerne hatt en alvorsprat med. Dessverre er det også en damegreie å tenke sånn. Undres meg over hvordan vi er oppdratt, siden vi mener vi ikke er verdt noe? Er menn likedan? Fortrenger de følelsen? Nei damer! Vi tar oss selv tilbake vi, og gir oss ikke til hvem som helst. Godkjenningsnemnda har talt. Og du...du fikser dette. Når cubaneren kommer tilbake, og du er ferdig med det, så kommer du til å se tilbake på det; du er lettet over å være ferdig, og det er lettere å distansere seg til ham.

Tenker på deg Maria med syke småunger; det er ikke enkelt. Og iaf ikke når en er alene. SåÅ bra mannen din kommer hjem nå og kan hjelpe deg. Det hadde vært verre om han nettopp hadde reist ut!

Appelsinpiken: du kan dra med deg hvem som helst inn i karboland, så lenge du får tettet det hullet i ryggen og kommet deg på beina igjen! Makan til greie!! Kan da ikke være riktig dette; dere av oss som er innen helsesektoren?? Og når du er plugget igjen og skal ned til lavlandet hos oss så er vi der for deg, både før, på veien og senere. Bli-snart-tettet-igjen-og-frisk-klemz!

Og da er jeg ferdig med ettermiddagens innlegg. I mens har jeg spist en omelett til middag (med ost, tomat, spekepølse, blomkål, brokkli) med en durablig klatt smør oppå. Jeg var så sulten at jeg slukte maten. Før middagen tok jeg en ss cocosa. Udosen tar jeg i kveld. Det blir spennende å se når jeg får opp tempen igjen!

Svar med sitat